عرضه گوشی 5G سامسونگ در ماه آوریل سال جاری

سامسونگ گلکسی S10 5G پس از سامسونگ گلکسی فولد، جاه‌طلبانه‌ترین گوشی این تولیدکننده کره‌ای به‌شمار می‌رود. این هندست به‌همراه یک نمایشگر غول‌پیکر 6.7 اینچی، پیکره‌بندی دوربین پشتی چهارگانه، باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی و پلتفرم موبایلی اسنپ‌دراگون 855 معرفی شده است. در ایالات‌متحده، اپراتور ورایزن برای نخستین بار این اسمارت‌فون را عرضه خواهد کرد. این شرکت مخابراتی با راه‌اندازی یک صفحه امکان ثبت نام کاربران جهت دریافت به‌روزرسانی‌های آینده را فراهم نموده است.

براساس پیش‌بینی‌ها، گوشی گلکسی S10 5G طی 3 ماهه آینده از طریق اپراتور ورایزن عرضه خواهد شد؛ این در حالیست که هندست مذکور ابتدا در زادگاه سامسونگ یعنی کره‌جنوبی ارایه می‌شود. به گفته وب‌سایت Engadget و با توجه به گزارشات منتشر شده، کره‌جنوبی نخستین کشور عرضه‌کننده این پرچم‌دار خواهد بود. افرادی که با برنامه‌های سامسونگ آشنایی دارند نیز اظهارات مشابهی را مطرح می‌کنند. انتظار می‌رود گلکسی S10 5G در ماه آوریل روانه بازار شود. اسمارت‌فون گلکسی فولد نیز طی همین ماه و در روز 26 آوریل عرضه خواهد شد.

در این میان به امکان خریداری گوشی 5G بدون ارایه سفارش به اپراتور عرضه خدمات 5G هیچ‌گونه اشاره‌ای نشده است. انتظار می‌رود اپراتور ورایزن طی 6 ماهه نخست سال 2019، شبکه موبایلی 5G خود را در 30 شهر مختلف راه‌اندازی نماید. شرکت AT&T سرویس 5G خود را در آتلانتا، شارلوت، کارولینای شمالی، دالاس، هاستون، ایندیاناپلیس، جسکون‌ویل، فلوریدا، لوئیس‌ویل، کنتاکی، اوکلاهاها سیتی، نیو اورلئان، رالی، سن آنتونیو، واکو و تگزاس راه‌اندازی کرده است. AT&T در 6 ماهه نخست امسال فناوری 5G را در شیکاگو، لاس وگاس، لس آنجلس، مینیاپولیس، نشویل، اورلاندو، سن دیگو، سن خوزه و سان فرانسیسکو ارایه خواهد کرد. اپراتور Sprint نیز در ماه مه نسبت به راه‌اندازی شبکه 5G در مناطق شیکاگو، آتلانتا، دالاس، کانزاس سیتی و میزوری اقدام می‌کند. دیروز شرکت T-Mobile اعلام کرد که راه‌اندازی شبکه 5G این اپراتور در 30 شهر مختلف تا 6 ماهه دوم سال جاری به تعویق خواهد افتاد.

مدت کوتاهی پس از عرضه انحصاری سامسونگ گلکسی S10 5G از سوی اپراتور ورایزن، این اسمارت‌فون از سوی 3 شرکت مخابراتی بزرگ دیگر در ایالات‌متحده عرضه خواهد شد. با این‌حال هنوز زمان دقیق عرضه این هندست از سوی اپراتورهای مذکور مشخص نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH