احتمال عرضه گوشی گیمینگ بلک شارک 2 شیائومی با 12 گیگابایت رم

احتمال خروج شرکت ریزر از بازار گوشی‌های گیمینگ بسیار زیاد است ولی به نظر می‌رسد شرکت شیائومی همچنان علاقه خاصی به تولید گوشی‌های گیمینگ دارد. این امر با انتشار نتایج بنچ‌مارک سومین دستگاه از گوشی گیمینگ مشهور بلک‌شارک (به معنای کوسه سیاه) این شرکت چینی به وضوح مشخص شده است.

بلک شارک

این اسمارت‌فون جدید که به اسم بلک‌شارک AAA نام‌گذاری شده، موفق به ثبت رکورد بسیار خوب 11413 امتیاز در تست چند‌هسته‌ای شده است. در تست تک‌هسته نیز امتیاز 3516 را از آن خود کرده که بدون هیچ بحثی نتیجه‌ای قابل احترام است. برخلاف دو دیوایس قبلی این گوشی گیمینگ که از پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون 845 کوالکام بهره می‌برند، در این مدل شرکت شیائومی از هیچ چیز فروگذاری نکرده و مانند بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار سال 2019، جدید‌ترین پردازنده کوالکام یعنی اسنپ‌دراگون 855 را در دل آن قرار داده و 12 گیگابایت رم را نیز برای آن در نظر گرفته است. البته نسخه 8 گیگابایتی آن نیز در دسترس خواهد بود!

براساس نتایج این بنچ‌مارک انتظار می‌رود نسل جدید گوشی گیمینگ بلک‌شارک‌ شیائومی با اندروید 9 پای معرفی شود. به علاوه وجود یک دوربین دوگانه در بخش پشت نیز محتمل است. گفته می‌شود ظرفیت باتری این کوسه بازیگوش مانند گذشته تنها 4000 میلی‌آمپری خواهد بود.

اخیرا شیائومی تایید کرده است که نسل دوم این گوشی‌های گیمینگ نیز در راه هستند و به‌زودی می‌توانیم شاهد معرفی آنها باشیم. با این حال متاسفانه هنوز هیچ تاریخ مشخصی برای معرفی آن اعلام نشده است ولی از آنجاییکه تنها یک ماه تا سالگرد عرضه اولین مدل از گوشی بلک‌شارک باقی مانده، می‌توان احتمال داد به همین مناسبت، شاهد رونمایی از گوشی گیمینگ بلک شارک 2 در ماه آوریل باشیم!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH