پیکسل 3a و XL 3a

گوگل پیکسل 3a و 3a ایکس ال فعلا اندروید Q را دریافت نمی‌کنند!

همانطور که روز گذشته اعلام کردیم، اسمارت‌فون‌های پیکسل 3a و 3a ایکس ال با نسخه ماه مارس بسته امنیتی اندروید عرضه شده‌اند، آن هم در حالی که پیکسل‌های بالارده می‌توانند پچ امنیتی ماه مه را دریافت کنند. از طرف دیگر اگر به وبسایت برنامه بتای اندروید سری بزنید، احتمالا مشاهده خواهید کرد که میان‌رده‌های جدید گوگل در لیست واجدین شرایط برای دریافت بتای 4 اندروید Q نیستند. اما این مشکلات به زودی توسط شرکت بررسی و رفع خواهند شد.

پیکسل 3a و XL 3a

در همان وبسایت برنامه بتای اندروید صفحه‌ای ایجاد شده که بیان می‌کند هندست‌های پیکسل 3a و نسخه بزرگ‌تر از ماه آینده میلادی می‌توانند نسخه بتای جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید را دریافت و نصب کنند. گفته می‌شود بتای 4 اندروید Q در اوایل ماه ژوئن عرضه خواهد شد و همین موضوع باعث شده تا بسیاری عقیده داشته باشند که پچ امنیتی ماه ژوئن نیز در تاریخ گفته شده همزمان با دیگر گوشی‌های پیکسل، برای اعضای جدید خانواده نیز منتشر شود.

اگرچه گوشی‌های پیکسل 3a و  3a ایکس ال به صورت رسمی قادر به نصب نسخه پیش‌نمایش اندروید Q بتا نیستند، اما برخی از دارندگان این اسمارت‌فون‌ها ادعا کرده‌اند که موفق به نصب آخرین نسخه موجود بر روی وبسایت مربوطه شده‌اند. در هر صورت لازم به توضیح است که نسخه بتا به هیچ وجه پایدار نیست و ممکن است موجب به بوجود آمدن مشکلات متعددی بر روی اسمارت‌فون شود. اندروید Q در سه ماهه سوم سال میلادی جاری عرضه خواهد شد و شاید اندکی صبر کردن بهتر از ریسک کردن و به جان خریدن مشکلات فراوان احتمالی باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH