نرخ به‌روزرسانی به سیستم‌عامل آی‌اواس 12 (iOS 12) از مرز 75 درصد گذشت!

گرچه چند ماه از معرفی آی‌اواس 12 (iOS 12) می‌گذرد، اما کمپانی اپل انتشار این نسخه را چند روز پس از معرفی آی‌فون‌های جدید خود آغاز کرد. روند به‌روزرسانی کاربران به سیستم‌عامل آی‌اواس 12 سرعت ثابتی به خود گرفته و دیروز میزان آپدیت به این نسخه از سیستم‌عامل اختصاصی اپل، از مرز 75 درصد گذشت.

در باب مقایسه، نرخ به‌روزرسانی نسخه یازدهم سیستم‌عامل آی‌اواس روز 17 دسامبر سال گذشته بود که به رقم 75 درصد رسید؛ یعنی حدودا سه هفته دیرتر. همان‌گونه که در تصویر فوق مشخص است، 5.49 درصد یا به عبارتی یک دستگاه از بین هر 20 دستگاه شرکت اپل حتی نسخه‌ای قدیمی‌تر از آی‌اواس 11 داشته که به دلیل قدیمی بودن و از رده خارج شدن، واجد شرایط دریافت نسخه‌های جدید این سیستم‌عامل نبوده و بعید به نظر می‌رسد در آینده آپدیت شوند. بد نیست بدانید در نیمه اول ماه اکتبر بود که کمپانی اپل اعلام کرد نیمی از دستگاه‌های این کمپانی تنها 30 روز پس از انتشار رسمی iOS 12 به این نسخه ارتقا یافتند.

شاید یکی از دلایل به‌روزرسانی سریع کاربران به نسخه 12 سیستم‌عامل آی‌اواس را بتوان به مشکلات و کیفیت ناامیدکننده نرم‌افزاری آی‌اواس 11 و وجود باگ‌ها و نقص‌های زیاد در این نسخه مربوط دانست. با همه این‌ها، اپل تلاش‌های بسیاری برای رفع مشکلات موجود و ارایه تجربه کاربری بهتر داشته است. ایرپلی 2 و مسیجز در آی‌کلود که در کنفرانس WWDC معرفی شده بودند، تا زمان عرضه رسمی آی‌اواس 12 در دسترس قرار نداشتند. البته قابلیتی مانند گروپ فیس‌تایم در نسخه 12 سیستم‌عامل آی‌اواس حذف شد اما بلافاصله با عرضه نسخه 12.1 در اختیار کاربران قرار گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH