میزو از اسمارت‌فون 16s با پردازنده اسنپدراگون 855 و دوربین 48 مگاپیکسلی رونمایی کرد

میزو به صورت رسمی از آخرین پرچم‌دار خود با نام 16s رونمایی کرد. از ویژگی‌های برجسته هندست چینی می‌توان به صفحه نمایش سوپر امولد، پردازنده اسنپدراگون 855 و دوربین دوگانه همراه با OIS اشاره کرد. برای بررسی ویژگی‌های آخرین پرچم‌دار میزو با پنل صفحه نمایش شروع می‌کنیم. همانطور که گفته شد 16s دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی سوپر امولد FHD پلاس است.

میزو بیان کرده است که با همکاری سامسونگ اثرات مخرب صفحه نمایش بر روی چشم کاربر را تا حد زیادی کاهش داده است. این شرکت ادعا می‌کند تا 33 درصد نور آبی مضر را کاهش داده و همچنین با پشتیبانی از DC dimming تا حد زیادی پنل صفحه نمایش خود را از دیگر شرکت‌های رقیب متمایز کرده است. نسبت بدنه به تصویر در این گوشی به 91.53 درصد می‌رسد. حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی با پشتیبانی از HDR پلاس از جمله ویژگی‌های دیگر تعبیه شده در پنل جلویی 16s است.

در پنل پشتی شاهد حضور دو دوربین هستیم؛ لنز اصلی این گوشی 48 مگاپیکسلی و محصول شرکت سونی است. در کنار این دوربین لنز واید 20 مگاپیکسلی نیز تعبیه شده تا خروجی دوربین کیفیت بالایی داشته باشد. میزو در پرچم‌دار خود از قابلیت جدیدی تحت عنوان Super night view بهره می‌برد که مخصوص عکاسی در شب و شرایط نوری کم است. در این حالت دوربین با تلفیق هشت عکس، بهترین تصویر ممکن را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. این تنها ویژگی جدید دوربین هندست میزو نیست، ولی خبر خوشحال‌کننده‌تر برای کاربران این بود که به زودی با ارایه آپدیت‌های نرم‌افزاری بسیاری از این قابلیت‌ها برای دیگر اسمارت‌فون‌های شرکت نیز عرضه خواهد شد.

در داخل، پردازنده اسنپدراگون 855 به همراه 8 یا 6 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی تیم پردازشی 16s را تشکیل می‌دهند. باتری 3600 میلی‌آمپری هندست همراه با یک شارژر 24 واتی (mCharger) عرضه می‌شود که می‌تواند در سی دقیقه 60 درصد از باتری را شارژ کند. به لطف بهبود هوش مصنوعی، میزو ادعا کرده است که کاربران می‌توانند تا 6 ساعت با این هندست بازی کنند و تا 14 ساعت به مشاهده فیلم و ویدیو بپردازند.

در زمینه نرم‌افزار 16s از Flyme 7.3 بر پایه اندروید پای بهره می‌برد و کاربری آسان و بدون لگی را برای کاربر خود به ارمغان می‌آورد. در اینجا باید به دیگر ویژگی‌های نرم‌افزاری مانند GPS، نسخه پنجم بلوتوث و NFS اشاره کنیم. قابلیت ویژه هندست هم در این زمینه مخصوص گیمرها خواهد بود که با حالت جدیدی از Hyper Gaming می‌توانند گرافیک بهبودیافته و مصرف باتری کمتری را تجربه کنند. وجود موتور ویبره mEngine 3.0 نیز می‌تواند از دیگر عوامل خرید آخرین پرچم‌دار میزو توسط گیمرها باشد.

16s در رنگ‌های سفید مرواریدی، مشکی ذغالی و آبی فانتوم عرضه خواهد شد. قیمت تعیین شده برای مدل 4/128 گیگابایت 475 دلار و برای مدل 8/256 گیگابایت 520 دلار خواهد بود. پیش فروش این محصول تا ساعاتی بعد آغاز خواهد شد و فروش رسمی آن نیز از 28 آوریل کلید می‌خورد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH