اولین تصویر واقعی از اکسپریا XA3 سونی منتشر شد

تصویری از اکسپریا XA3 در دنیای واقعی منتشر شده است و احتمالا تا کمتر از یک ماه دیگر در MWC 2019 همراه با پرچمدار جدید سونی، به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

در این عکس‌های لو رفته شاهد چند تصویر تار از اکسپریا XA3 هستیم که به نظر می‌رسد از روی یک ویدئو اسکرین شات گرفته شده باشد و با رندری که چند روز پیش از این گوشی منتشر شده بود تقریبا مطابقت دارد.

طبق تصویری که از قاب پشتی این گوشی می‌بینید یک دوربین دوگانه برجسته به صورت افقی قرار دارد و بالای آن یک فلاش تعبیه شده است. بنابر شنیده‌ها اکسپریا XA3 از دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

همچنین در سمت راست بدنه آن سه دکمه تعبیه شده است که دوتای آن برای کنترل صدا و یکی نیز دکمه power این گوشی است. همچنین در بین آن‌ها شاهد اسکنر اثر انگشت هستیم که برای باز کردن قفل گوشی به کار می‌رود. درباره نمایشگر این گوشی نیز باید بگوییم که تا به حال هیچ گوشی با چنین صفحه نمایش بلندی را ندیده‌ایم و اجرای خوب برنامه‌های مختلف اندرویدی در این گوشی جای سوال است و امیدواریم رابط کاربری سونی برای این گوشی، مشکل مربوطه را حل کند.

خوشبختانه در اکسپریا XA3 خبری از بریدگی نمایشگر نخواهد بود اما حاشیه بالای نمایشگر کمی زیاد به نظر می‌رسد اما در پایین و کناره‌های گوشی شاهد حاشیه بسیار کمی هستیم. طبق شایعات میان رده جدید سونی از نمایشگری با رزولوشن 1080 در 2560 بهره خواهد برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH