عرضه پاوربانک بی‌سیم جدید سامسونگ برای اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S10

اسمارت‌فون پرچم‌دار سری گلکسی S10 سامسونگ در روز 8 مارس رسما عرضه می‌شود و ابزارهای‌جانبی جدید و متنوعی نیز به‌همراه این هندست ارایه خواهند شد. یکی از ابزارهای‌جانبی که اخیرا سامسونگ به توسعه آن پرداخته است؛ “باتری شارژر بی‌سیم قابل‌حمل” نام دارد و در ادامه تصویری از این اکسسوری به نمایش گذاشته شده است:

پاوربانک بی‌سیم قابل‌حمل سامسونگ با رنگ‌های صورتی و نقره‌ای به بازار عرضه می‌شود

هنوز امکان خریداری یا پیش‌سفارش این محصول در ایالات‌متحده وجود ندارد؛ اما پاوربانک جدید پیش‌تر در وب‌سایت آمریکایی سامسونگ به نمایش گذاشته شده و احتمالا در آینده‌ای بسیار نزدیک عرضه خواهد شد. باتری شارژر بی‌سیم قابل‌حمل (با شماره مدل EB-U1200CPEGUS) برخلاف کلیه باتری‌های قابل‌حمل پیشین سامسونگ به شما امکان خواهد داد تا اسمارت‌فون گلکسی جدید خود را به‌صورت بی‌سیم شارژ نمایید و نام دستگاه نیز به وضوح بیانگر این موضوع است. همچنین به لطف وجود کابل شارژ همراه باتری در صورت تمایل می‌توانید گوشی خود را از طریق سیم به پاوربانک متصل کنید. در هر 2 حالت شارژ سیمی و بی‌سیم، باتری قادر است گوشی ارزشمند گلکسی S10 شما را با سرعت بالایی شارژ نماید.

در حال حاضر سامسونگ پیرامون باتری شارژر بی‌سیم قابل‌حمل خود به اطلاعات فنی چندانی اشاره نکرده است. اما کمپانی خاطرنشان کرده که این باتری دارای ظرفیت 10000 میلی‌آمپرساعتی است؛ لذا این باتری بایستی بتواند انرژی لازم برای حداقل 2 نوبت شارژ کامل بزرگ‌ترین مدل گلکسی S10 را تامین کند (گلکسی S10 پلاس از یک باتری قدرتمند 4100 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌گیرد).

قیمت‌گذاری باتری شارژر بی‌سیم قابل‌حمل هنوز اعلام نشده است. اما اکنون می‌دانیم که این اکسسوری به‌عنوان هدیه پیش‌سفارش اسمارت‌واچ گلکسی اکتیو سامسونگ در اختیار خریداران بریتانیایی قرار می‌گیرد. در ایالات‌متحده نیز یک پد شارژ با قیمت 59.99 دلار به‌عنوان پاداش پیش‌سفارش ساعت جدید گلکسی واچ به مشتریان ارایه می‌شود. بنابراین قیمت باتری قابل‌حمل جدید نیز می‌تواند مشابه این پد باشد؛ اگرچه هنوز نمی‌توان از این مساله مطمئن بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH