اسمارت‌فون گوگل پیکسل 3a چند روز پیش از معرفی در وب‌سایت گیک‌بنچ رویت شد

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، اسمارت‌فون‌های گوگل پیکسل 3a و پیکسل 3a XL طی برگزاری کنفرانس سالیانه توسعه‌دهندگان کمپانی موسوم به I/O در روز 7 مه رسما معرفی خواهند شد. با نزدیک شدن به این تاریخ، اطلاعات بیش‌تری در خصوص هندست‌های مذکور منتشر می‌شود و در این میان باور کردن برخی اخبار احتمالا دشوار به‌نظر می‌رسد. اخیرا تصاویر مطبوعاتی پیکسل 3a با رنگ‌های سفید و بنفش منتشر شد و امروز نیز نمونه‌اولیه این هندست در دیتابیس آنلاین وب‌سایت گیک‌بنچ ظاهر شده است.

تعجب‌آور نیست که این گوشی با سیستم‌عامل اندروید 9 پای، 4 گیگابایت رم و تراشه ساخت کوالکام ارایه شود؛ اما مشخص نبودن جزئیات مربوط به تراشه کمی مشکوک به‌نظر می‌رسد. براساس شایعات قبلی اسمارت‌فون بزرگ‌تر پیکسل 3a XL از تراشه اسنپ‌دراگون 710 بهره خواهد برد (اگرچه اخیرا کوالکام از تراشه اسنپ‌دراگون 730 نیز رونمایی کرد)؛ در حالی‌که امتیاز پیکسل 3a در گیک‌بنچ نسبت به پیکسل 3a XL کم‌تر است و احتمالا از تراشه ضعیف‌تری استفاده می‌کند.

گمانه‌زنی‌ها از به‌کارگیری تراشه اسنپ‌دراگون 670 حکایت دارند؛ اما برای روشن شدن موضوع بایستی کماکان منتظر بمانیم. بر اساس آخرین اطلاعات اعلام شده توسط گوگل، پیکسل 3a از نمایشگری با رزولوشن 1080 در 2220 پیکسل برخوردار خواهد بود. انتظار می‌رود این نمایشگر دارای اندازه حدودا 5.6 اینچی باشد.

روز سه‌شنبه آینده بایستی صحت کلیه اطلاعات مطرح شده موردتائید قرار گیرد. یقینا تا آن روز جزئیات بیش‌تری نیز منتشر خواهد شد. اکنون مدت‌هاست که رویداد سخت‌افزاری گوگل هیچ محصول شگفت‌انگیزی را روانه بازار نکرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH