عرضه رسمی تلویزیون‌های جی پلاس توسط گلدیران در سه سری مختلف!

برند گلدیران در کشور ما بیش از هرچیزی به نمایندگی برند مشهوری چون ال‌جی شناخته می‌شود، اما این شرکت در اقدامی تازه شروع به عرضه تلویزیون‌های با برند خود ساخته جی پلاس کرده است که در سه سری استلار، استایل و پاور وارد بازار کشورمان می‌شود.

در ادامه بیانیه مطبوعاتی گلدیران در ارتباط با تولید این تلویزیون‌های جدید به همراه امکانات آن‌ها را با یکدیگر مرور کرده و تصاویری از این محصولات جدید را با یکدیگر می‌بینیم.

بیانیه گلدیران در ارتباط با تولید تلویزیون‌های جی پلاس

اسفند ۹۷ در گلدیران حال و هوای متفاوتی در جریان است. هوایی پرشور و فضایی پرسرو صدا.  بهار امسال برای گلدیران و پرسنل آن دو جلوه متفاوت دارد؛ بهار طبیعت و بهار برند خود ساخته گلدیران “جی‌‏پلاس” .

بالاخره زمان آن فرا رسیده تا نتیجه ۳۰ سال تجربه به ثمر بنشیند و گلدیران برای اولین بار برند خود را به بازار عرضه کند. برندی که حاصل تلاش های شبانه روزی خانواده بزرگ گلدیران و تجربه گرانبهای همکاری با شرکای تجاری حرفه ای بوده است. رویا پردازی‌های دیرینه گلدیران با اتکا به تیم‌های متخصص بازرگانی، تولید، لجستیک، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش خود که سالهاست سرآمد حمایت از حقوق مصرف کنندگان است، برندی را متولد نموده که در چشم انداز خود بنا دارد تکنولوژی جهانی و تخصص ایرانی را به رخ بازارهای ایران و خاورمیانه بکشد. طنازی که با ورودش به هر محفلی نگاه نظربازان تکنولوژی را به خود چرخانده و تعریف جدیدی از استراتژی محصولات لوازم خانگی را به بازار ارائه می کند.

گلدیران با معرفی مدل های جدید تلویزیون های خود در سه سری ” STELLAR” , “ STYLE“, “POWER”  سعی دارد هر مصرف کننده ای با هر نیاز و سلیقه ای را پاسخگو باشد.

خدمات پس از فروش و ضمانتنامه گلدیران مهر تائیدی است بر کیفیت و اصالت برند ” جی‏پلاس”، تاییدی که در دل مصرف‏کننده می‌نشیند و همواره یادآور اعتمادی دو طرفه است.

جدا از اعتبار و ضمانت گلدیران، تلویزیونهای جی پلاس امکانات و ویژگی هایی دارند که آنها را برجسته می کنند.برخی از این ویژگی ها از این قرارند:

صفحه نمایش با کیفیت +A

تلویزیون های جی پلاس با تکنولوژی پنل های A+، بهترین کیفیت تصویر و واقعی ترین رنگها را در اختیار خریداران گذاشته و با داشتن زاویه دید مطلوب و عمر طولانی، حس اطمینان خاطر را به ارمغان می آورد. به دلیل اهمیت به خواسته مشتریان تمام تلویزیون های جی پلاس دارای این نوع پنل می باشند.

سیستم عامل اندروید

محبوب‏ترین سیستم عامل هوشمند بر روی تلویزیون های جی پلاس قرار داده شده است تا تجربه استفاده لذت‏بخش از تکنولوژی  را در اختیار مشتریان قرار دهد. سرعت بالا، کاربری راحت و امکانات جذاب همگی از ویژگی های سیتم عامل اندروید است.

تکنولوژی جابجایی زمان

تجربه سفر در زمان! تکنولوژی جابجایی زمان، قابلیتی کاربردی است که امکان می دهد تا در حین تماشای شبکه های تلویزیون، به راحتی تصویر را به چند دقیقه قبل برده و مجدداً قسمت مورد نظر را تماشا کرد. اینگونه به محض اراده، می توان به هر قسمت از محتوای در حال پخش دسترسی داشت.

 قابلیت انتقال تصاویر

می توان صفحه موبایل، تبلت و حتی لپ تاپ را بدون سیم و به راحتی به صفحه تلویزیون انتقال داد و فیلم ها و بازی ها، برنامه ها و حتی شبکه های اجتماعی خود را با صفحه نمایش تلویزیون مشاهده کرد.

تکنولوژی کاهش دهنده خودکار نویز تصاویر

تلویزیون های جی پلاس با تکنولوژی مدرن و فوق العاده ” کاهش دهنده خودکار نویز” قادرند تصاویر دارای نویز و غیرشفاف را به صورت خودکار به تصاویری صاف و واضح تبدیل نمایند.

تلویزیون‌های جی پلاس در سه سری power ،Style و Stellar عرضه می شوند

سری Stellar به عنوان تلویزیون‌های هوشمند دارای رزولوشن UHD بوده و در سه اندازه 65، 55، و 50 اینچ به بازار عرضه می گردد. این تلویزیون ها از یک میلیارد رنگ و  بیش از 8 میلیون پیکسل پشتیبانی نموده و همگی دارای پنل +A هستند. قابلیت های کاهش خودکار نویز تصویر و تقویت سیگنال های دریافتی که بر روی این تلویزیون‌ها قرار داده شده است، نمایش بهترین تصویر بر روی این تلویزیون ها را تضمین می نماید. تلویزیون های هوشمند جی پلاس دارای سیستم عامل اندروید 4.4 بوده که نیاز کاربران به امکانات هوشمند را بر طرف می‏‌نماید.

سری Style شامل تلویزیون های با رزولوشن Full HD و امکاناتی همچون کاهش نویز تصویر، تقویت سیگنال و پشتیبانی از تمام شبکه‏های دیجیتال  می شوند. در این سری دو انتخاب در سایزهای 50 و 43 اینچ وجود دارد و تکنولوژی کاربردی Time Shift و ضبط بر روی حافظه خارجی از ویژگی هایی مهم این سری هستند که به سادگی نمی‌توان از آنها گذشت.

اما سری Power تلویزیون‌های جی‌‏پلاس، در دو اندازه 32 و 40 اینچ ارائه می‌گردد. این دو مدل دارای ورودی های کامل و تمام امکانات تصویری موجود در سری بالاتر از خود هستند که از جمله آنها می توان به پنل +A، قابلیت کاهش نویز، تقویت سیگنال، Time Shift و ضبط بر روی حافظه خارجی اشاره کرد، پشتیبانی از تمام شبکه‌های دیجیتال و تکنولوژی DVBT2 بر روی این دو مدل نیز قرار گرفته، مدل 40 اینچ دارای رزولوشن Full HD بوده و طراحی منحصر به فرد با رنگ بژ از مشخصات قابل توجه این مدل تلویزیون است.

23 در مورد “عرضه رسمی تلویزیون‌های جی پلاس توسط گلدیران در سه سری مختلف!”

  1. ما جی پلاس خریدیم بعد ۳ هفته سوخت …فقط ۳ هفته نخریددد به درد نمیخوره
    این تلویزیونا پورتش بسوزه یک بار مصرفه .حداقل با این تحریما اگه سامسونگ و ال جی میخریم باز شرف داره به این مارکا …

    2
    1
  2. من یه ال سی دی سامسونگ خریدم بعد چهارپنج سال پیکسلهاش یکی یکی سوختن،دیگه طرف سامسونگ نمیرم.تواین تحریمها الجی هم که گیرم نیومد.رفتم برا ایکس ویژن همونجافلش زدبهش برام تست کنه زرت و زرت هنگ میکرد،منم الفرار.مجبورم برم یه جی پلاس بخرم کاشکی این خوب باشه.تونظرات نسبت به ایکس ویژن خراب کمتری داشت ظاهرا.‌لااقل بعد پنج شیش سال بعد زیردستت خراب شد دلت نمیسوزه میگی جنس ارزون بود .ولی پول زیاد بدی به اسم الجی ملجی بازم چینی درجه دو سه قالبت کنن زورداره

  3. جی پلاس ۵۵ اینچ خریدم
    تلوزیون خوبی هست،امکانات خوبی داره،نسبت به پولی که میدی میارزه،ولی کاش حافظه داخلی بیشتر داشت برای نصب برنامه.

    1
    3
  4. با سلام و درود فراوان
    از اینکه تمام دوستان انتقاد داشتن از برند جی پلاس قطعا یا تلویزیون جی پلاس رو ندارن یا از برندهای دیگه تا حال استفاده نکردن اما خود بنده سامسونگ 48 اینچ فول رو گرفتم که پس از بیست روز مشکل پنل پیدا کرد و قسمتی از تصویر تیره شد که از طرف سام سرویس رسیدگی نکردن و همچنین از برند معروف سونی استفاده میکنم که باجی پلاس مقایسه کردم کیفیت تصویر یکسانی دارد اما با قیمت سه برابری که الان برای کسی که از تلویزیون های جی پلاس استفاده میکنن از ته دل تبریک می‌گم

    8
    31
    1. دوست عزیز به هیچ وجه تلویزیون سونی رو با این فرقون مقایسه نکنید میتونم بگم جی پلاس عین پرایده و سونی عین بنز هستش اما قیمت ها بیداد میکنه و با توجه به اینکه تحریمم هستیم اما ایکس ویژن بهتر از جی پلاسه.شما برو معایب جی پلاس رو بخون کلا 180 درجه نظرت تغییر میکنه و به آشغال بودن این مارک پی میبرید.

      4
      1
      1. سلام
        امروز تلویزیون جی پلاس گرفتیم. سه بعدی نداره ولی خوبه تصویرشم خوبه ولی نصبت به تلویزیون های دیگرون احساس میکنم ماله ماضعیفتره. امیدوارم خوب باشه و مشکلی پیش نیاد

        2
        12
        1. بعضیا فکر میکنن فقط ملاک کیفیت تصویره نه عزیزم مهم کیفیت ساخت و طول عمره که در آینده نزدیک خراب نشه.قابل توجه اوناییکه میگن از ال جی و….. بهتره.

          3
          1
  5. نمایندگی گلد ایران هیچگونه خدماتی برای شما انجام نمیدهند. تلویزیون gplus را نخرید دور ریختن پول است و هیچ کس هم پاسخگو نیست.

    7
    10
  6. یک دستگاه تلویزیون 55 اینچ خریدم که بعد از دو هفته روشن نمی شد !!!! با نمایندگی گلد ایران تماس گرفتم پس از 48 ساعت تشریف آوردند و بعد از معاینه ! معلوم شد که Board آن سوخته و قرار شد که برد تهیه کنند و بیاورند. حالا کی بیارند- چی بیارند – اتفاق بعدی چیه ؟ الله و اعلم . هر خبری شد حتما در این صفحه ادامه خواهم داد وبه سمع و نظر شما خواهم رساند.

    8
    18
  7. با توجه به اینکه ضمانت گلدیران داره و واقعا پاسخگو هستند عالیه.بعضی از دوستان مثل اینکه در جریان نیستند تحریم هستیم و الان از زمان جنگ بدتره……

    9
    19
  8. باسلام به نظرمن بهترکسی که چیزی دررابطه با تلویزیون هوشمند نمیدونه نظر نده من خریدم واقعا نسبت به قیمتش عالی هست. همین امکانات توتلویزیون سامسونگ بالای 12تومن آب میخوره اونم باکیفیت چینی‌ نه کره ای

    12
    16
    1. کیفیت جی پلاس عالیه من اشتباه کردم چون ایرانیا دوست دارن چیزی که نو میاد در برابرش مقاومت کنن

  9. هوشیار علی

    عندالا من نمیدونم بر چه پایه واساسی شما از تصویر تلویزیون انقدر تعریف میکنید ،ما کلا در دنیا دوغول سازنده‍ پنل داریم که تی سی ال هم جدیدا بعداژ کره جنوبی ،به ساخت پنل پرداخته ،ویک تلویزیون کلهوم شامل میشه از یک بدنه که با این بدنه ای که برای ساخت جی پلاس دیدم ،فهمیدم که این دمپایی ها وافتابه هاوزایعاتی که از خیابونا زایعاتی جمع میکنند ساخته شده که واضح به چشم میخوره ،خوب دومین واصل کارترین قطعه که تمام قیمت تلویزیون یعنیی ۹۹ درصد قیمتشو پنل تشکیل میده ساخت p.r.c هست ،اونم از نوع درجه چهار ،کیفیتش هیچ چنگی به دل نمیزنه ،ولی برآ کسی که نداره خوبه ولی نه با این قیمتها که براش درنظر گرفتین ،نسبت به کوالیتی وتصویر وروزولیشن قیمتش بالاست ،

    10
    24
        1. من یک جی پلاس ۳۲ خریدم موقع استفاده پشتش خیلی گرم میشه ولی اجی۴۹ دارم که پشتش سردسرداست ممکنه بعدا اشکال پیدا کنه

  10. این نقد و بررسی ای که انجام داده اید رو خودتون تلویزیون رو تست کردین آیا؟ یا خود شرکت گلدایران در اختیارتون قرار داده
    دیروز 10 خرداد98 فروشگاه هایپراستار ایران مال مراجعه کردم برای دیدن کیفیت تصویر تلویزیون های G+
    به طرز فاجعه باری تصویر تلویزیون های 4k آن نامیدکننده بود وفقط تصاویر تلویزیون های HD , FHD آن قابل تحمل بود!
    از مونتاژ کاری تلویزیون های کره ای به مونتاژ کاری تلویزیون های چینی رسیدیم و به دروغ اسم تولید ملی را روی آن میذاریم و توجیه میکنیم که همه دنیا پل تلویزیون رو دارن از 2و3 تا تولید کننده غول میگیرن و مونتاژ میکنن. فقط ما خاک بر سر تر شدیم و رفتیم سراغ چینی ها.

    12
    40

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH