ریمکس

بهترین هندزفری‌های ریمکس را بشناسید (آذرماه 97)

گجت‌ها دنیای مدرن را تشکیل می‌دهند و می‌توان گفت که انسان‌ها را هم احاطه کرده‌اند. آنها در حوزه‌های گوناگون به‌چشم می‌خورند و هر کدام زندگی ما را ساده‌تر می‌سازند. به‌عنوان مثال با کمک هندزفری‌ها می‌توانیم به‌راحتی و در هرکجا به موسیقی‌های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشیم و موزیک‌ها را به‌تنهایی گوش کنیم. اگر شما هم به‌دنبال یکی از همین دیوایس‌ها هستید و می‌خواهید بهترین مدل‌ها را داشته باشید، پس باید با محصولات کمپانی ریمکس آشنا شوید. در ادامه با ما همراه باشید.


RB-S10

ریمکس

دیزاین بخش مهمی از لوازم دیجیتال مصرفی به حساب می‌آید و هم کاربران و هم تولیدکنندگان به این موضوع توجه دارند. ریمکس نیز اولویت این مهم را در نظر گرفته و مدل مذکور را با طراحی جذابی روانه بازار کرده. RB-S10 مناسب جوانان و افراد علاقه‌مند به محصولات خاص به شمار می‌رود و در رنگ‌های گوناگون عرضه شده. در نتیجه می‌توانید با توجه به سلیقه خود مناسب‌ترین مدل را انتخاب کنید. کنترلرهایی نیز روی بدنه به‌کار گرفته شده تا نیاز کم‌تری به اسمارت فون داشته باشید و اعمالی از قبیل: کم و زیاد کرد صدا، توقف پخش موسیقی و… ساده‌تر انجام گیرند. وزن کم دستگاه باعث شده تا در حین استفاده از آن احساس خوبی داشته باشید و بدون دردسر پلی‌لیست خود را پخش نمایید. گفتنی‌ست اتصال از طریق بی‌سیم صورت می‌گیرد و با کمک فن‌آوری بلوتوث می‌توانید به موسیقی‌های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. هم‌چنین این تکنولوژی موجب شده تا این مدل به یکی از هندزفری‌های محبوب ورزشکاران تبدیل شود. چراکه بدون مزاحمت و به‌راحتی می‌توانید موزیک‌ها را پلی کنید و در عین حال به دویدن، دوچرخه‌سواری و… مشغول شوید. گذشته از همه این‌ها، کیفیت پخش موسیقی اصلی‌ترین دلیل برای خرید یک هندزفری محسوب می‌شود و بی‌تردید RB-S10 جز مدل‌های موفق بازار است. سازنده با بهره‌گیری از فن‌آوری‌های متعدد تجربه‌ای لذت‌بخش را برای کاربر تدارک دیده که تقریبا هر کسی را راضی می‌کند.

قیمت: ۲۰۰ هزار تومان

RB-T20

ریمکس

هندزفری‌های بلوتوث جز محصولات کارآمد بازار محسوب می‌شوند که می‌توان با کمک آن‌ها به تماس‌ها پاسخ داد و به موسیقی‌های مورد علاقه خود گوش سپرد. ریمکس هم اقدام به تولید چنین مدل‌هایی کرده و RB-T20 را به بازار عرضه نموده. در ضمن طراحی هم در این دیوایس‌ها مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفته است. چراکه هندزفری‌های بلوتوث اکثرا به‌طور مداوم بر روی گوش قرار دارند و دیزاین و ابعاد مناسب آن‌ها موجب راحتی بیش‌تر کاربران می‌شود. تولیدکننده آمریکایی هم از یک طراحی منحصربه‌فرد بهره برده که استفاده از این مدل را ساده‌تر می‌کند و می‌توانید ساعت‌ها به موزیک‌ها گوش دهید. کیفیت ساخت بالای RB-T20 سبب افزایش عمر دیوایس خواهد شد و قادرید از محصول ریمکس سال‌های سال استفاده کنید. سازنده راهنمای صوتی را هم در نظر گرفته تا از وضعیت‌های مختلف دستگاه اطلاع یابید و به‌عنوان مثال از میزان باتری RB-T20 آگاه شوید. وزن هم به‌طور شگفت‌آوری مناسب است و راحتی بیش‌تری را به ارمغان می‌آورد. مدت زمان باتری نیز برای یک هندزفری بلوتوث بسیار ضروری‌ست و خوش‌بختانه ریمکس چنین موضوعی را در اولویت قرار داده و از باتری بزرگی در محصول خود سود جسته. در این صورت می‌توانید تا چندین ساعت به پخش پلی‌لیست‌تان بپردازید.

قیمت: ۱۵۰ هزار تومان

Rm-565I

ریمکس

محبوبیت هندزفری‌های سیمی بر هیچ‌کس پوشیده نیست و ریمکس نیز به تولید چنین محصولاتی می‌پردازد. این مدل در رنگ‌های مختلفی به بازار عرضه شده و برای همین کاربران می‌توانند براساس سلیقه خود هندزفری مورد نظر را انتخاب کنند. تولیدکننده دیزاین ساده را در اولویت کار خود قرار داده و شاهد یک طراحی بدون حضور المان‌های پرزرق و برق هستیم. البته جذابیت دستگاه حفظ شده و نظر هر کسی را جلب می‌کند. کنترلرهای روی بدنه نیاز شما را به موبایل هوشمند کم‌تر می‌کنند و قادرید با کمک دکمه‌های تعبیه شده پخش موسیقی را متوقف کنید، ولوم را کم و زیاد نمایید و به تماس‌های‌تان پاسخ دهید. صحبت از تماس‌ها شد. ریمکس میکروفونی حساس برای Rm-565I تدارک دیده که امکان برقراری تماس را ممکن می‌سازد و می‌توانید با کیفیت بالا با دوستان و آشنایان ارتباط برقرار کنید. وزن بسیار کم هندزفری راحتی در استفاده را فراهم نموده و همین مورد رضایت بیش‌تر کاربران را در پی دارد. کیفیت پخش موسیقی در سطح مطلوبی قرار دارد و جزئیات راضی‌کننده از موزیک‌ها را خواهید شنید.

قیمت: ۱۵۰ هزار تومان

305M

ریمکس

اگر مایل به خرید هندزفری سیمی جذابی هستید و در عین حال نمی‌خواهید مبلغ زیادی را متحمل شوید، حتما این مورد را در سبد خرید خود قرار دهید. ریمکس با بهره‌گیری از المان‌های طراحی مدرن، ظاهری دوست‌داشتنی را برای این مدل به ارمغان آورده که نظر هر کسی را جلب می‌کند. هم‌چنین تولیدکننده دکمه‌هایی را هم روی بدنه به‌کار گرفته تا پخش موسیقی را متوقف کنید، صدا را کم و زیاد نمایید یا این‌که به تماس‌های‌تان پاسخ دهید. گفتنی‌ست میکروفون دستگاه با حساسیت بالا صدای‌تان را ضبط می‌کند و برای فرد مورد نظر می‌فرستد. به این ترتیب می‌توانید تماسی با کیفیت را تجربه نمایید. گوشی‌های راحت هم یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی 305M به حساب می‌آیند و قادرید تا ساعت‌ها به پخش پلی‌لیست‌تان بپردازید. از قلم نیافتد که کیفیت پخش موسیقی رضایت‌بخش است و موزیک‌ها با میزان جزئیات قابل قبول پخش می‌شوند.

قیمت: ۱۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH