وان‌پلاس 7 پرو

رندرهای جدیدی از وان‌پلاس 7 پرو در رنگ‌های مختلف فاش شد

به نظر می‌رسد شرکت چینی در برابر فاش شدن تصاویر و رندرهای گوشی جدید خود وان‌پلاس 7 پرو کاملا عاجز شده است. در جدیدترین تصاویر، رندرهای مطبوعاتی این گوشی فاش شده است که دو رنگ از سه رنگ آن را مشخص می‌کند: آبی سحابی و خاکستری آیینه‌ای. دیدن رنگ‌های جدید برای هندست همیشه سیاه و سفید چینی‌ها بسیار خوشایند است.

وان‌پلاس 7 پرو

از جمله تغییر محسوسی که می‌توان به آن اشاره کرد تغییر جایگاه لوگوی شرکت وان‌پلاس است که تا حدودی به دوربین نزدیک‌تر شده است. در پنل جلو، صفحه نمایش منحنی زیبا و بدون حاشیه وان‌پلاس 7 پرو خودنمایی می‌کند. همانطور که قبلا در خبرها آمده بود، صفحه نمایش این گوشی هیچ‌گونه بریدگی نخواهد داشت و دوربین سلفی آن به صورت پاپ‌آپ خواهد بود. هیچ اثری از حسگر اثر انگشت دیده نمی‌شود و بر همین اساس باید آن را یکپارچه با صفحه نمایش بدانیم.

وان‌پلاس 7 پرو

دوربین پرچم‌دار وان‌پلاس سه‌گانه است. یک لنز واید به عنوان دوربین اصلی که گفته می‌شود 48 مگاپیکسلی خواهد بود، به همراه لنز اولترا واید و تله‌فوتو دوربین سه‌گانه این دستگاه را تشکیل می‌دهند. پردازنده وان‌پلاس 7 پرو اسنپدراگون 855 بوده و قیمت پایه نیز از حدود 700 یورو آغاز می‌شود. مدل معمولی هندست یا غیر پرو نیز به همراه این گوشی در چهاردهم مه رونمایی خواهد شد. این مدل ارزان‌تر است، اما فاقد برخی از ویژگی‌های اصلی مدل پرو مانند دوربین سلفی پاپ‌آپ خواهد بود. همچنین صفحه نمایش کوچک‌تری دارد و دوربین آن نیز دوگانه است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH