زیر ۱۰۰ هزار تومان

برای خرید هدفون بلوتوث به چه نکاتی باید توجه کرد؟

بسیاری از کاربران ترجیح می دهند هنگام استفاده از هدفون، ابزاری با کمترین دردسر ممکن در دسترس داشته باشند. این کاربران معمولا هدفون های بی سیم را انتخاب میکنند. با وجود اینکه هدفون های بی سیم  از کیفیت کمتری نسبت به مدل های سیمی برخوردار هستند اما همچنان طرفدارن خود را دارند. البته بسیاری از شرکت های سازنده هدفون تلاش کرده اند تا فاصله کیفی هدفون های بی سیم ، از نوع سیمی آن به حداقل برسد.

هدفون های بی سیم از سه فناوری مادون قرمز، فرکانس رادیویی وبلوتوث استفاده می کنند. البته مادون قرمز و فرکانس رادیویی در حال حاضر منسوخ شده اند و پرکاربرد ترین هدفون های بی سیم هدفون های بلوتوث می باشند.

این تصور که با پرداخت پول بیشتر هدفون بهتری خریداری می کنید اشتباه است، شما می توانید یک هدفون بلوتوث ارزان ، متناسب با نیاز خود تهیه کنید.

یک هدفون بلوتوث خوب دارای چه مشخصاتی است؟

اولین فاکتور های مهم در هدفون های بلوتوث کیفیت صدا و کیفیت ساخت خوب آن است. علاوه بر آن به دلیل اینکه هدفون ها معمولا در محیط خارج از خانه استفاده می شوند، باید ایزولیشن خوبی در مقابل صداهای محیطی داشته باشند. همچنین صدای هدفون نباید در محیط اطراف پخش شود و مزاحم افراد دیگر باشد. هدفون هایی که از خاصیت نویز کنسلینگ برخوردارند، هدفون های بهتری هستند.

استفاده از هدفون باید راحت باشد. بخشی از این راحتی به وزن کم آن و حمل آسان هدفون باز میگردد و بخش دیگر به جنس مناسب و طرز قرارگیری روی گوش، فشار مناسب هدبند آن بر روی سر و در ایرفون ها ایستایی داخل گوش مربوط می شود.

هدفون های بلوتوث از باتری داخلی برخوردارند. هر قدر اندازه هدفون بزرگ تر باشد، باتری آن دارای عمر بیشتری است. هنگام خرید هدفون بلوتوث عمر باتری آن و میزان استفاده خود را بررسی کنید، امکان استفاده طولانی مدت بدون نگرانی برای اتمام باتری بسیار اهمیت دارد. در بین هدفون های بلوتوث هدفون های آن ایر(روی گوش) و اور ایر(دور گوش) به دلیل ابعاد بزرگ تر، باتری بزرگ تری نیز دارند و امکان استفاده از آن ها طولانی تر است اما اگر به دنبال خرید یک هدفون بلوتوث ارزان هستید، نمونه های ایر فون (داخل گوش) برای شما مناسب تر هستند.

با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگترین بستر درج آگهی رایگان به شمار می رود، برای خرید هدفون بلوتوث ارزان به این سایت مراجعه نمایید.

منبع : ویرلن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH