بلاک کردن کاربران در اینستاگرام

کسب درآمد میلیارد دلاری از تولید ویدئو در اینستاگرام و یوتیوب!

امروزه با حضور شبکه‌های اجتماعی مختلف و همچنین نفوذ بسیار بالای اینترنت در بین کاربران کشورهای گوناگون، عملا امکان برنامه ریزی بهتر برای کسب درآمد در این فضاها نیز فراهم شده و حالا آمارها نشان می‌دهد که تولیدکنندگان ویدئو در شبکه‌هایی مثل اینستاگرام و یوتیوب چیزی در حدود 7 میلیارد دلار در سال‌های گذشته درآمد داشته‌اند که این نشان از نفوذ این شبکه‌ها در بین کاربران است.

به گزارش آی‌تی‌رسان، آمارهای منتشر شده از کاربران ایالت‌های مختلف آمریکا نشان می‌دهد که تولیدکنندگان ویدئو در این مناطق در سال‌های گذشته چیزی در حدود 7 میلیارد دلار درآمد کسب کرده‌اند که این درآمد رو به افزایش بوده و پیش‌بینی‌های بسیار زیادی از روند تصاعدی این درآمد به گوش می‌رسد.

یوتیوب و اینستاگرام

وب‌سایت Daily Telegraph یکی از منابع موثق برای ارایه آمارهای مربوط به این موارد بوده و در آخرین گزارش خود اعلام کرده است که کاربران فعال در شبکه‌های مذکور توانسته‌اند با تولید محتوا و فعالیت در این شبکه‌ها به درآمد بسیار بالایی برسند و همچنین این وب‌ سایت، روند فعالیت این شبکه‌های اجتماعی و همچنین درآمد حاصل از آنها را رو به بالا توصیف کرده است.

از دیگر نکاتی که این وب‌سایت به آن اشاره کرده می‌توان به تعداد تولیدکنندگان محتوا اشاره کرد که چیزی در حدود 17 میلیون کاربر بوده‌اند که در سرتاسر ایالت متحده پخش بوده و در موضوعاتی از قبیل آموزش و یادگیری زبان، رابطه‌های عشقی، آرایشی، بهداشتی و زیبایی و همچنین تناسب اندام و فیتنس فعالیت می‌نمایند.

اینستاگرام
اینستاگرام

به نظر می‌رسد با توجه به آمارهای منتشر شده از سوی این وب‌سایت و همچنین حضور تعداد بیشتری از تولیدکنندگان محتوا در سرتاسر دنیا، این آمار برای بسیاری از کشورهای دنیا قابل تصور بوده و حتی بعضا می‌توان تصور عدد بزرگتری از آن را داشته باشیم.

گفتنی است در حال حاضر نیر در کشور ما بسیاری از افراد به کسب درآمد از شبکه اینستاگرام می‌پردازند که با اضافه شدن امکان کسب درآمد از آپارات و سایر سایت‌های ویدئویی می‌توان به رونق گرفتن این صنعت در کشورمان امیدوار باشیم که راهکار ایجاد چنین زمینه‌ای، شکست انحصاری است که در حال حاضر در اختیار تعداد محدودی از این وب‌سایت‌هاست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH