Mi CC

گوشی‌های دوربین‌محور جدید شیائومی با برند Mi CC عرضه می‌شوند

به نظر می‌رسد کمپانی شیائومی قصد دارد از تمام پتانسیل و مزایایی که جدیدترین خریدش، یعنی کمپانی Meitu در اختیار دارد، استفاده کند. این کمپانی بر روی تکنولوژی‌ها و راهکارهای مرتبط با سخت‌افزار مورد نیاز برای دوربین‌های سلفی در گوشی‌های هوشمند تمرکز دارد. میتو بدون شک فاصله زیادی با بازیکنان اصلی این بخش از بازار دارد.

این کمپانی سخت‌افزاری نسبتا کوچک معتقد است شیائومی یکی از بهترین شرکایی خواهد بود که می‌تواند به این کمپانی برای رشد هر چه بیشتر یاری رساند. در حالی که متخصصین شیائومی بر روی مفاهیمی مانند طراحی، تحقیق، توسعه و فروش گوشی‌های هوشمند تولید شده طی همکاری شیائومی و Meitu تمرکز می‌کنند، میتو تمام تلاشش را می‌کند تا نرم‌افزار دوربین در این گوشی‌های هوشمند را بهبود ببخشد.

کمپانی شیائومی امروز از یک برند جدید گوشی‌های هوشمند با تمرکز بر روی توانمندی‌های عکاسی و سلفی تحت عنوان Mi CC رونمایی کرد. محصولاتی که در این برند جدید عرضه می‌شوند از دوربین‌های ارتقا یافته و پیشرفته‌ای هم در جلو و هم در قسمت پشتی برخوردار خواهند بود. این محصولات توسط یک مجموعه جدید تحت عنوان Xiaomi x Meitu AI Beauty Lab توسعه پیدا نموده و قابلیت‌های بسیار خوب و متفاوتی را در اختیار کاربران علاقه‌مند به عکاسی با موبایل قرار می‌دهند.

Mi CC

به گفته شیائومی، این برند جدید به چهارمین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان کمک می‌کند تا وسعت کاری خود را به بیش از 80 بازار مختلف گسترش دهد. برند Mi CC با تمرکز بر روی نسل جوان، به دو کلمه Camera+Camera اشاره داشته و محصولاتی شیک، جذاب و بسیار خوش رنگ و لعاب را به این نسل تشنه تکنولوژی معرفی خواهد نمود.

جالب اینکه، برند Mi CC توسط جوان‌ترین تیم محصول شیائومی خلق شده است. اگرچه تاکنون هیچ دستگاه جدیدی در این برند مشاهده نشده اما به نظر می‌رسد در صورت عرضه نیز این محصولات دوربین‌محور منحصر به بازار کشور چین خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH