گلکسی S10 سنگ بنای سامسونگ برای تجارت خود در سال 2019 خواهد بود

سال جدید میلادی شروع شده و بسیاری از شرکت‌ها می‌دانند که سال جدید می‌تواند به معنای موفقیت بیشتر و در نتیجه افزایش درآمدزایی باشد. شرکت سامسونگ نیز با اطلاع از این موضوع، سال 2019 را سالی بزرگ برای خود می‌داند و یکی از دلایل اصلی این موضوع نیز به دهمین سالگرد عرضه خانواده گلکسی S در سال جدیدی میلادی برمی‌گردد. ظاهرا شرکت کره‌ای در این خصوص کاملا آماده است و بازی خود را با مهره‌ای مطمئن به نام گلکسی S10 آغاز خواهد کرد.

در همین خصوص مدیر بخش فروش آی‌تی و گوشی‌های هوشمند این شرکت، Mario Winter، طی مصاحبه‌ای با DPA پاسخ‌های جالبی به برخی از سوالات داده است. وینتر بیان کرده است که به صورت کلی کاهش فعالیت زیادی را برای سامسونگ نمی‌بیند و اعتقاد دارد که هنوز هم خلاقیت در محصولات جدید شرکت موج زده و خواهد زد. وی روی هم رفته سال 2019 را سالی خوب و پربار برای بخش اسمارت‌فون شرکت دانسته است.

یکی از قسمت‌های جالب مصاحبه مربوط به نزدیک شدن محصولات رقبا و نقاط قوت گوشی‌های هوشمند برای انتخاب شدن توسط کاربر می‌شود. وینتر با قبول این موضوع اظهار کرده که: “یافتن تفاوت بین بسیاری از گوشی‌های هوشمند موجود در بازار برای مشتری سخت است. اما در عین حال همین مورد باعث خواهد شد تا بازار رقابت در بین اسمارت‌فون‌ها در سال 2019 داغ‌تر شود، چرا که تمامی شرکت‌ها اطلاع دارند رمز موفقیت و پیشرفت در این بازار چیزی جز خلاقیت در فناوری نیست.”

وینتر تکیه‌گاه و سنگ بنای شرکت در سال 2019 را گلکسی S10 و بیکسبی عنوان کرده است. در این مدت اخبار و شایعات فراوانی در خصوص گلکسی S10 به گوش رسیده که همگی مثبت و نشان از یک محصول موفق دارند، اما در خصوص بیکسبی علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته هنوز هم از برخی رقبا مانند الکسا، سیری و گوگل اسیستنت عقب است. در این زمینه هم وینتر با دید مثبتی وارد شده و این عقب‌ماندگی بیکسبی از رقبا را به این صورت توجیه کرده است: “سامسونگ سالانه 500 میلیون دستگاه در کل جهان به فروش می‌رساند و همین پتانسیل بسیار خوبی برای تضمین موفقیت این فناوری است. از طرف دیگر این تعداد فروش کار کپی کردن و تقلید رقبا از محصولات ما را بسیار مشکل می‌سازد.”

در پایان مصاحبه وینتر به آمار و ارقام رو آورده و بیان کرده است که به طور مثل شرکت کره‌ای در سه ماهه سوم میلادی سال 2018 با فروش 44.8 درصدی، بیشترین سهم از بازار کشوری مانند آلمان را داشته است. در همین زمینه گزارشی که اخیرا از طرف شرکت آماری Gartner منتشر شد، نشان می‌داد که سامسونگ با 18.9 درصد بیشترین سهم را از فروش گوشی‌های هوشمند در جهان دارد. هواوی با 13.4 درصد و اپل با 11.8 درصد در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. باید منتظر ماند و دید در پایان سال 2019 تغییری در این رتبه‌بندی به وجود خواهد آمد یا خیر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH