تصاویر اختصاصی کیس محافظ گلکسی S10 طراحی جلویی و پشتی این هندست را نمایش می‌دهند

بر اساس پیش‌بینی‌ها اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S10 سامسونگ در فوریه سال 2019 و دقیقا پیش از برگزاری کنگره جهانی موبایل (MWC 2019) در ماه فوریه رسما معرفی خواهند شد. شایعات مطرح شده پیرامون سری گلکسی S10 نشان می‌دهند که این مجموعه شامل 4 دستگاه از قبیل گلکسی S10، گلکسی S10 لایت، گلکسی S10 پلاس و گلکسی S10 5G خواهد بود. بر اساس شایعات این اسمارت‌فون‌ها به ترتیب با شماره مدل‌های SM-G73F ،SM-G70F ،SM-G75F و SM-G75FC عرضه می‌شوند. گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهند که گلکسی S10 احتمالا از یک نمایشگر 5.8 اینچی و ماژول دوربین دوگانه بهره خواهد برد. اکنون وب‌سایت GizmoChina تصاویری اختصاصی از کیس اسمارت‌فون آینده گلکسی S10 را منتشر نموده است که اطلاعات پیش‌تر فاش شده را مورد تایید قرار می‌دهند.

تصاویر کیس گلکسی S10 نشان می‌دهند که این هندست از پیکره‌بندی دوربین دوگانه با چیدمان افقی در پشت دستگاه برخوردار خواهد بود. فلاش LED، حسگر سنجش ضربان قلب و اسکنر اثرانگشت نیز در کنار ماژول دوربین مستقر شده‌اند. لبه سمت چپ دستگاه نیز از دکمه‌های تنظیم میزان بلندی صدا و کلید پاور میزبانی می‌کنند.

ظاهرا جک صوتی 3.5 میلی‌متری و درگاه USB-C در لبه تحتانی گلکسی S10 قرار دارند. همچنین به‌نظر می‌رسد که بدنه گوشی دارای برشی برای اسپیکر خارجی است.

نسخه بزرگ‌تر گلکسی S10 موسوم به گلکسی S10 پلاس اخیرا در بنچ‌مارک آنتوتو ظاهر شد. بر اساس اطلاعات بنچ‌مارک، نمایشگر این گوشی از رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (معادل 2280 در 1080 پیکسل) پشتیبانی می‌کند. از این‌رو انتظار می‌رود که گلکسی S10 پلاس مجهز به پنلی با نسبت ابعاد 18.5:9 باشد.

تصویر فوق نمایی از بخش جلویی و پشتی گلکسی S10 را نمایش می‌دهد. تصویر جلویی گوشی نشان‌دهنده بهره‌مندی دستگاه از نمایشگری با نسبت ابعاد کشیده است. احتمالا گلکسی S10 نیز از نمایشگری با نسبت ابعاد 18.5:9 استفاده خواهد کرد.

گلکسی S10 احتمالا در برخی بازارها به‌همراه تراشه اگزینوس 9820 ساخت سامسونگ ارایه خواهد شد؛ در حالی‌که نسخه مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 8150 در سایر مناطق عرضه می‌شود. این هندست احتمالا با حداکثر 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌داخلی تولید می‌شود. بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی S10 با گزینه‌های رنگی متنوع و جذاب در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH