ماین‌کرفت

حدود 176 میلیون نسخه از بازی ماین‌کرفت به فروش رسیده است

عملکرد خوب ماین‌کرفت در جذب کاربران بر هیچکس پوشیده نیست. حالا دیگر این بازی عنوانی مشهور است که فروش بالایی را در سرتاسر جهان تجربه می‌کند. مایکروسافت آخرین آمار فروش این بازی را ارایه کرده و در گزارش شرکت آمده که این بازی در سرتاسر جهان حدود 176 میلیون نسخه فروش داشته است. حدود هفت ماه پیش گزارشی به همین صورت منتشر شد که در آن رقم فروش حدود 156 میلیون نسخه بود؛ همانطور که مشاهده می‌کنید پیشرفت بازی چشمگیر است.

ماین‌کرفت

بخشی از این موفقیت مدیون به‌روزرسانی‌های مرتب مایکروسافت برای این بازی است که به صورت دوره‌ای ارایه شده و بخش‌های مختلفی را به بازی اضافه می‌کند. نسخه رایگان مرورگر وب، مبارزه‌ای آنلاین و نسخه‌ای با قابلیت واقعیت افزوده به نام Minecraft Earth نیز در دسترس گیمرها قرار دارد. همچنین گفتنی است ادیشن چینی بازی 200 میلیون بازی‌کننده دارد و حدود 130 میلیون نفر دوره‌های آموزشی ماین‌کرفت را گذرانده‌اند.

با توجه به تمرکز این عنوان بر روی نسخه واقعیت افزوده، اصلا بعید نیست که به زودی شاهد افزایش آمار این بازی باشیم. با این تفاسیر ظاهرا باید ماین‌کرفت را فرانچایزی بدانیم که هنوز در ابتدای راه است و جای پیشرفت فراوانی دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH