اسمارت‌فون میزو 16s با امتیاز بنچمارک فوق‌العاده در وب‌سایت آنتوتو رویت شد

با گذر زمان به موعد عرضه اسمارت‌فون میزو 16s نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم و بالاخره این هندست در وب‌سایت آنتوتو نیز رویت شد. هندست مذکور در تست بنچمارک به امتیاز چشمگیر 357975 دست یافت. بر اساس اطلاعات فهرست این امتیاز به لطف وجود تراشه قدرتمند اسنپ‌دراگون 855 به‌همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی به دست آمده است.

براساس پیش‌بینی‌ها گوشی جدید میزو 16s شباهت فراوانی با میزو 16 خواهد داشت؛ اما این هندست از حواشی فوقانی و تحتانی باریک‌تری بهره می‌گیرد. این گوشی مجهز به یک نمایشگر کشیده با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (2232 در 1080 پیکسل) و نسبت ابعاد 18.6:9 است. میزو 16s با سیستم‌عامل اندروید 9 پای و رابط کاربری Flyme 7 روانه بازار خواهد شد و این موضوع چندان جای تعجب ندارد.

امتیاز حدودا 358000 برای این اسمارت‌فون با امتیاز کسب شده توسط گوشی‌های لنوو Z5 پرو، شیائومی Mi 9 و سایر پرچم‌داران مطابقت دارد. این رقم از مجموع امتیازات 4 جز کلیدی دستگاه شامل پردازنده، واحد پردازش گرافیکی، رابط کاربری و حافظه حاصل شده است. با توجه به این‌که میزو 16s تنها دارای 6 گیگابایت رم است؛ لذا در صورت تجهیز گوشی به حافظه بیش‌تر حتی می‌توان نسبت به کارآیی مناسب‌تر آن نیز امیدوار بود.

کماکان بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که عملکرد این هندست در دنیای واقعی به چه ترتیب خواهد بود. اما احتمالا میزو 16s در آینده‌ای نه‌چندان دور به بازار عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH