نوکیا 8.1

نوکیا و شیائومی اسمارت‌فون‌های در صف دریافت اندروید Q را مشخص کردند

دیروز خبری در خصوص این که نسخه بتا 3 اندروید Q بر روی بیست و یک گوشی عرضه خواهد شد، منتشر کردیم. در متن آن خبر به جز هشت گوشی پیکسل، اسمارت‌فون‌های حاضر از دیگر شرکت‌ها در این برنامه مشخص نبود. امروز نوکیا و شیائومی اسمارت‌فون‌های خود را به صورت رسمی تعیین کردند.

اندروید Q

شرکت HMD Global که تولیدکننده اسمارت‌فون‌هایی با برند نوکیا است، هندست نوکیا 8.1 را به عنوان گوشی حاضر در این طرح معرفی کرد. شرکت چینی شیائومی نیز دو گوشی می 9 و نسخه 5G می میکس 3 را به عنوان اسمارت‌فون‌های برگزیده خود برای دریافت آخرین نسخه از اندروید عنوان کرد. با این وضع باید نسخه 5G می میکس 3 را به عنوان اولین دستگاه 5G بدانیم که اندروید Q را دریافت خواهد کرد.

دارندگان این گوشی‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت شیائومی اقدام به دریافت نسخه بتای اندروید Q نمایند. البته قبل از انجام این کار به یاد داشته باشید که نسخه ذکر شده قابل اطمینان و نهایی نیست و شاید مشکلات متعددی داشته باشد. در نهایت باید گفت به نظر می‌رسد گوشی‌های معرفی شده توسط شیائومی و نوکیا اولین گوشی‌های این دو شرکت باشند که نسخه نهایی اندروید Q را دریافت خواهند کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH