تلویزیون

با بهترین تلویزیون‌ها در رنج قیمتی زیر 4 میلیون تومان آشنا شوید (آذرماه 97)

اگر بخواهیم ماندگارترین دیوایس‌ها را لیست کنیم، نباید از تلویزیون‌ها غافل شویم. این دستگاه‌ها سال‌هاست که ما را همراهی‌ می‌کنند و میزبان فیلم‌ها، سریال‌ها و انیمیشن‌های زیادی شده‌اند. با کمک این وسایل بود که رسانه شکل گرفت و شبکه‌های مختلف به‌وجود آمدند، برنامه‌ها اجرا گشتند و کاربران توانستند اوقات فراغت خود را پر کنند. اگر به‌دنبال خرید یکی از همین گجت‌های جذاب هستید و در عین حال می‌خواهید تلویزیونی در رنج قیمتی زیر 4 میلیون تومان خریداری نمایید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


ایکس ویژن 43XK565

تلویزیون

ایکس ویژن با این‌که تمرکز خود را روی تلویزیون‌های اقتصادی گذاشته، ولی بعضا دیوایس‌هایی با فن‌آوری‌های بسیار و همین‌طور با قیمتی مناسب به بازار عرضه می‌کند. بی‌تردید 43XK565 جز همین گجت‌هاست. صفحه‌نمایش ۴۳ اینچی تلویزیون نیاز بیش‌تر کاربران را پوشش می‌دهد و می‌توانید محتوای مورد علاقه خود را با تمام جذابیت تماشا کنید. بهره‌گیری از تکنولوژی‌های برتر باعث افزایش محبوبیت دستگاه می‌شود و خوش‌بختانه ایکس ویژن به این موضوع پی برده. برای همین 43XK565 را به فن‌آوری ال‌ای‌دی مجهز کرده تا رنگ‌ها به‌صورت اغراق‌آمیزتری نشان داده شوند و همین‌طور روشنایی در سطح نسبتا بالایی قرار بگیرد. به این ترتیب جزئیات بیش‌تری در تصاویر خواهید دید و دیدن فیلم‌ها لذت‌بخش‌تر می‌شوند. با این همه، نباید نقش رزولوشن را فراموش کنیم. در واقع این مشخصه تعیین می‌کند که چه تعداد پیکسل در هر اینچ از تلویزیون حضور دارد. به‌طور کلی، هرچه‌قدر پیکسل‌ها بیش‌تر باشد، در نتیجه جزئیات ویدیوها هم افزایش می‌یابد. شرکت سازنده از کیفیت فول اچ‌دی استفاده کرده که در این رنج قیمتی بسیار خوب تلقی می‌شود. صدا بخش مهمی از یک محتوا را تشکیل می‌دهد و از این رو اسپیکرها همراه همیشگی تلویزیون‌ها هستند. 43XK565 از این قاعده مستثنی نیست. برای این‌که مشکلی در هنگام گوش کردن به موسیقی‌ها نداشته باشید، ایکس ویژن دو اسپیکر را برای این مدل تدارک دیده که از بلندی صدای مناسبی برخوردار هستند.

قیمت: ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

سامسونگ 43N5980

تلویزیون

سامسونگ یکی از غول‌های صنعت تلویزیون به شمار می‌آید و تا حالا از مدل‌های مختلفی پرده برداشته. همچنین این کمپانی جز تولیدکنندگان برتر صفحه‌نمایش نیز به حساب می‌آید و برای همین عمدتا تلویزیون‌های سامسونگ از کیفیت بالایی برخوردار هستند. 43N5980 هم از این قاعده مستثنی نیست. سازنده کره‌ای از یک نمایشگر ۴۳ اینچی بهره گرفته که نیاز اکثر یوزرها را برطرف می‌کند و به‌لطف تکنولوژی ال‌ای‌دی دیسپلی می‌توانید برنامه‌های دل‌خواه خود را با هیجان بیش‌‌تری تماشا نمایید. چراکه این فن‌آوری سطح روشنایی بالایی را برای صفحه به ارمغان می‌آورد و در نتیجه جزئیات تصویر افزایش می‌یابد. از طرفی رنگ‌ها هم به‌صورت اغراق‌آمیز به‌نمایش گذاشته می‌شوند. رزولوشن فول اچ‌دی هم در 43N5980 به‌کار رفته تا فیلم‌ها، سریال و انیمیشن‌ها با کیفیت رضایت‌بخشی پخش شوند.

قیمت: ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

توشیبا 43S2740EV FULL HD ProTheatre

تلویزیون

دیزاین برای دیوایس‌ها اهمیت بسیار بالایی دارد و به‌خاطر همین برندها به این موضوع توجه ویژه‌ای دارند. در واقع کاربران در نگاه اول با طراحی یک دستگاه مواجه می‌شوند و به‌صورت کلی دیزاین می‌تواند دلیلی برای خرید گجت‌ها باشد. توشیبا هم به این مسئله پی برده و برای محصول خودش از یک طراحی مدرن و جذاب بهره گرفته. حاشیه‌ها نسبتا باریک شده‌اند و حالا بدون مزاحمت نوارهای ضخیم اطراف نمایشگر قادرید به تماشای فیلم مورد علاقه خود بنشینید. تولیدکننده یک دیسپلی ۴۳ اینچی را برای‌تان در نظر گرفته تا مشکلی در دیدن محتوا نداشته باشید و از مشاهده سریال‌ها و انیمیشن‌ها لذت ببرید. البته تکنولوژی ال‌ای‌دی را نباید از یاد برد. این فن‌آوری روشنایی صفحه‌نمایش را افزایش می‌دهد و به این ترتیب جزئیات بیش‌تری در تصاویر خواهید دید. همچنین رنگ‌ها به‌صورت اغراق‌آمیز نشان داده می‌شوند. گفتنی‌ست توشیبا درگاه یو‌اس‌بی نیز برای کاربران فراهم آورده. در نتیجه قادرید برنامه‌های مورد علاقه خود را از کامپیوتر یا لپ‌تاپ‌تان به فلش‌مموری انتقال دهید و بعد آن را در صفحه غول‌پیکر 43S2740EV FULL HD ProTheatre نگاه کنید. می‌خواهید تلویزیونی با قابلیت ضبط فیلم‌ها داشته باشید؟ پس حتما محصول توشیبا را در سبد خریدتان قرار دهید. 43S2740EV FULL HD ProTheatre از این ویژگی سود می‌جوید و این امکان داده شده تا برنامه‌های دل‌خواه خود را ثبت و ذخیره نمایید.

قیمت: ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

هایسنس 43N2179PW

تلویزیون

هایسنس برندی چینی‌ است که توسط دولت چین اداره می‌شود. این تولیدکننده هر ساله مدل‌های جذابی را روانه بازار می‌کند. این دیوایس هم جز دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه کمپانی هایسنس شمرده می‌شود که ارزش خرید بالایی دارد. بزرگ‌ترین نقطه قوت 43N2179PW، صفحه‌نمایش ۴۳ اینچی مجهز به فن‌آوری ال‌ای‌دی‌ است. این دیسپلی تجربه لذت‌بخشی را برای کاربر رقم خواهد زد و می‌توانید فیلم‌های مورد علاقه خود را با کیفیت بالا مشاهده نمایید. رزولوشن فول اچ‌دی هم جز ویژگی‌های دوست‌داشتنی 43N2179PW محسوب می‌گردد که نظر هر کاربری را جذب می‌کند. چراکه این کیفیت جزئیات تصویر را افزایش می‌دهد و در نتیجه دیدن انیمیشن‌ها و سریال‌ها هیجان‌انگیزتر از همیشه خواهد بود. صدا هم فراموش نشده. تولیدکننده چینی دو اسپیکر خوش‌صدا را در قسمت پشتی دستگاه قرار داده که از قدرت مناسبی برخوردار هستند و موسیقی متن فیلم‌ها را با کیفیت خوبی پخش می‌کنند.

قیمت: ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

5 در مورد “با بهترین تلویزیون‌ها در رنج قیمتی زیر 4 میلیون تومان آشنا شوید (آذرماه 97)”

  1. سلام به همه،بنظر من خارجی ها از ما ایرانیها با وجدان ترن،از یه کشور دیگه صادر میکنن برامون بعد تلویزیون داخلی خودمون قیمت همون خارجی هاست،بعد توقع دارنایرانی بخریم،فقط از نظر برابری قیمتاشون یکیه،وگرنه کیفیت که…،خودتون قضاوت کنید

  2. حقوق دو ماهمو بدم یه تلویزیون بگیرم بعد ازش دروغ بینم ؟ بعد زحمت دو ماه من بره به جیب همونا که یک شبه ارزش پول منو نصف کردن و ازشون متنفرم ؟ نخریم و نخوریم .

  3. برند های دیگه رو نمیدونم ولی اگر خواستید ایرانی بخرین در خرید ایکس ویژن شک نکنید . بهترین و با کیفیت ترین تلویزیون تولید داخل فقط و فقط ایکس ویژن هست کیفیتش همپای سامسونگ و الجی هست بقیه تلویزیون های ساخت داخل رو بریز آشغال دون

    9
    2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH