انرجایزر

بهترین پاوربانک‌های انرجایزر را بشناسید

گوشی‌های هوشمند با تمام نقاط قوت‌شان، دارای ضعف‌هایی هستند که نمی‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد. به‌عنوان مثال عمر کم باتری معضل اصلی کاربران اسمارت فون‌ها به‌شمار می‌رود. این بدان معناست که با یک‌بار شارژ نمی‌توانید مدت زمان زیادی از موبایل خود استفاده کنید. خوش‌بختانه برای حل چنین مشکلی راه‌کاری ارایه شده که پاوربانک نام دارد. با کمک این دیوایس‌ها قادرید ساعت‌های بیش‌تری با تلفن همراه‌تان کار کنید و حتی در سفر از آن سود بجویید. اگر به‌دنبال خرید یکی از همین دستگاه‌های دوست‌داشتنی هستید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


UE20018

انرجایزر

اگر می‌خواهید یک از برترین شارژرهای همراه بازار را داشته باشید، در نتیجه این مدل را در سبد خریدتان قرار دهید. طراحی مهندسی‌شده جز ویژگی‌های جذاب UE20018 محسوب می‌شود و حمل و نقل گجت را ساده‌تر می‌سازد. با این همه، اصلی‌ترین دلیل برای خرید پاوربانک، ظرفیت آن است. انرجایزر ظرفیت ۲۰ هزار میلی‌آمپری را برای دیوایس خود در نظر گرفته که هر کاربری را راضی می‌کند و می‌توانید تا چندین بار اسمارت‌فون خود را شارژ کنید. همچنین امکان شارژ دیوایس‌هایی ازجمله: تبلت، دوربین دیجیتال، مچ‌بند هوشمند و… نیز داده شده. دو درگاه در بدنه UE20018 به‌چشم می‌خورد که عمل شارژ را تسریع می‌بخشد. پاور بانک به‌طور همزمان قادر به شارژ دو دستگاه خواهد بود و به این ترتیب دیگر وقت‌تان تلف نمی‌شود. سازنده نمایشگری با تکنولوژی ال‌سی‌دی هم برای UE20018 تدارک دیده تا با یک نگاه از وضعیت باتری شارژر همراه مطلع شوید.

قیمت: ۳۳۰ هزار تومان

UE20001QC

انرجایزر

ظرفیت ۲۰ هزار میلی‌آمپری UE20001QC نیاز همه یوزرها را برطرف می‌کند و می‌توانید تا چندین بار گوشی هوشمندتان را فول‌شارژ نمایید. گفتنی‌ست سه درگاه خروجی جز قابلیت‌های اصلی مدل انرجایزر به‌شمار می‌رود که در وقت کاربر صرفه‌جویی می‌کند. با بهره‌گیری از این ویژگی‌ می‌توانید به‌طور همزمان سه دیوایس را به پاور بانک متصل نمایید. نشان‌گر ال‌ای‌دی هم برای‌تان فراهم آمده تا از وضعیت باتری شارژر همراه آگاه شوید و در صورت لزوم آن را شارژ کنید. تکنولوژی شارژ سریع هم به‌کار گرفته شده و در این صورت دیگر نیازی نیست ساعت‌ها برای پر شدن باتری گجت‌های مختلف وقت‌تان را هدر دهید. UE20001QC تنها در چندین دقیقه موبایل‌های هوشمند شما را شارژ می‌نماید. تولیدکننده سیمی را به‌همراه محصول عرضه کرده که کاربر را از حمل کابل‌های گوناگون بی‌نیاز می‌کند.

قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

UE20022

انرجایزر

دیزاین چشم‌گیر این دیوایس را به مدلی محبوب تبدیل کرده که نظر هر کسی را جلب می‌کند. ولی با این حال مهم‌ترین دلیل برای خرید UE20022، ظرفیت ۲۰ هزار میلی‌آمپری آن است. به این ترتیب حتی در هنگام سفر نیز می‌توانید از گوشی‌تان بهره بجویید. در ضمن این محصول قادر به شارژ پخش‌کننده‌های موسیقی، ساعت‌های هوشمند و دیگر گجت‌های کوچک است. دو درگاه خروجی این امکان را به شما می‌دهد تا به‌صورت همزمان به شارژ دو دستگاه بپردازید و در زمان صرفه‌جویی کنید. UE20022 اسمارت فون‌ها را با سرعت بیش‌تری شارژ می‌نماید و به‌همین دلیل وقت‌تان تلف نمی‌شود و در مدت زمان کم‌تری گوشی‌تان فول‌شارژ خواهد شد.

قیمت: ۲۵۰ هزار تومان

UE10004QC

انرجایزر

می‌خواهید بدون حمل و نقل کابل‌های مختلف دیوایس‌ها را شارژ کنید؟ به‌دنبال پاور بانکی با ظرفیت بالا هستید؟ در نتیجه این مدل را از یاد نبرید. کمپانی سازنده ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپری را برای محصول خود در نظر گرفته که طیف گسترده‌ای از کاربران را راضی می‌نماید. در حقیقت با خرید UE10004QC یک کابل هم دریافت می‌کنید که برای همیشه به دستگاه متصل است و با کمک آن می‌توانید گجت‌های خود را شارژ کنید. انرجایزر دو درگاه خروجی هم برای‌تان تدارک دیده تا شارژر همراه به‌طور همزمان باتری دو دیوایس را ۱۰۰ درصد نماید. نشان‌گر ال‌ای‌دی نیز بر روی بدنه دیده می‌شود و در این صورت با یک نگاه از توان پاور بانک مطلع خواهید شد.

قیمت: ۲۳۰ هزار تومان

UE8003

انرجایزر

وزن و ابعاد مناسب یکی از دلایل خرید این پاور بانک به‌شمار می‌رود که راحتی در استفاده را به‌دنبال دارد. همچنین حمل و نقل دیوایس آسان‌تر خواهد شد و به‌راحتی می‌توانید UE8003 را به سفر ببرید. بدنه گجت اثر انگشت را جذب نمی‌کند و برای همین همیشه زیبایی خود را حفظ خواهد کرد. تولیدکننده ظرفیت ۸ هزار میلی‌آمپری را برای محصول خود فراهم آورده که بیش‌تر کاربران را راضی می‌کند. از طرفی تا چند بار قادر به شارژ اسمارت فون‌تان خواهید بود. دو درگاه خروجی هم به جذابیت UE8003 افزوده و به این ترتیب می‌توانید دو دستگاه را به‌طور همزمان شارژ نمایید و در وقت‌ خود صرفه‌جویی کنید.

قیمت: ۱۵۰ هزار تومان

UE8001M

انرجایزر

وزن کم UE8001M را به مدلی جذاب در بازار مبدل کرده که حمل و نقل آن بسیار آسان است. در نتیجه این دیوایس گزینه‌ای مطلوب برای دوست‌داران سفر به‌شمار می‌رود. ظرفیت ۸ هزار میلی‌آمپری محصول می‌تواند نیاز کاربران را پوشش دهد و تا چند بار اسمارت فون‌ شما را شارژ نماید. نشان‌گر ال‌ای‌دی هم برای‌تان طراحی گشته تا با دو بار ضربه‌ زدن روی بدنه از وضعیت باتری پاور بانک مطلع شوید. کابل متصل به بدنه ویژگی دیگر این شارژر همراه است که شما را از حمل سیم‌های مختلف بی‌نیاز می‌سازد. در واقع با خرید UE8001M گجتی کم‌نظیر در این رنج قیمتی نصیب‌تان می‌شود که از قابلیت‌های متعددی سود می‌جوید.

قیمت: ۱۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH