موتورولا موتو E6 با نمایشگر 5.5 اینچی و تراشه اسنپ‌دراگون 435 معرفی شد

اخیرا شرکت موتورولا از جدیدترین اسمارت‌فون پایین‌رده خود موسوم به موتو E6 رونمایی کرد. این هندست با یک نمایشگر نسبتا بزرگ 5.5 اینچی و بدنه مقاوم در مقابل رطوبت با روکش آب‌گریز نانو P2i که در اکثر دستگاه‌های موتورولا مورد استفاده قرار گرفته است؛ عرضه خواهد شد.

توان پردازشی گوشی از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 435 با پردازنده 8 هسته‌ای، پردازنده گرافیکی آدرنو 505 و 2 گیگابایت رم تامین می‌شود. موتو E6 مجهز به 16 گیگابایت حافظه‌داخلی بوده و امکان ارتقا فضای ذخیره‌سازی از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی نیز وجود دارد. نمایشگر 5.5 اینچی گوشی از نوع LCD بوده و از رزولوشن نسبتا پایین 720 در 1440 پیکسلی برخوردار است.

دوربین پشتی موتورولا موتو E6 از یک حسگر 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و فوکوس خودکار با قابلیت تشخیص فاز (PDAF) تشکیل شده است؛ در حالی‌که دوربین جلویی گوشی از لنزی با رزولوشن 5 مگاپیکسل و گشودگی دیافراگم f/2.0 بهره می‌گیرد.

انرژی موردنیاز موتو E6 توسط یک باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود و این هندست با سیستم‌عامل اندروید 9.0 پای در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. جالب این‌که اسمارت‌فون موتو E5 مجهز به باتری بسیار قدرتمندتر 4000 میلی‌آمپرساعتی است.

موتو E6 با برچسب قیمتی 150 دلاری در ایالات‌متحده عرضه می‌شود و عرضه آن از امروز و از طریق شرکت‌های مخابراتی ورایزن، T-Mobile، مترو، Boost Mobile، U.S. Cellular، Consumer Cellular و Xfinity Mobile آغاز خواهد شد. همچنین نسخه آنلاک این گوشی از طریق فروشگاه‌های آمازون، Best Buy، B&H Photo و Walmart در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. بعلاوه این هندست در اواخر تابستان جاری در کشور کانادا نیز عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH