لنوو Z6 پرو با چهار دوربین عرضه خواهد شد

لنوو طی چند روز آینده از اسمارت‌فون جدید خود Z6 پرو که از فناوری Hyper Video بهره می‌برد، در پکن رونمایی خواهد کرد. اعلام این خبر همراه با تصویری از یک گوشی هوشمند شده بود که تنها یک دوربین داشت، اما ظاهرا تصویر گفته شده تقلبی بوده است. لنوو امروز اعلام کرد که هندست جدید خود چهار دوربین خواهد داشت که یکی از سنسورها نیز 48 مگاپیکسلی خواهد بود.

تصویری که در صفحه کاربری رسمی یکی از مقامات شرکت لنوو منتشر شده است، نشان می‌دهد که نحوه چینش دوربین چهارگانه Z6 پرو عمودی خواهد بود. همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید، یکی از سنسورها تا حدودی جدای از سه دوربین دیگر قرار گرفته است. شاید این سنسور همان لنز 48 مگاپیکسلی باشد که شرکت به آن اشاره کرده است.

اما در کنار این تصویر، تصویر دیگری از انتوتو قرار دارد. در این تصویر اسمارت‌فونی با شماره مدل L78051 به امتیاز 403077 دست پیدا کرده است. اگر فرض کنیم این هندست همان Z6 پرو باشد، باید گفت گوشی جدید لنوو تمامی اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار با پردازنده اسنپدراگون 855 را به چالش خواهد کشید.

در هر صورت بازار شایعات در خصوص این اسمارت‌فون بسیار داغ است. ولی باید تا بیست و سوم آوریل، زمان رونمایی رسمی از Z6 پرو صبر کنیم تا ببینیم گوشی جدید لنوو در قد و قامت یک پرچم‌دار ظاهر می‌شود، یا صحبت‌های مطرح شده ساخته و پرداخته ذهنی خیال‌پرداز بوده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH