یک اسمارت‌فون خم‌شدنی از سری V ال‌جی در راه است

سامسونگ و هواوی به این باور رسیده بودند که زمان عرضه گوشی‌های خم‌شدنی به کاربران فرا رسیده است، اما ظاهرا ال‌جی ترجیح می‌دهد که کمی آهسته‌تر قدم در این راه بگذارد. شرکت هنوز هیچ اقدامی در خصوص انتخاب طراحی و ویژگی‌های اسمارت‌فون خم‌شدنی خود یا حتی زمان عرضه نکرده است، اما جزئیات برندینگ آن مشخص شده است.

قائم‌مقام قسمت بازاریابی شرکت ال‌جی، Frank Lee، در مصاحبه با AndroidHeadlines بیان کرده است که هر اقدامی برای تولید و عرضه گوشی خم‌شدنی تحت سری V گوشی‌های شرکت کره‌ای خواهد بود. دلیل این کار تمرکز شرکت برای معرفی ویژگی‌های جدید با عرضه اسمارت‌فون‌های خانواده V عنوان شده است. در واقع ویژگی‌های جدید بر روی این خانواده معرفی و به نحوی آزمایش می‌شوند و سپس در سری G مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مثال بارز این مساله را باید در V50 ThinQ بدانیم؛ در حالی که این گوشی عنوان پرچم‌دار شرکت را ندارد، اما با ویژگی‌هایی چون سه دوربین در پشت و همچنین پشتیبانی از شبکه 5G عرضه خواهد شد. قابلیت‌هایی که در پرچم‌دار کره‌ای‌ها، یعنی G8 ThinQ وجود نخواهد داشت.

با فراگیر شدن اخبار مربوط به گوشی‌های خم‌شدنی در این روزها، ال‌جی که اقدام خاصی در این زمینه صورت نداده بود، با یک اکسسوری برای گوشی V50 ThinQ تحت عنوان Dual Screen سعی در جبران مافات داشت. همانطور که از نام این وسیله جانبی فهمیده می‌شود، اکسسوری گفته شده یک صفحه نمایش دیگر به گوشی اضافه می‌کند و در واقع تجربه‌ای ارزان قیمت از کار با هندست‌های خم‌شدنی  برای کاربر خود به ارمغان می‌آورد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH