عرضه گلکسی بادز بازنگری شده سامسونگ هم‌زمان با رونمایی از اسمارت‌فون گلکسی‌نوت 10

سامسونگ قصد دارد تا هم‌زمان با معرفی پرچم‌داران جدید سری گلکسی‌نوت 10 از مجموعه ابزارهای‌جانبی جدید خود نیز رونمایی کند. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، گجت‌های مذکور طی ماه آینده عرضه خواهند شد. در نگاه نخست، هدفون‌های جدید با روکش خارجی نقره‌ای و رنگ‌آمیزی قرمز سایه‌دار بیش از شباهت به یک هدفون، مشابه یک قطعه جواهر به‌نظر می‌رسند. این الگو با رنگ‌آمیزی اصلی اسمارت‌فون‌های گلکسی‌نوت 10 و نوت 10 پلاس مطابقت دارد.

از سوی دیگر این هدفون‌ها، مشابه گوشی‌های عرضه شده در اوایل سال جاری هستند و با قابلیت پشتیبانی از بلوتوث ورژن 5 و کیس شارژ بی‌سیم کاملا یکسان در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند. همچنین هدفون‌های مذکور با برچسب قیمتی مشابه 149 یورویی از طریق خرده‌فروشی‌ها عرضه خواهند شد.

بعلاوه سامسونگ قصد دارد از هدفون‌های داخل گوشی جدید با برند AKG رونمایی کند. این هدفون‌ها از نوع بی‌سیم نبوده و جهت اتصال از درگاه USB-C استفاده می‌کنند. هدفون‌های مذکور از فناوری حذف نویز فعال بهره خواهند برد و این موضوع، حذف موثر و پیوسته سروصدای محیط اطراف را تضمین می‌نماید. در حال حاضر این هدفو‌ن‌ها در برخی مناطق قابل‌دسترس هستند و برای بررسی مشخصات آن‌ها کافیست به وب‌سایت فرانسوی سامسونگ مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH