گوشی اسنشیال دیگر برای فروش عرضه نخواهد شد!

اخباری به گوش رسیده است که با پایان‌ یافتن سال 2018، گوشی‌های اسنشیال هم به آخر خط تولید نزدیک شده‌اند. این ماجرا زمانی رسانه‌ای شد که بعد از تمام شدن موجودی گوشی‌های اسنشیال در انبار‌ مغازه‌ها، شرکت اعلام کرده است که فعلا دیگر محصولی برای ارایه ندارد. البته آنها همچنان به فروش تجهیزات جانبی و انتشار به‌روزرسانی برای PH-1 ادامه خواهند داد ولی به نظر می‌رسد شرکت قصد دارد با فراغ‌بال بر روی طراحی و تولید گوشی بعدی خود کار کند!

اسنشیال

هر چند پخش این خبر کاربران را زیاد شوکه نکرده است و شایعاتی وجود دارد که شرکت در رابطه با بازاریابی و فروش گوشی‌های اسنشیال 2 به مشکل برخورده است. گوشی اسنشیال در سال 2017 معرفی شد و به طور مرتب از آن زمان به‌روزرسانی‌ها را دریافت می‌کند. ضمنا طی این مدت در چند مرتبه با کاهش قیمت از سوی شرکت، با تخفیف‌های زیاد به فروش رسیده است.

با وجود شایعات بالا خبر خوب این است که شرکت تاکید می‌کند در حال کار بر روی یک محصول جدید است. در اوایل پاییز نیز در Newton Mail خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت در حال کار بر روی یک گوشی هوش مصنوعی (AI Phone) است. پس شاید بتوان دلیل منطقی برای این همه نیاز به تمرکز و خلوت کردن را به این مسئله ربط داد!

اسنشیال به دلیل پشتیبانی بسیار عالی خود در بین اعضای انجمن اندروید از محبوبیت بالایی برخوردار است. بنابراین ما نیز مشتاق هستیم تا هر چه زودتر با محصول جدید شرکت آشنا شویم. پس اجازه دهید به مهندسان شرکت با انتشار ویدیو اختصاصی بررسی Essential PH-1، ادای احترام و دست مریزاد خود را به نمایش بگذاریم!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH