10 بازی داغ اندرویدی

بعد از مقاله 10 برنامه داغ اندرویدی تصمیم گرفتم تا با توجه به تخصص شدیدم در زمینه بازی!!! 10 تا از عنوان‌های به شدت اعتیاد آور دنیای اندروید را به  شما معرفی کنم. الان هم که دیگر فصل امتحانات و کنکور تمام شده و همه ما می‌دانیم یکی از کاربردهای اصلی گوشی‌های هوشمند بازی کردن یا این جادوگران با هوش است. در این لیست خبری از بازی‌های سنگین و حجیم نیست اما مسلما با نصب آن‌ها فقط موقعی از بازی خارج می‌شوید که هشدار Battery Low گوشی نمایان شود! همراه باشید با لیست 10 تایی آی‌تی‌رسان.

Angry Birds Seasons

 

مسلما این بازی احتیاجی به معرفی ندارد! همه شما حتما یک بار این بازی را انجام داده‌اید. به دلیل تنوع بیشتر فضاها و جذابیت بیشتر، نسخه پیشنهادی من نسخه فصل‌ها می‌باشد.

Angry Birds Seasons در پلی استور

Jelly Defense

مدتی است که بازی‌های با سبک در اصطلاح دفاع از قلعه (Tower Defence) زیاد شده‌اند و البته کاربران نیز از این سبک بازی‌ها استقبال کرده‌اند (از جمله خودم!). سبک این بازی‌ها استراتژیک می‌باشد و شما باید در طی یک زمان معین بر سر راه حمله دشمنان به قلعه شما ابزار دفاعی نصب کنید تا مهاجمان قبل از رسیدن به قلعه شما نابود شوند. این سبک بازی‌ها نیز درجه اعتیاد بالایی دارند.

من برای شما یکی از جذاب‌ترین این بازی‌ها را انتخاب کردم. گرافیک و در کل هر آنچه در این بازی ببینید حالت فانتزی دارد و این خود به جذابیت آن کمک زیادی می‌کند.

Jelly Defense  در پلی استور

Plants vs. Zombies

احتمالا نام این بازی را از قبل شنیده‌اید. گیاهان در برابر زامبی‌ها از محبوب‌ترین عناوین PC بود که اتفاقا توانست به عنوان بازی برتر سال نیز انتخاب شود (در زمان عرضه برای PC). برای این عنوان نیز نسخه‌ای مخصوص سیستم عامل اندروید ارایه شده است که تقریبا تمام ویژگی‌های نسخه PC را دارا می‌باشد. پیشنهاد می‌کنم این بازی زیبا را از دست ندهید.

Plants vs. Zombies در پلی استور

World of Goo

یکی دیگر از بازی‌های محبوب PC که در زمان عرضه خود به عنوان برترین بازی سال نیز انتخاب شده است. این عنوان هم پس از مدتی میهمان سیستم عامل اندروید گشت و خیل بی‌شمار معتادان خود را خشنود ساخت! اصلا و ابدا World of goo را از دست ندهید.

World of Goo در پلی استور

Let’s Create! Pottery

آیا علاقه‌مند به سفال گری هستید؟ حتی با یک انگشت!؟ با این بازی به راحتی می‌توانید نبوغ و استعداد هنری خودتان را محک بزنید. کافیست هر چه در سر دارید بسازید و سپس با صدها طرح و رنگ از پیش آماده شده و حتی ترکیب این طرح ها به سلیقه خود آن را رنگ آمیزی و نقاشی کنید.

Let’s Create! Pottery  در پلی استور

 ?Where’s My Water

 

Where’s My Water (آب من کجاست؟) یک بازی سرگرم کننده و فکری می‌باشد که به راحتی  ساعت‌ها شما را مشغول خواهد نمود. در باب کیفیت و سرگرم کنندگی این بازی همین بس که امتیاز این بازی در سایت METACRITIC نمره فوق‌العاده 92 می‌باشد! ناگفته نماند سازنده این بازی Walt Disney  است.

?Where’s My Water  در پلی استور

Cut the Rope: Experiments HD

بسته‌ای مرموز به دستتان می‌رسد و با باز کردن درب آن متوجه موجودی عجیب در داخل آن می‌شوید که از شما تنها یک درخواست دارد… آبنبات! یکی از جذاب‌ترین بازی‌های اندروید Cut the rope می‌باشد. اما این بار من قصد معرفی نسخه جدیدتر آن را دارم. این نسخه با افزودن مراحل و شخصیت‌های جدیدتر و همچنین بهبود در ساختار بازی بسیار پیشرفته‌تر از نسخه اصلی و البته قدیمی آن می‌باشد.

Cut the Rope: Experiments HD  در پلی استور

Sprinkle

یک بازی دو بعدی دیگر اما به شدت معتاد کننده! در این عنوان شما باید در نقش آتش نشان بر روی مناطق آتش گرفته آب بپاشید اما 2 نکته ویژه‌ای دارد. اولا سرعت عمل شما و دوما صرفه جویی در استفاده از آب چون مخزن آب شما نامحدود نیست.

Sprinkle  در پلی استور

Fruit Ninja

شما در این بازی لمسی باید در نقش نینجا با شمشیر خود به میوه‌ها ضربه بزنید. سرعت عمل و دقت در بازی حرف اول را می‌زند. همچنین اگر با یک حرکت بتوانید چند میوه را نصف کنید امتیاز ویژه‌ای می‌گیرید. این بازی دارای سه حالت مختلف گیم پلی است که هر کدام ساعت‌ها شما را مشغول می‌کند.

Fruit Ninja  در پلی استور

Can Knockdown 2

Can Knockdown 2 بازی زیبا و نسبتا اعتیاد آور در زمینه هدف گیری‌ست. در بازی باید با پرتاب توپ قوطی‌هایی را که در هر مرحله به صورتی متفاوت روی هم چیده شده‌اند را واژگون کنید. هر چه با تعداد توپ کمتری این کار را انجام دهید امتیاز بیشتری از آن خود می‌کنید. بازی کاملا ساده اما جذاب و سرگرم کننده می‌باشد.

Can Knockdown 2  در پلی استور

8 در مورد “10 بازی داغ اندرویدی”

  1. من تقریبا همه ی این 10 بازی ها رو کردم خیلی جالبن بخصوص ورلد اف گو و سفالگری
    ممنون از زحماتتون

  2. خیلی خوب بود این 10 بهترین بازیها و برنامه های اندروید ولی ای کاشک فایلهای apk این اپلیکیشن ها رو رو سرور خودتون اپلود کنید از پلی استور گرفت که جزو محاله خودتون میدونید تحریم …. بازم مرسی

  3. شنیده ام یه بازی قشنگ دیگه در حد ماشیناریوم به نام بوتانیکولا آمده که من هنوز بازی نکردم اگه کسی بازی کرده بگه چطوریه

    1. بوتانیکولا فقط روی PC عرضه شده. از همون سازنده ماشیناریوم هست. با محیط های رنگی و شاد و جذاب اما از نظر معما و سوزوندن فسفر! متاسفانه اصلا در حد ماشیناریوم نیست و احتیاجی به فکر توی بازی نیست. اصولا خیلی راحت معماهاش حل میشن

  4. بله بازی ماشیناریوم بهترین بازی بوده که من تا حالا بازی کردم، البته من این بازی رو توی گیم نت و به صورت گروهی بازی کردیم و معماهاشو با همفکری حل کردیم.

    1. بله. قبول دارم
      ماشیناریوم هم یکی دیگه از بازیهای موفق PC بود که چند وقت پیش برا آندرویید پورت شد
      اما باید قبول کنیم خیلی ها نمیتونن معماهای ماشیناریوم را حل کنند!!! از این جهت معرفیش نکردم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH