همایش ری اکت

تحول نرم افزاری کشور با اولین همایش ری اکت در تهران آغاز می‌شود!

اولین همایش ری اکت در تهران با همکاری شرکت‌های نام آشنایی مانند ریسمان، چارگون و پرداخت الکترونیک سداد برگزار می‌شود که این همایش سرآغازی برای یک تحول بزرگ در بستر نرم افزاری کشور خواهد بود که بسیاری از پلت‌فرم‌ها را همگام با سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی بزرگ دنیا در مسیر پیشرفت و کاربر محور شدن قرار می‌دهد.

به گزارش آی‌تی‌رسان، روز دوشنبه نشست خبری اولین همایش ری اکت در تهران برگزار شد که جزئیات گفته شده در آن نشان می‌دهد اولین تحرکات آغاز یک تحول بزرگ نرم افزاری در حال انجام بوده و زمینه شغلی و توسعه‌ای خوبی را برای متخصصین کشور و همچنین کسب و کارهای فناوری محور ایرانی مهیا می‌کند.

همایش ری اکت

در این نشست خبری که با حضور افرادی چون مسعود آل‌علی از مجموعه دیجی‌کالا، مهدی یگانه و آرش سلیمانی از شرکت ریسمان، شهباز توکلی و احسان مجدآبادی از شرکت چارگون، طاها عباچی و وحید محرابی از شرکت سداد برگزار شد، حاوی اطلاعات جالبی بود که همگی متفق القول بر آینده درخشان این تکنولوژی در کشورمان سخن می‌گفتند.

طبق گفته حاضرین در این نشست، در دو سال گذشته ری اکت وارد کشورمان شده و بسیاری از مجموعه‌های بزرگ در حال انتقال بسترهای خود بر این اساس هستند که بسیاری از آن‌ها به این سمت حرکت کرده و برخی دیگر نیز در حال بستر سازی اولیه هستند که به زودی به پلتفرم اصلی آنها تبدیل خواهد شد.

همایش ری اکت

مسئولین این همایش می‌گویند که هدف از برگزاری این همایش تجاری نبوده و درآمدهای حاصل از این همایش تنها کفاف هزینه‌های آن را می‌دهد و بیش از این به دنبال نهادینه سازی اهمیت این تکنولوژی هستیم تا بتوانیم نقشی در پیشرفت آینده تکنولوژی نرم افزاری در کشورمان داشته باشیم.

در این همایش به تجربیات شرکت‌های بزرگ در استفاده از ری اکت پرداخته می‌شود و به چالش‌هایی که این شرکت‌ها با استفاده از این تکنولوژی داشتند، اشاره می‌شود و روند به کارگیری آن مورد بررسی قرار می‌گیرد که طبیعتا برای سایر شرکت‌ها نیز بسیار مفید خواهد بود چرا که همیشه شرکت‌های بزرگ و مجموعه‌های مختلف در برخورد با تکنولوژی‌های جدید منفعل عمل می‌کنند و حتی به دلیل ناشناخته بودن این موضوع مقاومت دارند که با برگزاری این همایش و انتقال تجربه از سازمان‌های بزرگ می‌توان به آشنایی بیشتر آنها کمک کرد.

همچنین از دیگر اهداف برگزاری این همایش معرفی دانشجویان و علاقه مندان به این حوزه برای یافتن مسیر شغلی آینده آنهاست که طبیعتا با آشنایی بهتر و بیشتر با این تکنولوژی قادر به تصمیم گیری بهتری در زمینه اشتغال خود خواهند بود وضعیت بهتری در آینده خواهند داشت؛ چرا که خواه یا ناخواه در این مسیر قرار خواهیم گرفت و وضعیت بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها به این سمت حرکت خواهد کرد.

گفتنی است ری اکت یک کتابخانه جاوا اسکریپت و متن باز است که توسط فیس بوک توسعه داده شده و در بسیاری از پروژه‌های بزرگ دنیا مورد استفاده قرار گرفته و جزو محبوب‌ترین کتابخانه‌های تحت وب در دنیاست. استفاده در شرکت‌های بزرگی مانند مایکروسافت، یاهو، اوبر و… نشان می‌دهد که این تکنولوژی چیزی نیست که بتوان در ایران نادیده گرفت و طبیعتا حرکت به سمت استفاده گسترده از آن منجر به بهبود کارایی بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها خواهد شد.

همایش ری اکت

همایش ری اکت در تاریخ 11 بهمن ماه و در محل تالار علامه دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد. علاقه مندان به حضور در این همایش می‌توانند با کد تخفیف reactiran در سایت reactiran.com اقدام به ثبت نام کرده و در این رویداد بزرگ شرکت داشته باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH