زیر ۱۰۰ هزار تومان

آشنایی با بهترین هدفون‌های بازار در رنج قیمتی زیر ۱۰۰ هزار تومان (آذرماه 97)

اگر بخواهیم از محبوب‌ترین گجت‌های عصر مدرن یاد کنیم، باید حتما هدفون‌ها را ذکر کنیم. این دسته از دیوایس‌ها موسیقی‌های مورد علاقه ما را با کمک فن‌آوری‌های مختلف مثل بلوتوث، ان‌اف‌سی یا تنها با یک سیم پخش می‌کنند و تجربه‌ای دل‌نشین از شنیدن موزیک‌ها را ارایه می‌دهند. اما برندهای مختلف این بازار باعث شده‌اند تا انتخاب دشوارتر از همیشه گردد و به‌گونه‌ای کاربر گیج شود. اگر مایلید با برترین هدفون‌های زیر ۱۰۰ هزار تومان آشنا شوید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


نیا XP-1

زیر ۱۰۰ هزار تومان

نیا یکی از برندهای پرطرف‌دار بازار به حساب می‌آید که به تولید محصولات مقرون‌به‌صرفه می‌پردازد و تا حالا از مدل‌های مختلفی پرده برداشته. به‌صورت کلی این گجت نیز از بسیاری لحاظ نیاز شما را پوشش می‌دهد و می‌تواند همراه مناسبی برای کاربران باشد. بهره‌گیری از تکنولوژی بلوتوث باعث شده تا برای همیشه از شر سیم‌های مزاحم خلاص شوید و بدون وجود آن‌ها به‌راحتی به موزیک مورد علاقه خود گوش دهید. با توجه به این‌که XP-1 از ورژن جدیدی از بلوتوث استفاده می‌کند، دیگر نیازی نیست حتما موبایل‌تان را در جیب قرار داده و به خود بچسبانید تا اتصال برقرار شود. در واقع این فن‌آوری نوین آزادی زیادی به یوزر می‌بخشد. هم‌چنین دیزاین هم برای کاربران مورد توجه است و خوش‌بختانه نیا به این موضوع اهمیت داده و از یک طراحی رسمی و در عین حال مدرن برای XP-1 سود جسته. جنس بدنه از ترکیب فلز و چرم مصنوعی است و حس خوبی هنگام پوشیدن هدفون به شما منتقل می‌شود. تولیدکننده این مدل را در رنگ‌های متفاوتی عرضه کرده تا هر فرد براساس سلیقه خود گجت آینده خود را انتخاب نماید. گفتنی‌ست کیفیت پخش صدا در XP-1 رضایت‌بخش است و باس هم در سطح مطلوبی قرار دارد. نیا یک باتری غول‌آسا را در این هدفون استفاده کرده که عمر زیادی را به ارمغان آورده و می‌توانید ساعت‌ها بدون وقفه به موسیقی گوش دهید.

قیمت: ۱۰۰ هزار تومان

ایفورتک HS-28

زیر ۱۰۰ هزار تومان

برند ایفورتک سال‌هاست در صنعت تجهیزات جانبی فعالیت دارد و خوش‌بختانه تا حد زیادی در این زمینه موفق بوده. پیش از هر چیزی، دیزاین دستگاه مورد توجه است و در اصل یکی از دلایل برای خرید یک گجت به شمار می‌آید. ایفورتک هم این موضوع را در اولویت قرار داده و دیزاین متفاوتی را برای HS-28 استفاده کرده. این طراحی نقطه تمایز هدفون مذکور با دیگر نمونه‌های بازار است. وزن و ابعاد مناسب دستگاه راحتی در هنگام گوش کردن به موسیقی را رقم زده و بدون هیچ احساس خستگی می‌توانید ساعت‌ها به موزیک‌های مورد علاقه خود گوش دهید. برای این‌که به تماس‌های خود پاسخ دهید و نیاز کم‌تری به موبایل داشته باشید، ایفورتک برای‌تان از یک میکروفون حساس بهره جسته که تماس‌هایی بی‌عیب و نقص را ارایه می‌دهد. سازنده کنترلرهایی را هم روی بدنه به کار گرفته و قادرید با یک اشاره آهنگ بعدی را پلی کنید یا ولوم را کم و زیاد نمایید. به‌طور کلی HS-28 برای کاربرانی مناسب است که به تماس‌های خود اهمیت زیادی می‌دهند یا این‌که می‌خواهند صدای‌شان را با کیفیت بالا ضبط کنند و در عین حال به گوش کردن پلی‌لیست‌شان بپردازند.

قیمت: ۷۰ هزار تومان

جنیوس HS-M505X

زیر ۱۰۰ هزار تومان

هدفون‌های جنیوس یکی از بهترین محصولات بازار به شمار می‌آیند که تجربه دلپذیر از شنیدن موسیقی را به ارمغان می‌آورند. این تولیدکننده خوش‌ذوق مدل‌های متفاوتی را عرضه می‌کند که در رنج‌های مختلف قیمتی حضور دارند. خوش‌بختانه توانستیم مدلی جذاب و کارآمد را از این برند در رنج زیر ۱۰۰ هزار تومان پیدا کنیم که از کیفیت بالایی برخوردار است. در حقیقت سازنده از یک طراحی ساده برای HS-M505X بهره برده که می‌تواند نظر طیف وسیعی از کاربران را جلب کند و به گزینه‌ای مطلوب برای جوان‌ها مبدل شود. گفتنی‌ست وزن و ابعاد مناسب این هدفون جز ویژگی‌های دوست‌داشتنی آن به حساب می‌آیند که به کاربر این امکان را می‌دهد تا ساعت‌ها به گوش کردن موسیقی مورد علاقه خود بپردازد. کیفیت پخش صدا در سطح راضی‌کننده قرار دارد و با توجه به مهارت جنیوس در تولید لوازم جانبی مطمئن باشید از خرید خود پشیمان نخواهید شد.

قیمت: ۷۰ هزار تومان

ریمکس S1 Pro

زیر ۱۰۰ هزار تومان

اگر کمی با بازار تجهیزات جانبی آشنا باشید، بی‌تردید نام ریمکس به گوش‌تان خورده است. این سازنده پرطرف‌دار تا حالا از محصولات بسیاری پرده برداشته که هر کدام آن‌ها جز بهترین‌ها بوده‌اند و این شرکت توانسته‌ نظر طیف وسیعی از کاربران را جلب کند. گذشته از هر چیزی، دیزاین مورد بحث است و فراموش نکنیم که ریمکس همیشه به این موضوع توجه دارد. از همین رو، S1 Pro از طراحی مدرن و متفاوتی بهره می‌گیرد که به این ترتیب می‌تواند به گزینه‌ مطلوبی برای جوانان تبدیل شود. برای هدفون‌ها وزن و ابعاد مناسب ضروری‌ست و بر همین اساس ریمکس وزنی بسیار کم را برای S1 Pro تدارک دیده. در این صورت بعد از مدتی فراموش می‌کنید که هدفونی در گوش دارید و فقط از شنیدن موسیقی لذت خواهید برد. جدای از این موارد، کیفیت پخش موسیقی بر همه قابلیت‌ها ارجحیت دارد. S1 Pro موزیک‌ها را با جزئیات بالا پخش می‌کند و از میزان باس رضایت‌بخش بهره می‌گیرد.

قیمت: ۵۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH