قابلیت جدید اپلیکیشن ویز: نمایش هزینه ایستگاه‌های پرداخت عوارض برای سفرهای جاده‌ای

بسیاری از رانندگانی که به‌دنبال دور زدن ترافیک و اطلاع دقیق از تله‌های سرعتی یا سایر موانع هستند؛ از اپلیکیشن Waze استفاده می‌کنند. این اپلیکیشن از امروز یک قابلیت بسیار مفید و کاربردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اکنون برنامه، مبالغ عوارض جاده‌ای طی مسیر پیش روی شما در کشورهای کانادا و ایالا‌ت‌متحده را نمایش می‌دهد. به بیان دقیق‌تر، این قابلیت جدید نه‌تنها وجود ایستگاه پرداخت عوارض در جاده موردنظر شما را نمایش خواهد داد؛ بلکه مبلغ دقیقی که در هر یک از ایستگاه‌های عوارضی بایستی پرداخت نمایید را نیز اعلام می‌کند. برخی اپلیکیشن‌های دیگر نیز چنین قابلیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و رانندگان نیز یقینا از وجود این مشخصه خرسند خواهند بود. حتی اگر اطلاع دقیق از مبلغ پرداختی در هر ایستگاه عوارضی امری پیش پا افتاده به‌نظر برسد؛ اما این موضوع به سفر بدون دغدغه و آرام‌تر رانندگان کمک خواهد کرد.

با این‌حال بایستی به‌خاطر داشته باشیم که این اطلاعات از طریق انجمن ویز گردآوری می‌شوند؛ لذا ماهیتی تقریبی داشته و احتمالا همواره از دقت 100 درصدی برخوردار نخواهند بود (اما احتمالا در اکثر مواقع دقیق هستند).

این قابلیت جدید در اپلیکیشن ویز مخصوص هندست‌های اندرویدی و آی‌فون است؛ لذا کلیه کاربران پلتفرم‌های مذکور قادر به استفاده از آن هستند. اخیرا ویز به منظور کمک به کاربران برای برنامه‌ریزی مناسب‌تر سفرها و پخش‌کننده پادکست داخلی، برخی ویژگی‌های کاربردی نظیر Carpool Calendar را به سرویس خود اضافه نموده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH