گوشی هوشمند کریستیانو رونالدو چیست؟

شاید برای بسیاری جالب باشد تا بدانند که افراد مشهور، از چه مدل گوشی استفاده می‌کنند. البته در این بین، تنها علایق آن‌ها موثر نیست و مواردی چون تبلیغات و اسپانسرینگ هم نقش به سزایی در انتخاب یک تلفن همراه دارد.

بایستی در این بین کریستیانو رونالدو، بازیکن مشهور پرتغالی را یکی از برترین سلبریتی‌های دنیای مجازی (و واقعی) دانست که تنها در شبکه اجتماعی اینستاگرام، بیش از 152 میلیون نفر فالور دارد که رقم حیرت انگیزی محسوب می‌شود.

ساعاتی پیش این بازیکن یوونتوس ایتالیا، عکسی را از خودش منتشر کرد که در حال گرفتن سلفی با گوشی در جت اختصاصی‌اش بود. نکته جالب اینجاست که تلفن همراه درون کاور بوده و برند آن مشخص نیست، ضمن آنکه اتصال سیم نشان می‌دهد در حال شارژ شدن است.

رونالدو از چه مدل گوشی استفاده می‌کند؟

شاید اولین مدلی که به ذهن بسیاری متبادر شود، محصولات کمپانی اپل یعنی آی‌فون باشد، اما دقت در چیدمان دوربین در پشت دستگاه که واضح‌ترین بخش تصویر هم محسوب می‌شود، نشان می‌دهد که هیچ کدام از آی‌فون‌های این کمپانی در دست ستاره محبوب فوتبال قرار ندارند.

پس از اپل به سراغ محصولات سامسونگ می‌رویم. در بین پرچم‌داران این کمپانی، تعداد معدودی مجهز به دوربین دوگانه هستند. گلکسی نوت 9 که لنزهایش به‌صورت افقی قرار گرفته و قاعدتا از فهرست حذف می‌شود، گلکسی S9 پلاس هم دارای لنزهایی مربعی شکل است که در یک قاب مشترک قرار گرفته‌اند و برای همین از لیست کنار می‌رود.

کمپانی بزرگ بعدی که می‌توان به آن فکر کرد، هواوی است! در بین محصولات جدید این شرکت، میت 20 پرو و همچنین پورش دیزاین، لنزهای دوربین به‌صورت مربعی شکل کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و نسخه P20 پرو هم که دوربین در کنار دستگاه دیده می‌شود، پس باز هم از گزینه‌ها خط می‌خورند؛ اما میت 10 پرو یا میت 10 پورش دیزاین چطور؟ واقعیت این است که شکل لنزها و محل خروج شارژر دستگاه، شباهت بسیار زیادی با آن‌ها دارد و با آنکه عجیب است که این بازیکن مشهور از محصول یک سال پیش استفاده کند، ولی انطباق تصویر با سری میت 10 بسیار زیاد است!

البته در تصویر، یک بخشی نیز در سمت چپ کاور دیده می‌شود که به نظر می‌رسد مربوط به اکسسوری اضافه دستگاه همچون فلاش بهتر و یا سنسور امنیتی جداگانه باشد و ارتباطی به ساختار اصلی گوشی ندارد.

اگر به برندهای مشهور دیگر هم نگاهی بیاندازیم، در بین محصولات موتورولا، مشابهی نخواهیم یافت، کمپانی گوگل هم که در پیکسل‌ها از دوربین با لنز دو گانه استفاده نمی‌کند و خیلی بعید است که رونالدو به سراغ برندهای کم‌تر شناخته شده چینی و یا شرکت‌های رو به افول رفته باشد.

5 در مورد “گوشی هوشمند کریستیانو رونالدو چیست؟”

  1. این متن فوقالعاده ضعیف و نویسنده هیچی از گوشی حتی اندازه سر سوزن اطلاعات نداره . کاملا مشخصه سری میت 10 در کنار دوربین های دوگانه یک جفت فلش در سمت چپ و یک سنسور در سمت راست داره که اصلا در گوشی رونالدو وجود نداره و از طرفی دوربین های گوشی رونالدو خیلی به بالای گوشی نزدیک هستند در حالی که در میت 10 فاصله دارن. اندازه گوشی بزرگ و کشیده است و از طراحی ش مشخصه ایج نیست و صد در صد هیچکدم از گوشی های کمپانی های مطرح نیست. و البته چینی هم نیست چون اکثرا میشناسم گوشی های معروف چینی مثل شیایومی و وان پلاس و … . احتمال میره از برند های لوکس اروپایی مثل ورتو باشه ولی به نظر من که نیست چون نوع طراحیش عامه پسنده و از همه مهم تر پولدار ترین ورزش کار جهان اومده کاور کشیده روش و صد در صد چون گوشی شیشه ای و لیز بوده اینکار رو کرده نه واسه 4 تا خط وخش . احتمالا از برنده ای ایتالیا یا اسپانیاست برای تبلیغ گرفته دستش . همون طور که قبلا سونی زد 1 میگرفت و بعدش که سامسونگ معروف شد واسه تبلیغات اس5 گرفت دستش و بعد از تحول اپل تو گوشیاش از ایفون 6 و ایفون 7 پلاس استفاده کرد . فعلا بهترین گوشی هارو ایون میزنه بعدش سامسونگ البته اگه منظورتون گوشی باشه نه لپ تاپ همراه با باطری اضافه

    18
    35
  2. بعید نیست که پورش یزاین باشه اما رونالدو برای گوشیش هم تبلیغ داره و اون کومپانی بهش پول میده!!!

    12
    29
  3. به نظر من بعیده چون اگه دقت کنید سمت چپ لنز این گوشی فلاش قرار داره وقاعدتا باید کاور جای فلاش رو داشته باشه درحالی که گوشی رونالدو اصلا جای فلاش روی کاورش دیده نمیشه وطراحی نشده?

    13
    26

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH