اپل مدل ویژه‌ای از هدفون‌های بی‌سیم بیتس سولو 3 را به بازار عرضه می‌کند

اپل اخیرا از عرضه نسخه ویژه هدفون‌های بی‌سیم بیتس سولو3 موسوم به “The Club Collection” و همکاری خود با نایوا (NAYVA)؛ فشن مشهور خانم و هنرمند نمایش‌های زیبایی برپا شده توسط 4 فعال یوتیوبی خبر داد. ظاهرا در قسمت بعدی این نمایش از هدفون‌های مذکور استفاده خواهد شد.

مشتریان بالقوه از شنیدن خبر عرضه این هدفون‌ها از روز 10 ژوئن و با برچسب قیمتی 200 دلاری خرسند خواهند شد. اما این محصول صرفا به‌صورت آنلاین فروخته می‌شود. جهت اطلاع آن‌دسته از افرادی که پیش از خریداری هدفون‌های بی‌سیم بیتس سولو3 “The Club Collection” مایل به ارزیابی آن‌ها هستند؛ بایستی یادآور شد که این هدفون‌ها از روز 12 ژوئن در خرده‌فروشی‌ها عرضه خواهند شد.

نسخه ویژه The Club Collection هدفون‌های بیتس سولو3 به دلیل رنگ‌آمیزی متنوع و شاخص خود از سایر مدل‌ها متمایز می‌شود. این هدفون‌ها در 4 مدل رنگی مختلف شامل قرمز، زرد، سفید و سورمه‌ای عرضه خواهند شد؛ اما در هر مدل از 3 رنگ متنوع استفاده می‌شود.

نسخه ویژه هدفون‌های بی‌سیم بیتس سولو3 به لطف بهره‌گیری از تراشه کارآمد W1، دقیقا همانند مدل‌های استاندارد نویدبخش شارژدهی حداکثر 40 ساعتی باتری خواهد بود. همچنین این هدفون‌ها مجهز به فناوری Fast Fuel اپل هستند. با وجود این فناوری، کاربران با شارژ 5 دقیقه‌ای هدفون‌ها می‌توانند تا حداکثر 3 ساعت به پخش موسیقی بپردازند.

کاربران در صورت تمایل می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی هدفون‌های بی‌سیم بیتس سولو3 نسخه The Club Collection، اطلاعات بیش‌تری در خصوص این هدفون‌ها کسب نمایند. همچنین در صورت تمایل به خریداری هدفون‌هایی با رنگ‌بندی جدید نیز می‌توان از طریق همین صفحه نسبت به ثبت سفارش اقدام کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH