Oppo next flagship

معاون ارشد کمپانی Oppo مشخصات کلیدی پرچمدار آینده این شرکت را افشا کرد

معاون ارشد کمپانی Oppo، آقای Shen Yiren امروز از برخی از امکانات اساسی اسمارت فون سردم‌دار آتی این شرکت سخن به میان آورد. او در پستی در رسانه اجتماعی Weibo، رسما تایید نمود که این پرچم‌دار مجهز به یک پردازنده هفت نانومتری اسنپ‌دراگون ۸۵۵ کوال‌کام خواهد بود.

پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۵۵ کوال‌کام تنها ویژگی شاخص این اسمارت فون نخواهد بود. یکی دیگر از توانایی‌های بارز آن، مجهز بودن به دوربینی با قدرت زوم هیبرید ده برابر خواهد بود. بعلاوه باتری این دیوایس هم قرار است ۴۰۶۵ میلی‌آمپرساعتی باشد. این مقام ارشد باور دارد که ترکیب پردازنده توانمند اسنپ‌دراگون ۸۵۵، دوربین زوم هیبرید ده برابر و یک باتری ۴۰۶۵ میلی‌آمپرساعتی سبب می‌شود که گزینه مطلوب شرکت Oppo، رقیب مناسبی برای اسمارت فون‌های برتر سال ۲۰۱۹ باشد. با این حال گجتی با چنین مشخصات فنی به نظر نمی‌رسد که بتواند به اندازه رقبای خودش سبک و باریک طراحی گردد.

Oppo next flagship

بد نیست یادآوری کنیم که در کنگره جهانی موبایل امسال که ماه گذشته در بارسلونا برپا شد، Oppo یک اسمارت فون مجهز به دوربینی با قابلیت زوم اپتیکال ده برابر بر مبنای سیستم پریسکوپ نیز به نمایش گذاشته بود. آن دیوایس هم مثل سردم‌دار آینده این شرکت، از پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۵۵ نیرو می‌گرفت و علاوه بر این، دارای ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۴۰۶۵ میلی‌آمپرساعتی نیز بود. بعید نیست اگر نسخه نهایی اسمارت فون پرچم‌دار آتی کمپانی Oppo تفاوت چندانی با همان دیوایسی که از این شرکت در بارسلونا دیدیم نداشته باشد؛ حداقل از نظر خصوصیات فنی که بسیار به هم شبیه هستند. اما از نظر طراحی ظاهری، دیوایس به نمایش گذاشته شده در بارسلونا، به جای ناچ قطره‌ای یا ماژول کشویی دوربین، یک ناچ معمولی در بالای صفحه نمایش خودش داشت. به احتمال زیاد، نسخه نهایی هم طراحی تقریبا بدون قابی خواهد داشت، بدون هیچ ناچ یا پانچی روی صفحه نمایش.

کمپانی Oppo در خرداد ماه سال ۹۷ از آخرین اسمارت فون سردم‌دار خود با نام Find X رونمایی کرد؛ اسمارت فونی‌ که بخش دوربین سلفی آن با موتور فیزیکی در زمان‌های لازم از بالای دیوایس به صورت کشویی بیرون می‌آمد. این طراحی مبتنی بر موتور فیزیکی در نوع خودش خلاقیت جالبی به حساب می‌آید. با این حال، از آن‌جا که این شرکت در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای برگزاری کنفرانس خبری ندارد، می‌توان انتظار داشت که پرچم‌دار نسل جدید Oppo حداقل تا چند ماه دیگر معرفی نخواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH