دستگاه کپی کانن را ارزان تر از همیشه بخر

هر نوع کسب و کاری امروزه نیاز به یک دستگاه فتوکپی جهت امور چاپی خود دارد، از این رو دستگاهی که قابلیت چاپ بالا با کیفیت مطلوب را داشته باشد بی شک مورد توجه بیشتری قرار خواهد گرفت.بهترین روش برای خرید دستگاه فتوکپی مناسب برای ادارات، سازمان ها وشرکت های کوچک این است که ابتدا تمامی برندهای این دستگاه را از لحاظ کارایی، امکانات و ویژگی ها بررسی کنید و همراه با قیمت آنها را یادداشت نمایید.سپس با مقایسه آنها یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید.بسیاری از کاربران به دنبال دستگاهی هستند که علاوه بر کیفیت مناسب قیمت مقرون و به صرفه ای را هم نیز به همراه داشته باشد.ما در اینجا میخواهیم به معرفی کانن یکی از تولیدکنندگان بزرگ دستگاه کپی در دنیا بپردازیم.

کانن یک شرکت ژاپنی بزرگ و چندملیتی است، که به تولید تجهیزات الکترونیکی و ماشین های اداری از جمله دستگاه کپی پرداخته است.این شرکت ژاپنی تمامی محصولات خود را با بالاترین کیفیت به مشتریان در بازار ارائه داده است و علاوه بر آن از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.این دستگاه در بازار کنونی رقابتی شده و مشتریان زیادی را نیز پیدا کرده است به طوری که کپی های کانن پر فروش ترین و پر طرفدار ترین دستگاهه ای کپی در بازار به حساب میاید.از کاربری های این محصول میتوان به ادارات دولتی، خصوصی، مدارس و حتی مصارف خانگی اشاره کرد.در حال حاضر مدل های متنوعی از این دستگاه در بازار موجود است که در ادامه به چند نمونه از آنها اشاره خواهیم کرد. اگر قصد خرید دستگاه کپی canon  را دارید با ما همراه باشید.

دستگاه فتوکپی کانن IR-2204: دستگاهی با قابلیت پرینت و اسکن که به صورت سیاه و سفید اسناد و تصاویر شما را تا ابعاد A3 پشتیبانی میکند.برای گروه های کاری نظیر اداری و آموزشی با حجم کاری متوسط بسیار ایده آل میباشد.از ویژگی های این دستگاه کپی چندکاره میتوان به سرعت کپی 11 تا 22 صفحه در دقیقه با رزولوشن 600×600 dpi اشاره کرد.قابلیت کپی دورو موجب شده به راحتی کارت های شناسایی بدون برگرداندن آنها در کوتاه ترین زمان کپی شوند.با این دستگاه کپی کانن 99 برگ را به صورت متوالی با بزرگنمایی 205 درصد تا 400 درصد کپی نمایید.از لحاظ سخت افزاری میتوان به حافظه 128 مگابایتی و پردازنده 400 مگاهرتزی اشاره کرد.

دستگاه کپی کانن IR-2520: این دستگاه فتوکپی با ابعاد جمع و جور برای کسب و کارهای کوچک با حجم کاری متوسط بسیار ایده آل خواهد بود.علاوه بر عملیات کپی میتوان به عنوان پرینتر و اسکنر استفاده نمود. این فتوکپی چند کاره با ظرفیت سینی کاغذ 2000 برگ تا حداکثر ابعاد A3 را پشتیبانی میکند.بزرگنمایی آن برابر با 25 درصد تا 400 درصد است که میتوان به صورت متوالی 999 صفحه را کپی گرفت.رزولوشن در این دستگاه در حالت کپی 600x600dpi و در حالت پرینت 1200x1200dpi است.

دستگاه کپی کانن 2206: این دستگاه فتوکپی یکی از دستگاه های پر قدرت کمپانی کانن محسوب شده است که از قابلیت هایی دیگر نظیر پرینتر و اسکنر برخوردار است و قابلیت پشتیبانی تا حداکثر ابعاد A3 را در تمامی عملیات ها داربا توجه به ابعاد نسبتا بزرگی که دارد نیاز به یک فضای مناسب جهت نگداری خواهد داشت.ظرفیت سینی کاغذ آن حدود 330 برگ را در خود جای میدهد که این مقدار قابل افزایش خواهد بود.تعداد کپی متوالی برابر با 999 برگ و بزرگنمایی بین 25 درصد تا 400 درصد قابلیت تنظیم را دارد.با توجه به به صرفه بودن قیمت برای دفاتر کوچک و بزرگ بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

شما کاربران گرامی جهت خرید دستگاه کپی ارزان به وب سایت فروشگاهی www.qmita.com مراجعه نمایید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

1 در مورد “دستگاه کپی کانن را ارزان تر از همیشه بخر”

  1. تاریخچه پرینتر سوزنی:
    اولین چاپگر یا پرینتر سوزنی در سال 1970 توسط Equipment Corporation معرفی شد، پرینتر LA30 بود. این پرینتر سوزنی قادر بود تا 80 ستون حرف بزرگ را در 5*7 ماتریس نقطه‌ای بر روی یک کاغذ کوچک چاپ کند.
    در این دستگاه سر چاپ با یک موتور پیشرفته کنترل میشد‌ و کاغذ به هر وسیله‌ای به جلو برده میشد تا با برخورد سوزن‌ها به کاغذ عملیات چاپ صورت بگیرد.

    مدل LA30 با هر دو رابط کاربری موازی و رابط کاربری سریال در دسترس قرار داشت. سریLA30 استفاده از کاراکترهای پرشده هنگام بازگشت را درخواست کرد.این پرینتر در سال ۱۹۷۴ به‌وسیلهٔ LA36 دنبال شد که به‌مراتب به موفقیت‌های تجاری بهتری دست‌یافت و برای مدت‌زمانی به ورودی کامپیوترهای ماتریس نقطه استاندارد تبدیل شد.

    این نوع پرینترها قدیمی‌ترین انواع پرینترهای تولیدشده در جهان به شمار می‌روند که اغلب دارای چاپ سیاه‌وسفید هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH