تبلت

با بهترین تبلت‌ها در رنج قیمتی زیر 2 میلیون تومان آشنا شوید

لوازم دیجیتال یکی از محبوب‌ترین دیوایس‌های امروزه به شمار می‌آیند که هرساله مدل‌های مختلفی از آن‌ها به بازار عرضه می‌شود. داشتن این دستگاه‌ها به ضرورتی برای انسان مدرن تبدیل گشته و تقریبا بدون موبایل یا کامپیوتر نمی‌توانیم بیش‌تر کارهای‌مان را انجام دهیم. تبلت‌ها نیز جز همین خانواده بزرگ محسوب می‌شوند و با کمک‌ آن‌ها قادریم در صفحه‌ای بزرگ بازی کنیم، فیلم ببینیم و حتی با دوستان‌مان تماس تصویری برقرار نماییم. اگر به‌دنبال بهترین تبلت‌ها در رنج قیمتی زیر ۲ میلیون تومان هستید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


سامسونگ گلکسی تب E 9.6 3G SM-T561

تبلت

نصب سیم‌کارت یکی از قابلیت‌های مهم این مدل شمرده می‌شود و این امکان را می‌دهد تا با همکاران و دوستان خود تماس صوتی برقرار کنید و در عین حال از اینترنت نسل سوم استفاده نمایید. چیپست Spredtrum SC7730 مهمان E 9.6 3G SM-T561 شده تا کارهای روزمره بدون لگ و کندی انجام گیرند. در کنار پردازنده، مقدار حافظه نیز مورد توجه است. با این‌که سامسونگ ۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای‌تان تدارک دیده، ولی درگاه میکرو اس‌دی را هم در بدنه تبلت فراهم آورده تا بدون نگرانی قادر به ارتقا حافظه داخلی تا ۱۲۸ گیگابایت باشید. با این همه جذاب‌ترین بخش، صفحه‌ نمایش E 9.6 3G SM-T561 است. تولیدکننده از یک دیسپلی تقریبا ۱۰ اینچی بهره گرفته که نیاز بیش‌تر کاربران را برطرف می‌کند و کارها در این پنل بزرگ بسیار راحت‌تر انجام می‌گیرند. هم‌چنین تماشای فیلم‌ها و محتواهای مختلف نیز لذت‌بخش‌‌تر خواهد بود. دوربینی ۵ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار در قاب پشت قرار گرفته تا در مواقع ضروری اقدام به عکس‌برداری نمایید. باتری را فراموش نکنیم. E 9.6 3G SM-T561 از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری سود می‌جوید و به این ترتیب ساعت‌ها می‌توانید به پخش موزیک و استریم ویدیو بپردازید.

قیمت: ۲ میلیون تومان

هوآوی مدیاپد T3 7.0 Baggio2-U01C

تبلت

دیزاین ساده و جذاب جز ویژگی‌های دوست‌داشتنی T3 7.0 Baggio2-U01C به شمار می‌آید. وزن نسبتا کم تبلت به شما این اجازه را می‌دهد تا دستگاه چینی را به‌راحتی حمل کنید و با خود به سفر ببرید. قابلیت نصب سیم‌کارت نیز فراهم شده تا با دوستان‌تان تماس بگیرید. چیپستی چهار هسته‌ای قلب تپنده T3 7.0 Baggio2-U01C را تشکیل می‌دهد و در نتیجه قادر به اجرای بی‌نقص اپلیکیشن‌های روزمره خواهید بود. برای این‌که عکس‌ها، ویدیوها و اطلاعات ضروری‌تان حفظ شوند، تولیدکننده تبلت خود را به فضای ذخیره‌سازی ۱۶ گیگابایتی و رم ۱ گیگابایتی مجهز نموده که در صورت مواجه شدن با خطای کمبود حافظه می‌توانید با استفاده از میکرو اس‌دی حافظه را تا ۱۲۸ گیگابایت ارتقا بدهید. صفحه‌نمایش ۷ اینچی T3 7.0 Baggio2-U01C با تکنولوژی IPS همراه شده و کیفیتی مناسب را به ارمغان می‌آورد. باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپری تبلت به شما امکان ساعت‌ها پخش ویدیو را می‌دهد و می‌توانید تا چندین ساعت به پلی کردن موزیک مشغول شوید. دوربینی سلفی برای این مدل تدارک دیده شده که حتی می‌توانید به ضبط کلیپ‌ با رزولوشن HD بپردازید.

قیمت: ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

لنوو Tab 7 Essential TB-7304I

تبلت

لنوو یکی از بازیگران اصلی بازار تبلت‌ها به حساب می‌آید و تا حالا از مدل‌های مختلفی پرده برداشته که همه از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. Tab 7 Essential TB-7304I هم از این قاعده مستثنی نیست. قابلیت‌ نصب سیم‌کارت فراهم شده تا با یک اشاره تماس صوتی برقرار کنید و در عین حال از اینترنت نسل سوم بهره بجویید. پردازنده‌ای از مدیاتک در این مدل به کار گرفته شده که با کمک آن می‌توانید کارهای روزمره و معمولی خود را به سرعت انجام دهید. تولیدکننده ۱ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز برای تبلت تعبیه کرده و قادرید اطلاعات ضروری‌‌تان را ذخیره سازید. هم‌چنین در صورت کمبود حافظه می‌توانید از میکرو اس‌دی برای ارتقا فضای ذخیره‌سازی دیوایس سود ببرید. صفحه‌نمایش ۷ اینچی از رزولوشن قابل‌قبولی بهره می‌گیرد و از طرفی با فن‌آوری IPS همراه شده که کیفیتی رضایت‌بخش را برای دیسپلی رقم می‌زد. باتری Tab 7 Essential TB-7304I نیز عمر مناسبی دارد و در نتیجه ساعت‌ها قادرید به پخش ویدیو، موسیقی و اجرای اپ‌ها بپردازید.

قیمت: ۱ میلیون تومان

آی‌‌لایف WTAB 805 Octavia

تبلت

به‌دنبال مدلی اقتصادی هستید؟ پس این مدل را خریداری نمایید. دیوایس آی‌لایف از قابلیت نصب‌ سیم‌کارت بهره می‌گیرد و می‌توانید به‌راحتی با دوستان‌تان تماس صوتی برقرار کنید و از اینترنت نسل سوم استفاده نمایید. تولیدکننده با بهره‌گیری از فلز و پلاستیک دیزاینی زیبا را برای WTAB 805 Octavia به‌ارمغان آورده که نظر هر کسی را جلب می‌کند. صفحه‌نمایش ۸ اینچی دستگاه از کیفیت مطلوبی سود می‌برد و ناگفته نماند تبلت آی‌لایف در این رنج قیمتی بی‌رقیب است. حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی نیازهای بعضی از کاربران را برطرف می‌کند. درگاه میکرو اس‌دی هم فراهم شده تا با استفاده از کارت حافظه، فضای ذخیره‌سازی را افزایش دهید. پردازنده مدیاتک WTAB 805 Octavia به‌خوبی از پس اجرای برنامه‌های روزمره برمی‌آید. دوربین ۸ مگاپیکسلی دستگاه با فلاش ال‌ای‌دی جز قابلیت‌های اصلی این تبلت شمرده می‌شود و یکی از دلایل خرید WTAB 805 Octavia به حساب می‌آید. از باتری غافل نشویم. باتری گجت به کاربر اجازه چند ساعت استریم ویدیو و پخش موزیک‌ را می‌دهد و به‌طور کلی از عملکردی راضی‌کننده برخوردار است.

قیمت: ۸۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH