نسخه پایدار اندروید 9 حدودا دو هفته دیگر برای گوشی گلکسی نوت 9 منتشر خواهد شد

اصولا کمپانی سامسونگ در زمینه انتشار به‌روزرسانی‌های جدید برای دیوایس‌های خود سریع عمل نمی‌کند. شاید تنها موردی که سامسونگ ما را در این زمینه غافل‌گیر کرد، انتشار پیش از موعد اندروید 9 برای گوشی‌های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس بود که چند روز پیش به وقوع پیوست. حال اگر از کاربران گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ هستید، خبر خوشی برایتان داریم.

علی‌رغم انتشار برنامه زمان‌بندی شده سامسونگ برای عرضه اندروید 9 پای، هنوز نمی‌دانیم که نوبت به کدام پرچمدار کره‌ای‌ها برای دریافت این نسخه از سیستم‌عامل اندروید رسیده است. هر چند با توجه به تغییراتی که در این جدول زمان‌بندی به وجود آمده، باید گوشی گلکسی نوت 9 را جدیدترین دریافت‌کننده اندروید 9 پای در بین اسمارت‌فون‌های سامسونگ دانست.

مطابق تصویر فوق که از وب‌سایت سامسونگ ترکیه استخراج شده است، نسخه نهایی و پایدار آخرین ورژن سیستم‌عامل موبایلی گوگل از روز 15 ژانویه (25 دی) برای کاربران گوشی گلکسی نوت 9 منتشر خواهد شد. هرچند که هنوز وضعیت این نسخه برای پرچمدار قلم به دست سامسونگ به صورت “در مرحله آزمایش” بیان شده است. اگرچه این تاریخ نیز قابل تغییر است، اما به دلیل آن‌که تا به این لحظه گزارشی درخصوص وجود باگ یا ایرادی خاص در نسخه ارایه شده برای گوشی‌های گلکسی S9 و نسخه پلاس آن منتشر نشده، پیش‌بینی می‌کنیم تغییری در این تاریخ اعمال نشود.

اگر هم بنا به هر دلیلی در این تاریخ تغییری ایجاد شود، یکی دو هفته برای اصلاح و انتشار سراسری نسخه نهایی آن زمان لازم خواهد بود. بعد از این تاریخ، نوبت به گوشی‌های گلکسی نوت 8 و سری گلکسی S8 می‌رسد که از روز 15 فوریه، به‌روزرسانی اندروید 9 را دریافت کنند. در پایان باید اشاره کنیم به‌روزرسانی فوق ماه مارس یا آوریل سال 2019 میلادی برای دیوایس‌هایی هم‌چون گلکسی A7 2018، گلکسی A8 و گلکسی A8 پلاس و البته گلکسی A9 2018 عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH