تصاویری از گوشی Nova 4 هواوی با نمایشگر روزنه‌دار منتشر شد

در حال نزدیک‌تر شدن به روز تاریخی 17 دسامبر برای هواوی و طرفدارانش هستیم. روزی که گوشی Nova 4 رسما به عنوان اولین هندست هواوی دارای نمایشگر روزنه‌دار برای تعبیه دوربین سلفی، شناخته خواهد شد. هر چند تغییر چند باره این تاریخ، کاربران مشتاق اژدهای چین را به قطعی بودن آن کمی شکاک کرده است.

Nova 4

با این حال امروز ما برای اولین بار موفق به مشاهده این دستگاه جذب هواوی شدیم. طراحی آن بسیار شبیه به گوشی P20 پرو هواوی است و کاملا با رندر‌هایی که قبلا از این طرح مفهومی منتشر شده بود، مطابقت دارد. هواوی موفق شده است سه سمت قاب را همچنان بدون حاشیه (تقریبا بدون لبه) نگه دارد ولی در بخش پایینی یک چانه کوچک به چشم می‌خورد.

همچنین نوار وضعیت کاملا به سمت راست متمایل شده تا از محل قرارگیری دوربین سلفی دور باشد. هیچ اثری هم از حسگر شناسایی اثر انگشت در زیر نمایشگر به چشم نمی‌خورد و همانند گذشته در پشت دستگاه قرار گرفته است. به علاوه در قسمت پشتی دوربین سه‌گانه کار شده ولی متاسفانه فعلا هیچ اطلاعاتی در مورد ویژگی‌ها و قدرت لنزها و ماژول‌ها در دسترس نیست.

در چند هفته اخیر رقابت سخت و جذابی بین سازندگان گوشی‌های هوشمند برای ساخت و معرفی اولین هندست برخوردار از نمایشگر روزنه‌دار ایجاد شده است. گوشی Z5s لنوو فردا معرفی خواهد شد و سامسونگ یک رویداد برای معرفی گوشی گلکسی A8s در روز 10 دسامبر تدارک دیده است. با این حال انتظار می‌رود گوشی Nova 4 هواوی با پردازنده پرچم‌دار کایرین 980 این تاخیر خود را جبران نماید و حتی با وجود اینکه به جایگاه نخست دست نیافته است از این طریق بتواند بر گوشی گلکسی A8s سامسونگ که دارای پردازنده اسنپ‌دراگون 710 است، غلبه نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH