اپلیکیشن 234 شرکت دالبی امکان ضبط موسیقی بر روی گوشی با کیفیت استودیویی را فراهم می‌کند

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی وب‌سایت Tech Crunch، شرکت دالبی از ماه ژوئن گذشته مشغول تست مخفیانه اپلیکیشنی با اسم رمز “234” بوده است. این اپلیکیشن که یک‌بار تحت عنوان دالبی لایو تست شده است به موسیقی‌دان‌ها امکان خواهد داد تا با استفاده از گوشی‌های خود موسیقی‌هایی با کیفیت استودیویی را تولید نمایند. فناوری دالبی این اپلیکیشن قابلیت‌هایی نظیر حذف نویز پس‌زمینه در هنگام ضبط صدا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

براساس پیش‌بینی‌ها این اپلیکیشن به‌صورت رایگان ارایه می‌شود؛ با این‌حال کاربران می‌توانند پک‌های صوتی شامل افکت‌های متنوعی با اسامی Amped، Bright، Lyric، Thumb، Deep یا Natural را خریداری نمایند. افرادی که این اپلیکیشن را بر روی گجت خود نصب کنند برای یک دوره آزمایشی 7 روزه از قابلیت‌های آن به‌صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند. افرادی که جهت مشارکت در فرآیند تست اپلیکیشن تمایل دارند با مراجعه به وب‌سایت عضویت Dolby 234 می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. در صورت گزینش کاربر جهت تست اپلیکیشن مراتب به اطلاع وی خواهد رسید. به گفته دالبی، کاربران در صورت انتخاب شدن می‌توانند اپلیکیشن 234 را از طریق پلتفرم TestFlight اپل نصب کنند.

تصاویر اسکرین‌شات در کنار نمایش امکان حذف نویز پس‌زمینه از امکانات برنامه برای کنترل بیش‌تر زیر و بم صدا رونمایی می‌کند. همچنین اپلیکیشن به کاربر امکان خواهد داد تا با استفاده از اکولایزر دینامیکی دالبی، تون و فضای صوتی را ارتقا داده و اجراهای صوتی زنده را با سطح ولوم ایده‌آل ضبط کند. با اتمام عملیات ضبط، کاربر قادر به اشتراک‌گذاری آن با شبکه اجتماعی صوتی دالبی، آپلود نمودن محتوا در فضای Soundcloud یا ذخیره‌سازی آن خواهد بود.

حداقل با توجه به وضعیت فعلی اپلیکیشن، کاربران قادر به ضبط آلبوم نخواهند بود. اما در مواقعی که موسیقی‌دان‌ها مایل به ثبت موسیقی (با ساز یا بدون ساز) و ایده‌های الهام‌بخش خود هستند؛ اپلیکیشن 234 گزینه مناسبی به‌نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH