اپل در رویداد روز 25 مارس از یک سرویس بزرگ رونمایی خواهد کرد

اوایل وقت امروز یک گزارش نسبتا پیچیده اعلام کرد که اپل مشغول تدارک برگزاری یک رویداد سخت‌افزاری در اواسط ماه مارس بوده است. این مراسم پیش از عرضه محصولات متنوع و جدید برگزار می‌شود. با این‌حال به گفته وب‌سایت Buzzfeed این‌بار قضیه متفاوت خواهد بود.

این وب‌سایت در آخرین گزارش خود اعلام کرد که ظاهرا غول آمریکایی در تدارک برگزاری یک رویداد با محوریت حق اشتراک است و در این مراسم اپل حداقل یک سرویس جدید را راه‌اندازی خواهد کرد.

گوشی‌های آی‌فون 7و آی‌فون 7 پلاس

منابع آشنا با مساله اعلام کردند که تمرکز اصلی این مراسم به اخبار و شایعات مرتبط با سرویس اشتراکی کمپانی معطوف خواهد شد. بر اساس اعلام گزارشات پیشین، قیمت‌گذاری ماهیانه این سرویس معادل با 10 دلار بوده و امکان دسترسی مشتریان اپل به اخبار منتشر شده از سوی مجاری خبری مختلف را فراهم می‌کند. اگرچه با توجه به مفاد توافق‌نامه اپل احتمالا شاهد غیبت برخی اسامی بزرگ خواهیم بود. با این‌حال کمپانی امیدوار است 50 درصد درآمد کلی را برای خود حفظ نماید.

در این میان به سرویس پخش ویدیویی موردانتظار اپل هیچ‌گونه اشاره‌ای نشده است؛ اما گزارشات پیشین از راه‌اندازی این سرویس در ماه آوریل حکایت داشتند. در صورت تحقق این امر به احتمال فراوان اپل در جریان رویداد ماه مارس از سرویس پخش ویدیویی خود رونمایی خواهد کرد.

وب‌سایت Buzzfeed خاطرنشان می‌کند که رویداد آینده اپل روز دوشنبه 25 مارس و در سالن آمفی‌تئاتر استیو جابز برگزار می‌شود. همچنین بر اساس پیش‌بینی این وب‌سایت در رویداد مذکور از هیچ سخت‌افزاری رونمایی نخواهد شد. این موضوع بدان معناست که در جریان برگزاری مراسم احتمالا شاهد معرفی آی‌پد مینی و آی‌پد جدید اپل، صفحه شارژ ایرپاور و ایرپادهای نسل دوم نخواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH