ساعت‌های هوشمند

با بهترین ساعت‌های هوشمند در رنج قیمتی زیر 3 میلیون تومان آشنا شوید

هر سال گجت‌های بسیاری به بازار عرضه می‌شوند که هر کدام قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های خاص خود را دارند. ساعت‌های هوشمند هم جز همین خانواده شمرده می‌شوند که با کمک آن‌ها می‌توانیم طیف وسیعی از کارها را انجام دهیم. با دوستان و آشنایان تماس بگیریم، به عکس‌برداری بپردازیم و وضعیت سلامتی‌مان را بررسی کنیم. این‌ها بخشی از اعمالی‌ست که با وجود اسمارت واچ‌ها صورت می‌گیرد. اگر شما هم به‌دنبال خرید چنین دستگاه‌های دوست‌داشتنی هستید، پس در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین ساعت‌های هوشمند در رنج قیمتی زیر 3 میلیون تومان آشنا شوید.


سامسونگ Gear S3 Classic SM-R770

ساعت‌های هوشمند

اگر می‌خواهید یکی از بهترین ساعت‌های بازار را به مچ‌تان ببندید، حتما این مدل را در سبد خریدتان قرار دهید. بدنه فلزی و بند چرمین Gear S3 Classic SM-R770 را به گزینه‌ای مناسب برای طرف‌داران سبک کلاسیک مبدل کرده و محبوبیت بالایی را برای ساعت هوشمند کره‌ای رقم زده. با این همه، صفحه‌نمایش جز اصلی‌ترین دلایل برای خرید ساعت هوشمند سامسونگ است. تولیدکننده از یک نمایشگر ۱.۳ اینچی بهره برده که از فن‌آوری سوپر آمولد بهره می‌برد. به این ترتیب حتی در زیر نور خورشید هم قادر به کار کردن با Gear S3 Classic SM-R770 هستید. پردازنده دو هسته‌ای به‌همراه ۷۶۸ مگابایت رم به‌خوبی سیستم‌عامل تایزن را اجرا می‌کند و در بیش‌تر اوقات با لگ یا کندی مواجه نمی‌شوید. گفتنی‌ست شمارش‌گر ضربان قلب هم برای‌تان فراهم آمده تا وضعیت سلامتی‌تان را در هر لحظه دنبال کنید. باتری محصول کره‌ای تا چند روز دوام می‌آورد و سپس می‌توانید باتری آن را به‌وسیله شارژر وایرلس پر نمایید.

قیمت: ۳ میلیون تومان 

شیائومی Mijia Quartz

ساعت‌های هوشمند

محصول شیائومی جز جذاب‌ترین ساعت‌های هوشمند مارکت محسوب می‌شود که نظر هر کسی را جلب می‌کند. بند چرمین و بدنه فلزی ظاهری زیبا و چشم‌گیر به Mijia Quartz بخشیده و آن را در کلاس گجت‌های لاکچری قرار می‌دهد. سازنده از سنسورهای مختلفی برای بررسی وضعیت سلامتی و میزان فعالیت کاربر سود جسته که یکی از آن‌ها گام‌شمار نام دارد. با این فن‌آوری به‌راحتی می‌توانید فعالیت خود را به‌طور روزانه دنبال کنید و در صورت لزوم تغییراتی را در سبک زندگی‌تان ایجاد نمایید. ناگفته نماند Mijia Quartz از طیف وسیعی از دیوایس‌ها پشتیبانی می‌کند و با تکنولوژی بلوتوث به اسمارت فون‌ها متصل می‌گردد. باتری هم عمر بالایی دارد و تا مد‌ت‌ها نیاز شما را برطرف می‌کند.

قیمت: ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

آی‌واون P1 2018

ساعت‌های هوشمند

می‌خواهید در هر ثانیه از وضعیت سلامتی‌تان آگاه شوید؟ نمی‌خواهید مبلغ بسیار زیادی برای ساعت هوشمند آیند‌ه‌تان متحمل شوید؟ در نتیجه از P1 2018 غافل نشوید. تولیدکننده ظاهری اسپرت را برای گجت خود تدارک دیده که نظر هر عاشق ورزشی را جلب می‌نماید. صفحه‌نمایش لمسی ۱.۳ اینچی کار با برنامه‌های دیوایس را راحت‌تر کرده و به‌سادگی می‌توانید متون را بخوانید. شمارش‌گر ضربان قلب هم در P1 2018 تدارک دیده شده و با دقتی کم‌نظیر به بررسی وضعیت سلامتی شما می‌پردازد. خوش‌بختانه سنسورهای دیگر هم به‌چشم می‌خورد و در موقعیت‌های مختلف هشدارهایی را به کاربر می‌دهند. به‌عنوان مثال در صورت نشستن بیش از اندازه بر روی میز، P1 2018 به شما اخطار می‌دهد که از صندلی بلند شوید و کمی فعالیت داشته باشید. به‌طور کل، محصول آی‌واون اسمارت واچی عالی برای ورزشکاران است.

قیمت: ۷۰۰ هزار تومان

آی‌لایف T22

ساعت‌های هوشمند

بدنه فلزی ظاهری چشم‌نواز به این مدل بخشیده و همچنین مقاومت بالایی را برای گجت رقم زده. صفحه‌نمایش لمسی و ۱.۳ اینچی یکی از قابلیت‌های جذاب T22 به‌شمار می‌رود که کار با ساعت را ساده‌تر کرده. حس‌گرهایی از جمله شمارش‌گر ضربان قلب برای‌تان تدارک دیده شده تا در هر لحظه قلب‌تان را زیر نظر داشته باشید و در صورت لزوم اقدام لازم را انجام دهید. گفتنی‌ست T22 با طیف گسترد‌ه‌ای از دستگاه‌ها سازگار است و با فن‌آوری بلوتوث به گوشی‌های هوشمند متصل می‌شود. پردازنده‌ای برای گجت فراهم آمده تا قابلیت‌های دیوایس بدون مشکل اجرا شوند و در حین کار کردن با T22 با لگ یا کندی مواجه نشوید. تولیدکننده از یک باتری ۲۲۰ میلی‌آمپری بهره گرفته که عمر نسبتا خوبی را برای ساعت هوشمند به ارمغان آورده و حتی با استفاده مداوم قادرید تا چند روز از اسمارت واچ آی‌لایف سود بجویید.

قیمت: ۵۰۰ هزار تومان

X7 Leather Sling

ساعت‌های هوشمند

ترکیب فلز، پلاستیک و چرم X7 Leather Sling را به مدلی زیبا بدل کرده که در این رنج قیمتی کم‌نظیر است. ساعت هوشمند مذکور به یک نمایشگر غول‌آسای لمسی و رنگی مجهز شده که کار با المان‌های مختلف رابط کاربری را ساده‌تر کرده و به‌راحتی قادر به خواندن متون خواهید بود. سیستم‌عامل WatchOS به‌همراه پردازنده چینی عملکردی تقریبا بی‌نقص را برای X7 Leather Sling به ارمغان آورده. همچنین این پلت‌فرم قابلیت‌های اسمارت واچ را افزایش داده و برای مثال می‌توانید از ماشین حساب، تقویم و برنامه تنظیم آلارم سود بجویید. سنسور گام‌شمار هم در نظر گرفته شده تا میزان فعالیت روزانه خود را زیر نظر داشته باشید. امکان پخش موسیقی هم فراهم شده و به‌لطف وجود درگاه کارت حافظه می‌توانید موزیک‌های دل‌خواه‌تان را در ساعت هوشمند پخش نمایید. ناگفته نماند X7 Leather Sling از نوتیفیکشن‌های اپلیکیشن‌ها، تماس‌های دریافتی و پیامک‌ها باخبرتان می‌کند.

قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH