نسخه بتا 3 از اندروید Q بر روی بیست و یک اسمارت‌فون عرضه خواهد شد

گوگل در حال همکاری با شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات اصلی (OEM) برای گسترش برنامه بتای اندروید Q است تا آن را بر روی اسمارت‌فون‌های بیشتری عرضه کند. تا چند ماه آینده خبری از اندروید Q نخواهد بود، اما با توجه به این که این اتفاق در خصوص اندروید P نیز رخ داد، پس نباید از شنیدن خبر متعجب شویم.

به عبارت دیگر باید گفت برای شرکت در نسخه بتای اندروید دیگر نیازی نیست حتما یکی از اسمارت‌فون‌های پیکسل را داشته باشید. گوگل در حال همکاری با 12 شرکت تولیدکننده گوشی‌های هوشمند است تا نسخه بتا 3 از اندروید Q را بر روی بیست و یک هندست عرضه کند. همانطور که می‌توان حدس زد، تمامی هشت گوشی پیکسل در این لیست قرار می‌گیرند. اما نکته جالب قرارگیری هندست‌های پیکسل 3a و مدل XL در این لیست است؛ میان‌رده‌های جدید گوگل که تنها چند ساعت از رونمایی رسمی آنها می‌گذرد.

از دیگر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند که نماینده‌ای در این لیست خواهند داشت، شرکت‌های هواوی، ایسوس، وان‌پلاس، شیائومی، سونی، ال‌جی، اسنشیال، اوپو و تعدادی دیگر خواهند بود. نکته جالب دیگر عدم حضور سامسونگ در این لیست است. این که کدام هندست از شرکت‌های گفته شده در این برنامه حضور خواهند داشت، مشخص نیست اما به احتمال فراوان گزینه‌های مد نظر از میان اسمارت‌فون‌هایی خواهد بود که به تازگی وارد بازار شده‌اند. امکان دارد اطلاعات دقیق‌تر در وبسایت برنامه بتای اندروید Q قرار گیرد. همانطور که گفته شد، گوگل همچنان از اعلام زمان دقیق جدیدترین نسخه از اندروید خودداری می‌کند و فعلا خبری قطعی در این خصوص در دست نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH