گوشی Vivo NEX Dual Display Edition یک سورپرایز محض: با دو نمایشگر، بدون ناچ، بدون روزنه!

شرکت ویوو (Vivo) یکی از چند شرکت چینی است که توانسته است در عرض چند سال ره صدساله را بپیماید و به سرعت خود را در میان غول‌های دنیای گوشی‌های هوشمند مطرح نمایند و با نوآوری‌های جذاب خود همه نگاه‌ها را به سمت خود معطوف نماید و سرعت رشد و عرضه فناوری‌های جدید و کاربردی در گوشی‌های هوشمند را ارتقا دهد. آنها با تولید و عرضه گوشی‌های پرچم‌دار خلاقانه، توجه کاربران مشکل‌پسند نیمکره غربی زمین را نیز به محصولات نوآورانه خود جلب کرد.

Vivo

ویوو بعد از معرفی اولین گوشی جهان که از فناوری اسکن اثر انگشت در زیر نمایشگر، برخوردار بود، در ادامه توانست با معرفی گوشی مفهومی و دیوانه‌کننده Apex که دارای یک دوربین بالا‌رونده در داخل بدنه گوشی بود، انقلابی در این زمینه به پا کند و اکنون بار دیگر دنیا را با هندست شگفت‌انگیز و فوق‌العاده جالب Vivo NEX Dual Display Edition به وجد آورده است. این گوشی به طور رسمی در چین رونمایی شد و برای علاقه‌مندان به هندست‌های با قاب‌های بدون لبه، بدون ناچ و بدون روزنه بدل به یک آرزوی به واقعیت پیوسته شده است!

بله درست خوانید، دیگر خبری از ناچ، روزنه، دوربین بالارونده و حتی دوربین سلفی در جلوی گوشی نیست. دقیقا مشابه با Nubia X (که در اغلب کشورها به فروش نمی‌رسد!)، گوشی Vivo NEX Dual Display دارای دو نمایشگر است. صفحه نمایش اصلی در جلوی گوشی که دارای اندازه 6.39 اینچ و از نوع آمولد با وضوح تصویر 2340 در 1080 پیکسل است و صفحه نمایش دوم که در پشت گوشی تعبیه شده است و برای گرفتن تصاویر با کیفیت سلفی با دوربین اصلی، کار کاربر را بی‌نهایت ساده می‌کند!

Vivo

نمایشگر ثانویه نیز از نوع آمولد و در اندازه 5.49 اینچ با وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل ساخته شده است. لبه‌های کناری قاب این نمایشگر کمی نسبت به نمایشگر جلو ضخیم‌تر است. در بخش بالای آن نیز حلقه لونار (Lunar Ring) کاملا خودنمایی می‌کند و گفته می‌شود در بردارنده 16 LED کوچک است تا بهترین شرایط نوری را در زمان گرفتن تصاویر پرتره و سلفی برای کاربر ایجاد نماید.

دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی به همراه یک لنز 2 مگاپیکسلی برای ایجاد افکت بوکه نیز در این بخش دیده می‌شود، به علاوه هندست به یک سنسور سوم نیز مجهز است که از فناوری نوآورانه Time of Flight 3D  که شرکت ویوو در ماه ژوئن معرفی نمود، برخوردار است. در مقایسه آن با ایده شرکت اپل، این فناوری به نظر از سیستم TrueDepth که برای شناسایی تصویر چهره گوشی آی‌فون XS به کار گرفته شده، پیشرفته‌تر و دقیق‌تر است. همچنین این نوآوری جدید از تجربه واقعیت افزوده نیز پشتیبانی می‌کند.

به علاوه انتظار می‌رود در این هندست که نسل دوم گوشی‌های Vivo NEX محسوب می‌شود، در سنسور زیر نمایشگر فرایند تشخیص اثر انگشت بهبود داشته باشد. مخصوصا اگر یادآوری کنیم که از سخت‌افزار قدرتمندی چون پردازنده اسنپ‌دراگون 845 کوالکام و 10 گیگابایت رم سود می‌برد و در نسخه مک‌لارن وان‌پلاس 6T نیز که به تازگی رونمایی شده از همین مدل پردازنده و همین میزان رم مورد استفاده قرار گرفته است!

گوشی Vivo NEX Dual Display با برچسب قیمت تقریبی 725 دلار، در چین برای فروش عرضه می‌شود. در دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به 128 گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری 3500 میلی‌آمپری اشاره کرد. خوشبختانه جک هدفون 3.5 میلیمتری هنوز در آن به چشم می‌خورد. نرم‌افزار اندروید 9.0 نیز از پیش بر روی آن نصب است (به علاوه یک پوسته اختصاصی نیز در دسترس است).

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH