از این پس محصولات اپل را هندی‌ها می‌سازند!

خبرهای مهمی در رابطه با هند و اپل در میان است. کارخانه ویسترون با بودجه 1 میلیارد دلاری جدید، توسط وزارت فناوری اطلاعات هند تأیید شد. این کارخانه علاوه بر آیفون SE، آیفون 6S و ایرپاد، در ساخت و تولید آیفون 8 نیز قدم گذاشته است. تولید این محصولات در این کمپانی 40 درصد صرفه‌جویی در هزینه را برای مشتریان هندی به ارمغان می‌آورد.

علاوه بر کمپانی ویسترون، شرکت فاکس‌کان (Foxconn) نیز جهت شرکت در پروژه ابتکاری “ساخت در هند” شروع به تولید آیفون XS و XS Max خواهد کرد. این شایعات در مورد ورود فاکس‌کان به کشور هند به ماه مه سال 2016 برمی‌گردد.

البته باید خاطرنشان ساخت که معامله ویسترون هنوز در انتظار تأیید از طرف کابینه هند برای شروع ساخت و تولید است. ویسترون در حال حاضر نسخه‌های ویژه هندی آیفون SE و 6S را تولید می‌کند که 40 درصد ارزان‌تر از نسخه‌های وارداتی است.

شرکت اپل هم‌اکنون مارکت‌های قابل توجهی جهت فروش محصولات اپل در هند ندارد ولی امیدواریم شروع پروژه “ساخت در هند” علاوه بر کمک به اقتصاد این کشور، تعداد مارکت‌های فروش محصولات اپل را نیز افزایش دهد. متأسفانه محصولات اپل برای مصرف‌کنندگان هندی بسیار گران است؛ درنتیجه همکاری اپل با چنین کمپانی در هند و کاهش قیمت آیفون، خرید محصولات این شرکت را برای افراد هندی بسیار آسان‌تر خواهد ساخت.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH