برطرف کردن مشکلات مودم

اگر با اتصال به اینترنت خود مشکل دارید، این مقاله را بخوانید!

اگر اتصال شما به اینترنت قطع شده است، در این مطلب راهنمای گام‌به‌گام برطرف کردن مشکلات مودم و عملکرد نامناسب اینترنت را مطالعه کنید.


حتما تاکنون پیش آمده که هنگام کار با کامپیوتر، لپ‌تاپ یا تلفن همراه‌تان اتصال به وای‌فای قطع شده باشد و مشکل با چند بار خاموش و روشن کردن مودم درست نشود. در اکثر موارد قطعی اینترنت مقطعی بوده و پس از چند دقیقه حل می‌شود اما گاهی پیش می‌آید که اینترنت برای مدت طولانی قطع شده و قصد اتصال مجدد هم ندارد.

در این حال متوجه خواهید شد که یا مودم و یا دستگاهی که شما دارید از آن استفاده می‌کنید با مشکلی مواجه شده و باید این مشکل رفع شود. اگر اطمینان دارید که سیستم رایانه‌ای یا تلفن همراهی که دارید برای اتصال به اینترنت مشکلی ندارد و با آن می‌توان از طریق دیگر خطوط وای‌فای به اینترنت وصل شد یا آنکه اتصال به وای‌فای برای هیچ‌کدام از دستگاه‌های موجود ممکن نیست، پس مشکل از مودم شماست و باید به دنبال برطرف کردن مشکلات مودم باشید.

برطرف کردن مشکلات مودم راهکار مختلفی دارد و این موضوع به دلیل عدم کارکرد صحیح مودم باز می‌گردد. برخی از مشکلات به وجود آمده برای مودم راهکارهای تخصصی دارند که رفع آن‌ها کار افراد وارد در این حوزه است، ما در این مقاله قصد نداریم به مسائل تخصصی ورود کنیم.

در این مقاله راهکارهای ابتدایی برای برطرف کردن مشکلات مودم در منزل یا محل کار را با یکدیگر مرور خواهیم کرد تا پیش از آن که به یک تعمیرکار نیاز پیدا کنید یا شاید به دنبال خرید یک مودم جدید باشید، بتوانید خودتان برخی راه‌کارهای عمومی برای برطرف کردن مشکلات مودم را انجام داده و امید داشته باشید که مودم دوباره به خوبی اینترنت را دریافت و به دستگاه‌های دریافت کننده برساند.

پس با آی‌تی‌رسان و بررسی راهکارهای برطرف کردن مشکلات مودم همراه باشید:

مشکل را از وضعیت چراغ‌های مودم بیابید

چراغ‌های مودم حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. اگر تمامی چراغ‌ها خاموش باشند، یعنی مودم ایرادی اساسی پیدا کرده و احتمالا برای تامین برق مشکل دارد، همچنین ممکن است مودم سوخته باشد یا آداپتور برق آن ایرادی پیدا کرده باشد.

اگر چراغ ADSL خاموش باشد، یعنی اتصال شما با ISP یا شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی برقرار نیست، در این حالت ممکن است مشکل از شرکت باشد،  شاید هم مشکل از مودم باشد که باید رفع شود. اما اگر چراغ ADSL روشن بود و چراغ‌های دیگر مانند LAN، Internet، Wi-Fi یا Wireless خاموش باشد یعنی اتصال از مرکز تا مودم برقرار است ولی از مودم به دستگاه‌های دریافت کننده نمی‌رسد. بنابراین در این حالت به احتمال قوی مشکل از مودم یا تنظیمات آن است.

با شرکت ISP خود تماس بگیرید

شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی یا ISP همان شرکتی است که شما خط اینترنت خود را آن خریداری کرده‌اید. شما در قدم اول و پیش از آنکه به جان مودم بیفتید، با شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی تماس بگیرید و اعلام کنید که دسترسی شما به اینترنت قطع شده است.

در بسیاری از مواقع حتی در زمان قطع اینترنت به صورت طولانی مدت، منبع مشکل از مودم یا سیستم رایانه‌ای شما نیست و قطعی به منبع ارائه خدمات باز می‌گردد، پس با شرکت تماس بگیرید و وضعیت چراغ‌های روشن و خاموش روی مودم را اعلام کنید.

شما با یک تماس می‌توانید ISP خود را در جریان قرار دهید و به احتمال زیاد آن‌ها می‌توانند مشکل شما را رفع کنند. حتی در صورتی که مشکل از ISP نبوده و ایراد به شما باز می‌گردد نیز پشتیبانی شرکت می‌تواند راهنمایی‌های خوبی در خصوص رفع مشکل و برقراری مجدد اتصال به اینترنت به شما بدهد.

بنابراین پیش از هر چیزی مشکل را با شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی خود درمیان بگذارید.

اطمینان پیدا کنید که مشکل، مربوط به کابل‌های مودم نباشد

این مورد ممکن است بیش از حد مسخره و ساده به‌نظر برسد اما گاهی اوقات فراموش می‌‎کنیم که سخت‌ترین مشکلات، راه‌های بسیار ساده‌ای دارند! ممکن است کابل‌ها در اثر بی‌دقتی از مودم جدا شده یا آسیب دیده باشند. شما می‌بایست تمام کابل‌ها را پیش از انجام دادن مراحل بعدی، چک کنید. گاهی روش‌های برطرف کردن مشکلات مودم به همین سادگی است.

برطرف کردن مشکلات مودم

اگر اتصال شبکه به مودم برقرار نیست، یعنی چراغ ADSL خاموش است، یعنی شبکه به طریقی به مودم نمی‌رسد. یکی از مشکلاتی که باعث می‌شود مودم کار نکند عدم اتصال صحیح کابل‌ها یا قطعی در میان کابل‌های مودم است. پس به خوبی محل اتصال کابل‌ها به پریز تلفن و نویزگیر را بررسی کنید.

مطمئن شوید که مودم وای‌فای شما در جای مناسبی، قرار گرفته است!

اگر با سیگنال‌های شبکه وای‌فای خود مشکل دارید، بهتر است که روتر را جابه‌جا نمایید. بعضی از اشیاء فلزی و دستگاه‌هایی مانند مایکروویو و تلفن‌های بی‌سیم، باعث تداخل می‌‎شوند. ممکن است همه چیز درست باشد و سیگنال‌های شبکه از آنتن مودم به دلیل نویزهای موجود به شما نرسد، به همین دلیل مودم را در جایی قرار دهید که نویز نداشته باشد. همچنین اطمینان پیدا کنید که آنتن روتر شما در حالت عمودی قرار دارد. قرارگیری آنتن به صورت عمودی، باعث خواهد شد تا منطقه تحت پوشش روتر افزایش یابد.

برطرف کردن مشکلات مودم

یکی دیگر از موارد کندشدن اینترنت و قطعی‌های پیاپی آن، وجود نویز بر روی خط تلفن است، اگر چند خط تلفن از کنار یکدیگر عبور می‌کنند یا کیفیت کابل تلفن شما خوب نیست، بر روی تمامی خطوط تلفنی که به دستگاه تلفن و مودم ختم می‌شود، یک نویزگیر یا اسپلیتر قرار دهید. به این ترتیب کیفیت اتصال بالا می‌رود.

گاهی آنقدر بر روی یک خط تلفن نویز وجود دارد که اتصال به طور کلی قطع می‌شود، همچمنین ممکن است هنگام برقراری اتصال از طریق تلفن، اتصال وای‌فای دچار مشکل شود، این مشکل نیز به دلیل نویز دستگاه تلفن بر روی خط است، پس بررسی نویز بر روی خط و نصب نویزگیر را فراموش نکنید.

اگر با رایانه کار می‌کنید، فایروال ویندوز را خاموش کنید

بسیاری از مواقع مشکل اتصال مودم به سیستم رایانه‌ای نرم‌افزاری بوده و تنها با غیرفعال کردن دیواره آتش یا فایروال ویندوز رفع می‌شود. ممکن است فایروال اتصال شما را دچار مشکل کرده و برای حفاظت از سیستم، اتصال به برخی سایت‌ها یا به طور کلی اتصال به اینترنت را قطع کند. به این ترتیب به تنظیمات فایروال رفته و تمام تنظیمات فایروال را بر روی Turn off windows firewall قرار دهید.

دسترسی به تنظیمات فایروال در ویندوزهای مختلف:

ویندوز 7 و 8: Control Panel>System and Security>Windows Firewall

ویندوز 10: Settings>Update & Security>Windows Security and then Firewall & network protection

به جز این مورد اگر هر گونه برنامه امنیتی یا حفاظتی مانند آنتی‌ویروس یا برنامه‌های مشابه با دیواره آتش بر روی سیستم خود نصب دارید، همه را غیرفعال کنید، با اینکار تمام موانع نرم‌افزاری برای ارتباطات شبکه به درایو شبکه شما رفع خواهد شد.

اگر رایانه دارید، درایو‌ شبکه را مجددا نصب و آپدیت کنید

اگر مشکل رفع نشد، راه حل بعدی مربوط به درایو شبکه نتورک شماست، احتمال دارد که فایل درایو شما دچار مشکل شده بنابراین باید آن را مجددا نصب کنید، اگر مشکل رفع نشد باید به دنبال بروزرسانی درایو شبکه نتورک خود باشید.

نصب درایو کار خاصی ندارد، اگر از CD یا DVD استفاده می‌کنید، دیسک مخصوص به درایو شبکه را وارد دستگاه کرده و فایل آن را نصب کنید، اگر هم برنامه بر روی سیستم حافظه شما ذخیره شده که کار آسان‌تر است و مستقیما می‌توانید آن را مجددا نصب کنید.

اگر مشکل حل نشد باید به دنبال آپدیت درایو شبکه باشید، برای اینکار وبسایت شرکت تولید کننده کارت شبکه خود را پیدا کرده و آخرین فایل درایو شبکه را در آن بیابید و دانلود کنید.

البته بسیاری از سایت‌های نرم‌افزاری فارسی نیز فایل آپدیت کارت‌های شبکه مشهور و پرطرفدار را برای دانلود عرضه می‌کنند، پس در ابتدا میان سایت‌های فارسی به دنبال فایل آپدیت کارت شبکه خود باشید و اگر آن را نیافتید، به سراغ سایت‌های خارجی بروید. در ادامه برای راحتی کار شما بخش دانلود سایت‌های دو شرکت محبوب تی‌پی‌لینک و دی‌لینک آورده شده است.

به سایت مودم مربوط به خود وارد شده و با وارد کردن نام مدل مودم خود، فایل آپدیت مودم را دانلود و نصب کنید.

نکته: نام مدل دستگاه از پشت خود مودم قابل مشاهده است.

سایت دانلود مودم‌های تی‌پی‌لینک

سایت دانلود مودم‌های دی‌لینک

روتر یا مودم‌تان را به تنظیمات پیش‌فرض کارخانه، بازگردانید!

اگر مشکل شما هنوز حل نشده بهتر است مودم خود را ریستارت کنید. فرآیند راه‌اندازی مجدد برروی بسیاری از روترها ساده است؛ در پشت مودم یک حفره یا سوراخ ریز وجود دارد که تنها یک جسم نوک‌تیز و بسیار ظریف مانند سنجاق یا سوزن به آن وارد می‌شود. جسم نوک تیز را وارد آن حفره کرده و چند ثانیه صبر کنید، با این کار مودم به تنظیمات کارخانه باز می‌گردد.

برطرف کردن مشکلات مودم

به‌یاد داشته باشید که با ریست کردن مودم به تنظیمات پیش‌فرض کارخانه، شما نیاز دارید تا مودم‌تان را مجددا پیکربندی یا تنظیم نمایید. بنابراین سعی کنید از قبل به مراحل لازم برای پیکربندی مودم مسلط باشید.

در صورت نیاز به مشاوره رایگان برای حل مشکلات اینترنت می‌توانید پیج ما را در اینستاگرام (itresancom@) فالو کرده و به ما دایرکت بدهید.

764 در مورد “اگر با اتصال به اینترنت خود مشکل دارید، این مقاله را بخوانید!”

  1. سلام من یک مودم TENDA D151 دارم پتج ساله که دارم این مودمو اما چند ماهه که همش قطع و وصل میشه .خود به خود . ریست کردم حتی . درست نشد .الان دوباره در روز چند بار قطع میشه دوباره وصل میشه ولی سرعت نداره حجمی که که من میزنم برای مودم ۴۲ گیگ با سرعت ۲ مگ اما سرعتش در حد کیلوبایته .. / همزمان مودم و تلففن منزل باهم کار میکنند که اسپلیتر هم وصله اما نویز داره درکل مودم گرم هست همیشه
    من الان نمیدونم مشکل از مودمه مشکل از سیم کشی یا یاچی .یا خود سرویس دهنده که مخابراته مشکل داده .بعد زمانی که روشن میشه دکمه SYS چشمک میزنه با دکمه WLAN دکمه اینترنت اصلا روشن نمیشه یا بعدا هم که روشن میشه اصلا سرعت نداره . . /گاهی وقتا هم چند بار باید پشت هم روسن خاموش کنم که دستگاه روشن بشه چراغ اینترنتش / تورو خدا یه راهنمایی کنید من بفهمم مشکل از کجاست ?

    1. مجتبی مسکینی

      سلام طبق صحبت‌هاتون خب مشخصه که مشکل از مودم هست
      یه بار فریمور اون رو آپدیت کنید اما در کل مودم رو عوض کنید بهتره
      ۵ سال مدام در حال استفاده باشه یعنی عمر خودش رو کرده

  2. مزخرف ترین خدمات تو ایران مخابراته.
    زنگ میزنی رمز عبور میدن بعد میخای وارد پنل کاربریت بشی میگه اشتباه است

  3. سلام من امروز صبح که به مودم وصل شد (tp-link ) با اینکه همه چراغ هاش روشنه ولی وقتی وای‌فای موبایل رو روشن میکنم وصل نمیشه و علامت تعجب میاره کنار علامت وای‌فای ممنون میشم کمکم کنید ?

  4. سلام من مودم tp link دارم اما یه مدته که اینترنتش کار نمیکنه
    چهار تا چراغشم روشن میشه ولی وقتی تو لپ تاپم وصل میشم میگه متصل نیس اینترنت لطفا راهنمایی کنید

  5. سلام مودم من وقتی سیم رو بهش وصل میکنم علامت اینترنت و Adsl روشن میشه ولی بعد 1 یا 2 دقیقه بازم خاموش میشه .

  6. سلام
    من مودم adsl مخابرات دارم .
    چراغ های مودم همه روشن میشه و توی پنل سایت مخابرات هم آنلاین نشون داده میشه و هیچ مشکلی نیست
    ولی وقتی بهش با گوشی وصل میشم مینویسه این wifi به اینترنت دسترسی نداره
    بسته هم هنوز داره ۱۲۹ گیگ
    لطفا کمک کنید

  7. سلام وقت بخیر. من مودمم رو ریست کردم و مناظر هم موندم تا دوباره بالا بیاد ولی همش داره چراغ پاور سبز و قرمز میشه و چراغ های اینترنت و دی اس ال هم خاموشه باید چکار کنم؟

  8. باسلام
    بنده حقیرفقیریک مودم سیمکارتی برای خونه باغم خریدم که دوربین باهاش وصله ولی متاسفانه بایدهرروزآنراخاموش روشن کنم که وصل بشه لطفاراهنمایی بفرماییدچکارکنم که همیشه متصل بشه
    باتشکر

  9. سلام خسته نباشید . من یه مشکل برام پیش اومده شاید براتون مسخره باشه .. مودم من وقتی خاموش روشن میکنی اس ان آر یا همون نویز روی ۲۰ و خورده ای اینا در نوسانه که بعد پنج یا شش ساعت میره پایین تا ۱۰ به پایین هم حتی رفته. دوباره خاموش روشن میکنم میاد رو ۲۰ .. حتی کابل تلفن از اون جعبه تقسیم المنیومی بیرون که نمیدونم اسمش چیه تا خود پریز سیمکشیش مستقیمه .. یعنی سیم مستقیم اومده وصل شده فقط به یه پریز چون من این خط ررو فقط برای نت گرفتم . کایل تلفن و سوکت و ایتارو همشو چک کردم حتی کابل تلفن جدید هم گرفتم فایده ای نداشت .. مشکل اط چی میتونه باشه ؟ البته اینو هم بگم مودم من مال هشت سال اینا پیشه تی پی لینک تک آنتن .

    1
    2
  10. سلام وای فای من تازه ریست کردم دوباره کانفینگ انجام دادم هر چهار چراغ هم روشن هستش به گوشیم هم متصل میشه فقط روی تمام برنامه هام مثلا اینستا میری داری تماشای فیلم یا عکس کنده اینترنتش مثل اینکه سه تا چهار ثانیه میره تا ده ثانیه گیر میده دوباره همانطور ادامه میده مشکلش چیه

    1. مجتبی مسکینی

      سلام این موضوع به سرعت اینترنت شما مربوطه!
      اگه قبلا اوکی بوده و الان مشکل داره، احتمالا حجمتون تموم شده و نت به سرعت پایه برگشته

  11. سلام وخسته نباشید مودم من هر ۴ تا چراغش سبز رنگه ولی به اینترنت متصل نمیشه با هر گوشی که میزنم یه علامت تعجب کنار علامت وای فای میاد چند بار ریست کردم ودوباره تنظیمش کردم بازم وصل نمیشه بسته هم دارم

    1
    9
  12. سلام وقت بخیر مودم من دی لینک است ریست کردم ولی ب اینترنت وصل نمیشه با کابل ران هم وصل نمیشه میشه راهنمایی کنید

    1. مجتبی مسکینی

      سلام
      اگه چراغ adsl روی مودم روشنه و چراغ اینترنت خاموشه باید مودم رو تنظیم کنید اگه چراغ adsl روشن نیست پس ارتباطی به شما و مودم نداره و کلا اینترنت قطعه

  13. سلام من تازه وای فا خریدم و خط رو تازه وصل کردم نت هم خریدم روی گوشی وصل میشه وای فا دلی نت بالا نمیاد

  14. سلام وقت بخیر مودمم تی پی لینک هستش ، به محض اینکه وای فای وصل میشه نت قطع میشه ،مشکل از کجاست؟

  15. سلام ببخشید من یک موند هوواوی دارم که تازه نصبش کردم یک سه هفته از نصبش میگذره و الان یک هفته است که خیلی خیلی بد شده در صورتی که قبلا خیلی خوب بود میشه یکی کمکم کنه آخه میترسم ریستش کنم حجمش تموم شه یعنی منظورم اینه که مجبور بشیم بریم دوباره تمدید کنیم

  16. سلام مودم من هرچهارتا چراغش روشنه ولی باهر وسیله ای بهش وصل میشم میگه اتصال اینترنتی وجود نداره هم روی وای فای گوشی علامت تعجب میاد هم روی لپ تاپ تعجب زرد میاد هم مودم رو چندبار تعویض کردم هم ریست کردم هم کانفیگ انجام دادم ولی بازم وصل نمیشه الان 15 روزه باهاش درگیرم لطفا راهنمایی کنید ممنون.

    1
    5
    1. مجتبی مسکینی

      سلام اگه چراغ ADSL روشن هست و با هیچ دستگاهی نمیتونید به اینترنت متصل بشین، مشکل از تنظیمات مودمتونه
      در غیر این صورت باید از جایی که اینترنت می‌گیرین مشکل رو پیگیری کنید

  17. رحیم حسینی

    سلام من مودم را ریست کردم و در تنطیمات روی سیستم وارد شدم حالا مودم هر چهار چراغش روش می شود ولی اینترنت ندارد چند بار ریست کردم دوباره کانفین کردم مشکل حل نشده یه مودم امانتی گرفتم کانفین کردم اینترنت میاره لطفا” راهنمایی کنید تلگرام 09181742335

    10
  18. با سلام
    دوستان من روتر شیاومی 4a نسخه گیگابیت دارم.متاسفانه آپدیت دستی کردم دیگه کار نمیکنه.ظاهرا فایل مشکل داشت روتر را از کار انداخته.از دوستان کسی در این زمینه اطلاع داره باید چیکار کرد؟

    1
    1
  19. سلام خسته نباشین مودمم یهو چراغ اینترنتش از کار افتاد. همه راه حلایی که گفتینو‌امتحان کردم.حتی چندبار بازگردانی زدم ولی بازم دری نشد بسته فعالم دارم ممنون میشم اگه راه حل دیگه ای هست راهنمایی کنین(tplike)

    11
  20. مودم TP-link من اخیرا به محض اتصال دستگاه دوم به wi-fi قطع می شه و با وجود آپدیت کردن firmware و بازگرداندن به تنظیمات کارخانه باز مشکل ام حل نشده و بیش از یک دستگاه وقتی وصل میشه مودم قطع و وصل میشه مکرر. تمام راه حل هایی رو که گفتید امتحان کردم اما باز همون مشکل رو دارم. ممنون میشم راهنمایی ام کنید که چیکار باید بکنم…

    1
    4
  21. سلام وقت بخیر برای مودم بسته فعال کردم ولی هرچی میزنم ک وصل بشم میگه ورود ب شبکه و اتمام‌بسته ولی درحال حاضر بسته جدید فعال شده بدون استفاده چند بارم خاموش روشن کردم اگه میشه لطف کنید راهنماییم کنید ممنون

    1
    6
  22. سلام من مودمم tp link هست ریستش کردم کانفینگ هم کردم فقط چراغ پاور و اون ک علامت وای فای داره و چراغ دوم روشنه چراغی که از اینترنته روشن نمیشه و مینویسه اینترنت در دسترس نی لطفا کمکم کنید

    2
    16
  23. سلام من ریست کردم مودمم را بعد کانفینگ کردم ولی الان فقط چراغی که علامت وای فای را داره و چراغ پاور و چراغ دوم روشنه چراغی که از اینترنته روشن نمیشه خیلی ممنون میشم کمکم کنید

  24. با سلام خسته نباشید…من مودمم تی پی لینکنه وایفاشم هیدن کردم و برای رمز وایفا از انواع حروف و نماد استفاده می کنم اما متاسفانه بعد از چندروز اینترنتم قطع میشه و اسم وایفاهم از حالت پنهانی خارج شده و اسم وایفاهم عوض شده…و برای اینکه دوباره نتمو برگردانم باید ریستش کنم تا حالا بالای 20بار همچین اتفاقی برای من پیش اومده ..سوال دارم خدمتتون علتش چی میتونه باشه کسی منو هک میکنه اینطوری میشه؟یا علتش عمر مودممه به سر اومده حدود 6.7سالی دارمش و سوال آخر آیا همچین اتفاقی برای کسی دیگه پیش اومده؟

    1
    1
  25. سلام
    من وقتی مودم رو به کامپیوتر خودم وصل میکنم مودم وصل هست ولی از نتم نمیتونم استفاده کنم
    یعنی اینکه بعضی وقتا یه چیزی و اینقدر سرچ میکنی که میاد جزو گزینه های بالای صفحه وقتی رو اونا میزنم میتونم برم و استفاده کنم ولی وقتی دنبال یه چیز دیگری هستم باز نمیکنه و ارور میده
    کلی هم تلاش کردم و به جایی نرسیدم
    حتی برای جایی که برای کامپیوتر هم بازی دانلود میکنیم اونجا هم ارور میده
    این مشکل بعد از دوماه اتفاق افتاد که من از مودمم استفاده میکردم و قبلا هیچ مشکلی نداشتم ولی الان تقریبا یه سال و نیم هستش که این مشکل رو من دارم به هیچ وجع نمیتونم حلش کنم
    خودمم تا حدودی در کامپیوتر و نرم افزار وارد هستم ولی این به هیچ وجع درست نمیشه

    ویندوز کامپیوتر 10 هست

    اگر میشه به مشکل من پاسخ دهید

  26. سلام، مودم شاتل 915WM دارم، وقتی وای فای روشن میکنم ، اینترنت قطع و وصل میشه و نویز میاد روش، میخواستم بدونم چرا؟ممنون

  27. سلام ببخشید من گوشیم به مودم وصل میشه ولی کامپیوترم نه..تازه اینجور شده قبلا این مشکلو نداشتم چکار باید کنم؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  28. سلام مودم tplinkداریم بعد کامپیوترمون ویروسی شده بود رفتیم دادیم دستکاپو پاک کردن درست شد نمدونم فلش زدن چیکار کردن از اون موقع مودم هی ۴تا چراغ روشن میشه هی دوتا میشه هی یکی اینجوریه لطفا کمک کنید

  29. مودم ما ریست ش کردم ولی دوباره کانفیگ کردم الان مثل قبل چراغ هاش روشنه ولی اینترنتش قطع لطفا کمکم کنید

  30. مودم ما آبی رنگ تی پی لینک هستش من آن را ریست کردم و دوباره کانفینگ کردم الان چراغ هش روشن میشه ولی اینترنت نداره چرا لطفا کمک کنید

    1
    5
  31. سلام، مودم من تا دیروز کار می‌کرد، امروز چراغ اینترنت و adsl روشن هستن ولی وای فای مودم قطع شده و حتی از سیم لن هم نمیتونم ارتباطی بگیرم،
    ریست هم کردم ولب درست نشد، سیم لن رو هم حتی نمیشناسه، هم چراغ وای فای خاموش هم لن
    ممنون میشم کمک کنید

    1
    2
  32. سلام
    مودم ما وصل بود اما یه مدت سیمشو کشیدم و الان دوباره وصل کردیم ولی چراغ اخرش قرمزه
    لازمه ریست بشه؟

  33. سلام وقت شما بخیر، سوال داشتم که چرا مودم کابل لن رو که به کامپیوتر وصل میشه رو شناسای نمیکنه. با مودم دیگه امتحان کردم کامپیوتر درسته .
    دیروز یک ساعقه زد و آداپتور های لب تاب و مودم سوخته این رو داخل پرانتز گفتم شاید بهتر بتونید راهنمایم کنید ممنون

    3
    3
  34. سلام
    مودم من TP link هست . وقتی با کابل به تلویزیون سامسونگ وصل میشم علاوه بر اینکه نت به تلویزیون وصل نمیشه و کانکت نمیشه نت مودم هم بهم میریزه و قطع میشه و تا کابل لن رو از TV جدا میکنم نت وصل میشه . نمیدونم مشکل از کجاست ممنون میشم راهنمایی کنین .

  35. با سلام من مودم ip link دارم از مخابرات هم گرفتم. تازگی ها موقعی که می خوام سرچ کنم میزنه می نویسه (رمز عبور اینترنت تنظیم شده بر روی مودم شما اشتباه است).من تو تنظیمات اینترنت رفتم می نویسه متصل ولی بدون اینترنت.من الان باید چیکار کنم.

  36. سلام من با کابل وصل کردم مودم من VDSLهست مودم اینترنت هم داره ولی روی کامپیوتر می زنه اینترنت نیست

  37. داداش این وای فای تی پی لینک ما چراغ اینترنتش بعضی وقت ها روشنه و میشه استفاده کرد ولی بعضی وقتا نمیشه و چراغش خاموش میشه بسته و شارژ هم داریم
    ممنون

  38. سلام خسته نباشین
    سرعت ای دی اس ال من خیلی پایینهههه یه وقتا خودش درست میشه فقط واسه چند هفته ولی به اندازه ی چند ماه باز خراب میشه در حدی که یا چیزیرو باز نمیکنه یا یه اهنگ رو که میخواد دان کنه بعد از ده دقه دان میکنه اصلا شاید کلا نکنه
    بخدا دیگه کلافه شدمممم

  39. سلام من چند روزه مودمو وصل کردم تمام چراغاش هم روشنه ولی زمان اتصال مینویسه ممکن است اینترنت دردست نباشد

    2
    4
    1. دقیقا مودم من امروز اینجوری شدTD_LTE مدل
      TK-2510 plus اما همه چراغاش روشنه دیتا هم میزنه وای فایش اما وقتی وارد گوگل یا هر نرم افزاری میشم میگه اینترنت نیست

  40. سلام وای فای ما i40یهو خاموش شده و روشن نمیشه فقط وقتی میزنم برق از پشت چراغ لن دوثانیه روشن میشه و قطع مشکل از چیه؟ چیکار کنم درست بشه

    1
    2
  41. محمد شهبازی

    سلام با سپاس از شما
    متاسفانه بخاطر قطعی اینترنت کامپیوتر از اتصال اینترنت گوشی ب اینترنت کامپیوتر از طریق USB استفاده کردم ولی بعد از قطع کردن نت گوشی و برداشتن کابل متاسفانه اینترنت کامپیوتر وصل نمیشه و چراغ اتصال مودم ک روشن میشد اونم روشن نمیشه.
    لطفا راهنمایی بفرمایید

    1
    2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH