نام اسمارت‌فون‌های جدید گوگل چه خواهد بود؟

از سال 2016 که گوشی‌های سری پیکسل توسط گوگل معرفی شدند، این دستگاه‌ها فقط در رده پرچمدارها قرار داشتند، اما شایعات جدید نشان می‌دهند که گوگل درحال توسعه دو گوشی هوشمند میان‌رده است. این دستگاه‌ها که به زودی معرفی خواهند شد، به عنوان پیکسل 3 لایت و 3 لایت XL نامگذاری شده‌اند. هرچند ممکن است این نام‌ها تغییر کند اما کدهای اندروید Q درباره این گوشی‌ها داستان دیگری برای ما بازگو می‌کنند.

انجمن XDA Developers برای اولین بار فاش کرد چند قطعه کد کوچک که در آن‌ها اسم رمز دو اسمارتفون با عنوان Sargo و Bonito معرفی شده و این دستگاه‌ها در یک گروه با نام B4S4 قرار گرفته‌اند. گروه‌بندی‌های این چنینی برای نسل اول، دوم و سوم گوشی‌های پیکسل ساخته شده است، اما کد B4S4 خبر از وجود یک نسل دیگر در اسمارتفون‌های گوگل می‌دهد. نسل چهارم به احتمال زیاد یک یا چند گوشی میان‌رده خواهد بود.

در کنار نام‌های دیگر، یک اسم رمز تجاری با نام Pixel 3a XL وجود دارد، این نام در ماه ژانویه برای اولین بار در لیست بنچمارک‌ها دیده شد، اما تاکنون به این محصول هیچ اشاره‌ای در رسانه‌ها نشده است. البته طبق معمول برای دستگاه‌های کوچکتر هیچ اشاره‌ای به نام تجاری آن نمی‌شود، اما به‌نظر می‌رسد که گوگل گوشی جدید خود را با نام پیکسل 3a عرضه خواهد کرد.

انتظار می‌رود که گوشی‌های پیکسل 3a و پیکسل 3a XL در کنفرانس گوگل I/O معرفی شوند. طبق معمول این اسمارتفون‌ها پس از تولید، به‌طور انحصاری در اختیار اپراتور ورایزون خواهند بود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH