پیش‌بینی تحلیل‌گران: در سال 2019 فروش کنسول نینتندو سوئیچ احتمالا از PS4 پیشی خواهد گرفت

نینتندو سوئیچ به نوبه خود عملکرد کاملا مناسبی دارد و کارآیی آن در مقایسه با نسل قبلی به میزان قابل‌توجهی بهتر است. اما آیا این گجت به‌صورت بالقوه می‌تواند عملکردی فراتر از سایر کنسول‌ها ارایه دهد؟ بر اساس گزارش منتشر شده از سوی موسسه Strategy Analytics، ظاهرا کارشناسان این سازمان معتقدند که نینتندو قادر است این‌کار را به نحو بسیار مناسبی انجام دهد؛ خصوصا آن‌که آن‌ها بر این باورند که با آغاز سال 2019 فروش گجت نینتندو سوئیچ به‌صورت بالقوه می‌تواند از پلی‌استیشن 4 پیشی بگیرد.

بر اساس پیش‌بینی‌های آن‌ها انتظار می‌رود که طی سال 2019 نینتندو تعداد 17.3 میلیون دستگاه کنسول سوئیچ را در سراسر جهان به فروش برساند؛ در حالی‌که کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 4 پرو احتمالا در مجموع فروش 17.1 میلیون دستگاهی را تجربه خواهند کرد. بعلاوه تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند که مایکروسافت با فروش تنها 10 میلیون دستگاه کنسول ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس وان X در سال 2019 به میزان قابل‌توجهی از رقبای خود عقب خواهد ماند.

البته میزان دقت این گزارش با گذر زمان مشخص خواهد شد. اما مطمئنا چنین پیش‌بینی‌هایی در خصوص کنسول سوئیچ نسبتا خوش‌بینانه به‌نظر می‌رسند. با این‌حال علی‌رغم پتانسیل نینتندو جهت دستیابی به بیش‌ترین میزان فروش در سال 2019، کنسول‌های سونی کماکان بر این چشم‌انداز سیطره داشته و تقریبا نیمی از کلیه کنسول‌ها را به خود اختصاص داده‌اند که 84 درصد از آن‌ها متعلق به PS4 و PS4 پرو است.

کمپانی نینتندو بازی‌هایی نظیر Super Smash Bros را برای آینده تدارک دیده است که بر اساس پیش‌بینی تحلیل‌گران به فروش چشم‌گیر کنسول سوئیچ کمک خواهند کرد. این بازی نهایتا طی هفته آینده منتشر می‌شود. همچنین عنوان جدیدی از برند Pokemon RPG نیز در دست تولید خواهد بود. بعلاوه تحلیل‌گران تصور می‌کنند که احتمالا تولید عناوین بیش‌تری نیز در جریان است که البته هنوز معرفی نشده‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH