یک خبرچین معتبر از عرضه احتمالی اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی S10E خبر داد

از همان ابتدای امر به‌نظر می‌رسید که کوچک‌ترین پرچم‌دار جدید سامسونگ با نام گلکسی S10 لایت عرضه خواهد شد. با این‌حال اوایل هفته جاری یک خرده‌فروشی آنلاین اعلام کرد که نام واقعی این هندست، گلکسی S10E خواهد بود. امروز یک خبرچین قابل‌اعتماد با نام ایوان بلاس نیز چنین ادعایی را تایید کرد.

براساس شایعات گوشی گلکسی S10E نخستین پرچم‌دار سامسونگی مجهز به نمایشگر تخت است که از زمان رونمایی اسمارت‌فون گلکسی S7 در سال 2016 معرفی می‌شود. این میزان کاهش هزینه بایستی امکان قیمت‌گذاری بسیار ارزان‌تر هندست نسبت به همتایان گران‌قیمت خود را فراهم نماید. در حقیقت سامسونگ احتمالا با قیمت‌گذاری حدودا 700 دلاری هندست خود، برچسب قیمتی آی‌فون XR اپل را خواهد شکست. اما خوش‌بختانه این اقدام بر کارآیی دستگاه تاثیرگذار نبوده و رضایت‌مندی مصرف‌کنندگان را به‌دنبال خواهد داشت.

تصویری از کیس اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی S10E

اطلاعات بنچمارک اخیر نشان دادند که پرچم‌دار اقتصادی سامسونگ در اکثر بازارهای بین‌المللی به‌همراه تراشه قدرتمند اگزینوس 9820 ارایه می‌شود. با این‌حال در ایالات‌متحده و کره‌جنوبی، تراشه مذکور با نمونه پیشرفته اسنپ‌دراگون 855 ساخت کوالکام جایگزین خواهد شد. این پدیده در خصوص تراشه داخلی پرچم‌داران گلکسی S10 و گلکسی S10 پلاس نیز صادق خواهد بود.

بر اساس پیش‌بینی‌ها اسمارت‌فون گلکسی S10E از پیکره‌بندی دوربین پشتی دوگانه بهره خواهد برد. در حال حاضر مشخصات این سنسورها مشخص نشده است؛ اما یکی از آن‌ها بایستی از نوع تله‌فوتو و مشابه نمونه موجود در گلکسی‌نوت 9 باشد. یک باتری 3100 میلی‌آمپرساعتی و سیستم‌عامل اندروید 9 پای همراه با رابط کاربری جدید One UI سایر ویژگی‌های هندست را تشکیل می‌دهند. همچنین بر اساس شایعات این دستگاه از اسکنر اثرانگشت جانبی و جک 3.5 میلی‌متری هدفون بهره‌مند خواهد بود.

گلکسی S10E به احتمال فراوان همانند هندست‌های بزرگ‌تر گلکسی S10 و گلکسی S10 پلاس طی روز 20 فوریه در شهرهای لندن و سان‌فرانسیسکو و به‌صورت هم‌زمان رسما معرفی خواهد شد. پیش‌سفارش محصولات احتمالا بلافاصله آغاز خواهد شد؛ در حالی‌که فروش آن‌ها بایستی حدودا از روز 8 مارس شروع شود.

1 در مورد “یک خبرچین معتبر از عرضه احتمالی اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی S10E خبر داد”

  1. من منتظر یه گوشی ۵.۸ اینچی میانرده از سامسونگم اما همه مدلای سری ام بالای ۶ هستش باید منتظر سری آ بمونم ببینم چیکار میکنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH