محافظ موبایل خود را استاندارد انتخاب کنید

همزمان با ورود پرچمداران جدید برندهای برتر جهان به کشور و قیمت‌های نسبتا بالای گوشی‌های جدید، شاید اهمیت استفاده از لوازم جانبی استاندارد و مطمئن برای حفاظت از دستگاه هایی که دوستشان داریم، دو چندان شده است؛ از طرفی با توجه به نوسانات ارزی و سودجویی برخی افراد متاسفانه شاهد التهاب و سردرگمی زیادی در بازار لوازم جانبی به خصوص کیس و کاور موبایل هستیم و عملا پیدا کردن قاب و محافظی با کیفیت خوب و استاندارد به امری دشوار و طاقت فرسا تبدیل شده است.

اسپیگن تولید کننده تخصصی لوازم جانبی، ساخت کره!

در این بین شرکت اسپیگن کره که از سال 2008 فعالیت خود را به طور تخصصی در تولید لوازم جانبی و قاب موبایل آغار کرده  است، طبق روال هر سال همزمان با معرفی دیوایس های جدید از قاب ها و کالکشن جدید محصولات خود رونمایی میکند که خانواده قاب های آیفون XS Max/XS/XR /X از محصولات اپل و کیس های Note9/S9 Plus/S9 از برند سامسونگ جزو جدیدترین کالکشن های اسپیگن محسوب می شوند و جالب تر آنکه در حال حاضر در ایران با منطقی ترین قیمت ممکن قابل تهیه هستند که در زیر به معرفی برخی از این قاب ها و نحوه تهیه آن ها در ایران می پردازیم.

سری لوکس LAMANON (جدید)

قاب های سری Lamanon که جدیدترین سری کیس های اسپیگن هستند که با هدف خاص بودن تولید شده اند و جزو دسته قاب های لوکس اسپیگن محسوب می شوند و در چند مدل تحت عنوان Lamanon عرضه شده اند؛ قاب هایی که ظاهری فوق العاده زیبا و شگفت انگیز با همان مرغوبیت و کیفیتی که از اسپیگن انتظار می رود را دارا هستند و حس فوق العاده ای را منتقل می کنند و امضای خاص لمنون در قسمت داخلی که این زیبابیی و لوکس بودن را چند برابر می کند.

زره ای مستحکم که شوخی ندارد!

سری محبوب و دوست داشتنی Tough Armor وSlim Armor  محافظان تمام عیاری هستند با  داشتن استاندارد Military Grade یا همان استاندارد سقوط نظامی امریکا و انبوهی از ویژگی های محافظتی از قبیل شبکه بندی داخلی برای پخش ضربه به نقاط مختلف قاب و خنثی کردن ضربه، کیسه های هوا در چهار گوشه قاب گوشی یا همان تکنولوژی Air Cusion و ترکیب یک لایه سخت و یک لایه انعطاف پذیر در ساختار قاب خیال شما را کاملا از بابت ضربه های احتمالی راحت می کند.

نئوهایبرید قابی محافظ با ظاهری شیک که نازک تر از سری آرمور می باشد و متشکل از یک قسمت انعطاف پذیر و یک بامپر سخت در دور کیس می باشد.

لازم به ذکر است که تمام قاب های اسپیگن در قسمت برجستگی لنز برجسته محافظت و پوشش کامل را دارا هستند.

حفظ ظاهر اورجینال گوشی در کنار محافظتی مطمِئن، Ultra Hybrid

استفاده از ساختار کریستالی شفاف و تغییر رنگ نمی دهد و حاشیه خاص در سه رنگ شفاف، مشکی و رزگلد محافظت کامل از گوشی و خصوصا قسمت لنز در عین حفظ ظاهر اصلی ویژگی اصلی این قاب موبایل است.

بهترین انتخاب برای Businessman ها: Slim Armor CS و Wallet S

اسپیگن همواره کوشیده است با ارائه طیف گسترده از محصولات تمام کاربری ها را پوشش دهد از این رو به معرفی کوتاه دو محصول فوق العاده می پردازیم.

Wallet S  کیف چرمی با کیفیتی فوق العاده دارای حالت استند برای تماشای ویدیئو و دارای فضایی برای قرار گرفتن کارت های اعتباری می باشد و با ظاهر کلاسیک و شیک خود شما رو از همراه داشتن کیف اضافی بی نیاز می کند.

Slim Armor CS : که از خانواده Amror ها با حفظ تمام آن ویژگی های محافظتی می باشد علاوه بر تمام آن ویژگی ها محفظه ای با طراحی بسیار هوشمندانه در قسمت پشتی خود قرار داده است که می تواند تا دو کارت اعتباری را در خود جای دهد.

Rugged Armor و Liquid Air دوست داشتنی

Rugged Armor  را قطعا می توان بدو شک یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین قاب های اسپیگن دانست که شاید طراحی اسپیگن برای Rugged Armor الهام بخش ترین نوع طراحی در تولید قاب موبایل بوده است راگد آرمور با ترکیب ظرافت و محافظت ترکیب فوق العاده ای را پدید آورده است که در عین به همراه داشتن تمام ویژگی های حفاظتی سری Amor به هیچ عنوان حالت ضخیمی ندارد و بسیار خوش دست و انعطاف پذیر است.

جشنواره رنگ ها در قاب های iPhone XR   

با توجه به معرفی آیفون XR در چند رنگ توسط اپل، اسپیگن نیز تنوعی کامل از قاب های شفاف متنوع در مدل های مختلف ارائه کرده است که می توانید آن هارا در وبسایت اسپیگن بررسی کنید.

از کجا مطمئن و سریع محصولات اسپیگن را خریداری کنیم؟

تنوعی کامل محصولات اورجینال اسپیگن کره را می توانید در ایران با مناسب ترین قیمت، 30 روز ضمانت رضایت از کالا، ارسال رایگان و تحویل فوری از طریق وبسایت رسمی این شرکت در ایران به آدرس www.Spigen.ir نماینده رسمی و انحصاری محصولات اسپیگن در ایران با گارانتی رسمی شرکت “نجارت پاسارگاد” تهیه فرمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH