هدفون بی‌سیم سونی

سونی از هدفون جدید WF-1000XM3 با قابلیت حذف نویز رونمایی کرد

سونی از هدفون جدید خود با قابلیت حذف نویز رونمایی کرد. تاکنون، شرکت‌های زیادی قابلیت حذف نویز (Noise-Cancelling) را برروی ایربادهای بزرگ خود تعبیه کرده‌اند، اما این‌بار سونی با معرفی هدفون بی‌سیم و کوچک WF-1000XM3 به جمع تولید‌کنندگان هدفون‌های بدون نویز پیوست.

ایرباد‌ WF-1000XM3 سونی همانند ایرپاد اپل به‌صورت بی‌سیم فعالیت می‌کند و هیچ نیازی به سیم ندارد. همانطور که در بالا اشاره شد، سونی برای اولین بار از قابلیت حذف نویز در این هدفون استفاده کرده است. معرفی این هدفون اولین و آخرین تلاش سونی برای عرضه هدفون‌های بی‌سیم نیست و ژاپنی‌ها قصد استفاده از این قابلیت و بهبود آن را نیز خواهند داشت.

این هدفون بی‌سیم توسط تراشه QN1e تمامی صداهای اضافی (نویز) را حذف کرده و توسط یک DAC جدید به همراه آمپلی‌فایر خود توانایی ارایه صدای 24 بیتی را دارد. نکته قابل توجه درباره این ایرباد، وصل‌شدن هردو هدفون به دستگاه موردنظر (گوشی هوشمند و کامپیوتر) است. در مدل‌های قدیمی ایربادهای بی‌سیم، تنها یک هدفون (هدفون راست یا چپ) به دستگاه پخش‌کننده متصل می‌شد و صدا را به هدفون دیگر منتقل می‌کرد، اما سونی در این هدفون از دو تراشه برای هدفون سمت راست و سمت چپ استفاده کرده تا شنونده از کیفیت صدا و سرعت انتقال آن راضی باشد.

در بخش باتری هدفون نیز سونی ادعا می‌کند که این دستگاه با یکبار شارژ می‌تواند در هنگام روشن بودن حالت Noise-Cancelling حدود 6 ساعت و خاموش بودن آن حدود 8 ساعت قابل استفاده باشد. علاوه‌بر این، هدفون جدید سونی از یک کیس شارژ بهره می‌برد که توانایی شارژ دستگاه را تا 3 بار دارد.

این هدفون خاص با قیمت 230 دلار عرضه خواهد شد و انتظار می‌رود که در ماه آینده روانه بازار شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH