وان‌پلاس 7 پرو

دوربین‌های وان‌پلاس 7 پرو با به‌روزرسانی‌های مختلف متحول خواهند شد!

دلایل زیادی برای دوست داشتن وان‌پلاس 7 پرو وجود دارد؛ از صفحه نمایش 6.7 اینچی امولد اسمارت‌فون با رزولوشن 1440 در 3120 شروع می‌کنیم. این صفحه نمایش اولین پنلی محسوب می‌شود که با رزولوشن 1440 در گوشی‌های شرکت وان‌پلاس مورد استفاده قرار می‌گیرد. نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی نیز از دیگر ویژگی‌های بارز صفحه نمایش پرچم‌دار شرکت چینی محسوب می‌شود. اما پس از صفحه نمایش به گوشی سه‌گانه هندست می‌رسیم. یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌فوتو با قابلیت زوم سه برابر اپتیکال و لنز 16 مگاپیکسلی اولترا واید ترکیب دوربین سه‌گانه دستگاه را تشکیل می‌دهند.

آیا هنوز هم به وان‌پلاس 7 پرو علاقه‌مند نشده‌اید؟! پس بگذارید از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی سلفی این گوشی صحبت کنیم که به صورت پاپ‌آپ بوده و کیفیت بالایی در گرفتن تصاویر سلفی دارد. اما این تمام ماجرا نیست و ظاهرا باید منتظر تحول قابلیت دوربین‌های این اسمارت‌فون باشیم. به تازگی GSM Arena گفت‌وگویی با مدیر محصول تصاویر شرکت، Zake Zhang، ترتیب داده است که از این صحبت‌ها جزییات جالبی مشخص می‌شود. ژانگ اقرار کرده است که تا قبل از تصمیم شرکت مبنی بر رقابت با دوربین دیگر پرچم‌داران حاضر در بازار، چنین پستی در شرکت وجود نداشته است. او در ادامه بیان می‌کند Pete Lau، مدیر عامل اجرایی وان‌پلاس، به تیم دوربین هدف رسیدن به بهترین دوربین در بین اسمارت‌فون‌ها را داده است. بر اساس گفته‌های ژانگ، وان‌پلاس 7 پرو اولین محصول تولیدی شرکت است که از بهترین سخت‌افزار موجود در بازار در بخش دوربین استفاده می‌کند و تیم تحت مدیریت وی نیز تمام تلاش خود را در به کارگیری بهترین راه‌های نرم‌افزاری جهت ارتقای کیفیت خروجی دوربین گرفته‌اند.

وان‌پلاس 7 پرو

با این تفاسیر وان‌پلاس حالا دوربین را به عنوان اصلی‌ترین ویژگی اسمارت‌فون‌های خود قلمداد می‌کند که باید در مدل‌های آینده بهبود پیدا کند. این بهبود نه تنها در دوربین‌های اصلی که در دوربین سلفی نیز خواهد بود. ژان در بخشی از صحبت‌های خود به تیم تحت مدیریت وی اشاره کرده و بیان می‌کند: “هشتاد نفر در این تیم فعال هستند که این تعداد نیروی انسانی معادل یک دهم افراد حاضر در شرکت‌های دیگر هم نیست.” همین کمبود تعداد نیرو شرکت را مجبور کرده وان‌پلاس 7 پرو را در حالی روانه بازار کند که قابلیت فیلم‌برداری با دوربین‌های تله‌فوتو و اولترا واید برای این هندست مقدور نیست. البته خبر خوش مربوط به این قسمت از صحبت‌های ژانگ می‌شود که به زودی با ارایه یک آپدیت قابلیت گفته شده برای این دو دوربین عرضه خواهد شد.

یکی دیگر از ویژگی‌های دوربین پرچم‌دار شرکت وان‌پلاس مربوط به حالت Nightscape می‌شود که چیزی شبیه به قابلیت Night Sight در اسمارت‌فون‌های پیکسل گوگل بوده و در حال حاضر تنها بر روی لنز اصلی 48 مگاپیکسلی دستگاه در دسترس است. با انتخاب این حالت، کیفیت تصاویر گرفته شده در شرایط نوری کم بهبود قابل ملاحظه‌ای پیدا می‌کنند. در واقع در این حالت دوربین در هر دو یا سه ثانیه تصاویری از سوژه می‌گیرد و سپس با ترکیب این تصاویر بهترین خروجی ممکن را در اختیار کاربر می‌گذارد. ژانگ ابراز کرده است این قابلیت نیز توسط یک به‌روزرسانی بر روی دو دوربین دیگر فعال خواهد شد. در اینجا مدیر محصول تصاویر وان‌پلاس باز هم به کمبود نیروی انسانی اشاره می‌کند و اعتقاد دارد در صورت وجود افراد بیشتر، نه تنها کیفیت دوربین به مراتب بهتر می‌شد، بلکه پروژه‌های به‌روزرسانی نیز تسریع پیدا می‌کرد.

ژانگ در بخش پایانی صحبت‌های خود به نگاه شرکت نسبت به تصاویر پرداخته است: “شرکت وان‌پلاس نگاه خاص خود را نسبت به تصاویر دارد که نگاهی طبیعی همراه با احساسات است.” در همین زمینه شرکت محصولی داخلی تحت عنوان “فلسفه تصویر” دارد که یک کاغذ سفید است و به هنگام ساخت دوربین گوشی‌های وان‌پلاس به عنوان یک راهنما مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH